Page 1 of 51 12311 ... LastLast
Results 1 to 10 of 501

Thread: Fi4 - Synttäriservun Diplomatia

Default Fi4 - Synttäriservun Diplomatia

Kilpailu on alkanut! Mukavan jännittävä serveri tulossa uusien ominaisuuksien kera.

Hairahdin taas. Nyt on aikaa töissä pelailla. Onkohan jotakin etukäteissuhmurointia taas tiedossa? Toivottavasti liitot muodostuvat vasta pelissä.
    An elderly person who holds views that are considered old-fashioned.

Oldies <3

Juopot on kännissä, mut raidit kulkee

Innolla odotetaan kuinka liitot alkaa muodostumaan Pari simssi liittoa jo näkyvissä ja niiden menestys tiedetään...

-Ripetin
    Fix14 Robber/SM, Fix15 CakeBoss/AK, S4 Voