Jospa minä nyt sitten jotain kiittelisin ja kertoisin tilin sekä servun kulusta....kyllä näitä kiitoksia varmaan tulee tähän perään muitakin, uskoisin että Pav3 ainakin aukaisee sanaisen arkkunsa
Ensin jos tilistä vähän ja tilin väestä. Tilihän oli Gotcha, jonka nimi tulee alunperin fix13 kierrokselta, jolloin se oli Sauronin ja minun Kipsun tili. Silloin ei raksailtu ww, muutakuin vähän joskus sittasimme Aamusten riveissä, silloin tehtiin vain lanoja.
mutta asiaan ja nykyhetkeen.
Tein tilin galleilla, joka ihan outo heimo minulle teutonisydämmisenä, mutta voin sanoa, että toimii...ja varsinkin jos tilille saa hyvät kanssapelurit.
Tili siis alkujaan oli vain yhden pelaajan tili ja tuo toinen puoliskoni teki toisen tilin, SuperNatural(Sauron). Ajattelimme lähteä kierrokselle mukaan ja katsoa mitä siitä tulee, kumpi tili menestyy, vai menestyykö kumpikaan, mukaan kosiskelimme tuttuja monen servun takaisia ystäviämme, josko sitten joku Liittokin pystyyn?
Ei muutakuin toimeksi, liitto pystyyn(AK) ja sinne tutut mukaan pelaamaan. Molemmat tilit lähtivät hyvin käyntiin, minun pienien vaikeuksien, harjoittelun myötä, huoh. että oli gallit hitaita aloittaa.
Ensin vain pelailtiin "omalla" väellä kuten aina niin vannotaanMutta pelin edetessä ja muiden liittojen kasvaessa ympärillä, oli itsekkin alettava katselemaan ympärilleen, että mitähän siellä oikein tapahtuu. Vaihtoehdot olivat, pelataan pienellä sakilla ja liitytään jossain vaiheessa suurempaan porukkaan tai alamme kokeilemaan siipiämme mitä se toisi tullessaan. korvat, silmät avoimina, irc tietty taustalla, kuulosteltiin mitä muut tekevät.
Tuttuja alkoi löytymään sieltä sun täältä pitkin karttaa, joten Hups, liitto kasvoi ja pitikin alkaa suunnittelemaan peliä ihan tosissaan. Ihan alkujaan yhteydenpito olikin sitten Kamujen kanssa, kukaan ei sitä tiennyt
Väliin mahtui monen monta yötä irckissä dibloja jutellen monen eri tahon kanssa, siellä muuten mukava skriivata silmät sikkurallaan puuta heinää. Vaikka meitä sumuksi haukuttiin, niin eipä sitä sitten dibloa tehty lopuksi kuitenkaan virallisesti eikä epävirallisesti kuin Kamut, HIT ja Punaisten kanssa. Se, että saimme muutaman hyvän irrallisen pelaajan ilman liittoja meitä avittamaan, niin ei voi mielestäni laskea sumuksi. ww aikaan taas niitä pakittajia alkoi löytymään muistakin liitoista, joita en tosiaankaan käännyttänyt pois, tyhmähän olisin ollut? Joten kiitos ne muutamat liitot jotka otitte yhteyttä ja halusitte tukenne antaa meille(esim. PP(sieltä kurki, joka pidit korven väestä huolen), G.N.G, Ritarit, 1337....)
Noh, peli lähti käyntiin ja liitto vielä mukavan pieni, kunnes alkoi servulla tapahtumaan, tuli monen eri liiton hajoamisia ja uusia liittoja syntyi, kas kummaa, AK se pienenä liittona, vahvana pysyi kasassa, josta olen tosi ylpeä, AK:hon alettiin sitten rekryämään hajonneista liitoista porukkaa talteen ja meistä koostuikin sitten melkoisen sekava ja outo omituisten otusten seurakunta. AK kasvoi, peli alkoi käydä kiivaana, sumu puheet alkoivat ja sodat käynnistyivät. Niistä en sen enempi noteeraa, sen puolen saa hoitaa Pav3 Kamuista.
Servun edetessä alkoi näyttää sille, että Gotcha tilistä se vahvempi tili alkoi muodostua, joten oli pakko alkaa ajattelemaan mitä ja millä tilillä tekisimme. Minä henk,kohtaisesti 6:n aikaisempien ww:n omistajana aloin pikkuhiljaa elätellä toivetta vielä yhdestä ww tilistä, hampaankoloon oli jäänyt jo monta häviötä. MUTTA siinäpä heräsi kysymys, miten voisin yksin sitä tehdä/jaksaisin. Ja onneksi sitten sain tuon toisen puoliskon tilille avittamaan ja sotatoimia toteuttamaan. Mutta sekään ei minulle riittänyt, vaan aloin kuullostella irckissä vaihteeks, kenet koukuttaisin vielä mukaan. Goggis raukkaa siellä jututin ja sain kun sainkin hänet tilille mukaan(ei muuten tiennyt aluksi, mihin oli lupautunut ) Pieni aavistus taisi tulla siinä vaiheessa kun Unepullaa liitolle haviteltiin, joka sitten saatiinkin, menetettiin ja lopuksi vielä saatiin takaisin.
Tilihän muuttuikin sitten täydeksi "raiditiliksi" jota ensin kammoksuin, kun olin tottunut pelailemaan vaan kertalaakista höökinä päin vihuihin, syteen tai saveen...
Olikin sitten helpotus huomata miten raidit alkoivat tuottaa tulosta ja tili "elää" ryöstösaalilla. Sen taidon kyllä Goggis osaa, meidän keskustelutkin taisi olla aluksi vain, lainatekseni Goggista, tili vapaa, raidit laitettu xxx, tuutko pelaa/jatkaa?
Minulle jäikin sitten se tilin "kunnossa pito" raidien laitot, diblot, liiton asiat, kauniina pysyminen(yöt sain aina välillä nukkua) jne.... Sauron hoiti sotimiset niin Gotchasta kuin vähän avitellen muitakin sekä minun vahtivuorojani välillä paikkaillen, loppuaikoina tosin jo suuresti suurimman osan minun vuoroistanikin auttaen, Kiitos Sauron<3.
Kiitos Gogmagog kun jaksoit meidän kanssa tuon ww "helvetin" vetää loppuun asti, valvoen monet yöt ja tsempaten, sekä hyvistä raideista.
Sitten niitä joitain kiitoksia
tietysti Sauron <3, tiedät kyllä...
Gogmagog, paras ja ainut vieraampi duali pitkään aikaan kenen kanssa olen pelaillut, ei kyllä jäänyt aika pitkäksi tilillä eikä ircissä. Raidit rules!!!
Kiitos koko AK:n väki joka jaksoi loppuun asti, lukien Kipsun allyjä ja höpötyksiä(romaaneja) koitin kyllä välttää niiden liika laittamisen
-AK:sta Winski, kiitos tolppahomo, joka jaksoi ja jaksoi pullata koko ajan Gotchaa sekä pakittaen milloin ketäkin, kiitos mukavista juttutuokioista irckissä. " (Winski) Sauron 120k pretoja tartteis niin sit olis menny miljoona rikki tällä kiekalla, et kauan kestää tolla tuutilla mennä 100 jos sitä ei tuputeta. Kauan mulla on vielä aikaa?"
-Kimppi3(Saima), ikuinen pullakeisari, jatkumoo, jatkumoo, pidit kyllä ww:n pullat parhaiten kuosissa, välillä huutaen ircissä muillekkin, että hoitaisivat osansa
-Kopo(Kuno) kaikkien aikojen pullakeisari 1. Kuno 205 701 000
-Penatopi(Phoenix), sotilaallinen keisarini, joka jaksoit uskoa, että Kipsu vielä voittaaD(monta kierrosta ollaan Penan kanssa yhteiset sodat käyneet), Kiitos tilin toisellekin puoliskolle Kalee, ircissä ehkä enempi tutustuttu
-Pentu(Laphroaig) alussa jaksoit hyvin mukana ja tili olikin sitten kuitenkin loppuun asti muutenkin hyvin geimeissä mukana loppuun asti milloin kenenkin toimesta
-Maari(Astarte) aina sinä kuitenkin jaksat sulostuttaa mukana, vaikka et kerkeisikään
- Yhteiset kiitokset lanojen omistajille, niitä käyttäneille ja muutenkin sotatoimiin mukaan osallistuneille, esim. Tirpehtööri, GrimCreeper, Phineas&Ferb, ViidakkoMuro(Kipsun maikkeli),Leksuu, Ant(joka haki monta artea muutenkin liiton hyväksi), Juvan ABC, Lökö jne...+ tietty nuo jo mainitut SuperNatural, Phoenix, Saima
-kiitokset myös Rutger Hauerin pariskunta, WoF, Kisumirri, Geta(ei paljoa näkynyt, välillä ircissä kylläkin), CakeBoss, Dare, Naturisti(Wessu), Witch(Janew), Moks, Raketti, Nostredamus, Paavo, EVERSTI(en unohtanut Straba, vaik siel intissä melkein oleilitkin), Kofe(Kipsun oma muru, ei unohdu koskaan <3) uudet tuttavuudet, juiso95 ja vikke90 jne, jne....
+ kiitokset Lukaku, SM-liiga, joka olit alusta asti mukanamme, mutta viimeisenä päivänä saimme sitten liittoon mukaan, Punahilkat, harmillisesti jouduitte poistamaan tilin, mutta olitte silti mukanamme koko kierroksen auttaen
, viimoisimpana muttei vähäisimpänä mainitsen vielä maskottini Lilith(Gurnauh)sekä Humlasteri tili(Dyni) se tuli AK:lle kuitenkin servun suurin sims pelaaja, Kiitos(ps. jos joku ois simssinyt ohi, kyllä AK sen olisi opsunnut pois)
Isot kiitokset WpKuggis, taas sinä teit senAutoit neitoa hädässä...
Koko HIT, sieltä erityisesti Murdoc(JOA), Elysium(ohjeen haltija, joka hypit AK:n ja HIT:n väliä), Jammu, Larens, Legatus jne..
Punaiset, Playboy10+ fättis, Häjyt, Atteple(sait Unen meille takaisin), Tuomari jne....
Kamut, Peter Pan( Paw3)(sotakeisari, hahhaa, tiedät kyllä)+ rm(miten sie jaksoitkin sen paw3n kanssa, Hopeless, Turani, Helinä Keiju(selkääs sietäisit
) jne....
tuossa kait joitakin, unohdit varmasti joitain, mutta huudelkaa ircissä Kipsua, niin koitan hyvittää
Jaa nii, kiitokset Vihuille, Purku Oy, te olitte hyvä vastus ja varmasti vähän toisella tyylillä voitto olisi ollut teidän käsissä, ehkä vielä joskus tapaamme servulla
B & S, teillä oli sisua ja varmasti hyvällä avulla olisitte pärjänneet toisella tavoin, voiton suon teillekkin jatkossa
- Nyt Kipsu kuittaa, toivottelee Hyvät Uudet Vuodet 2014! Ehkä joskus törmäämme vielä?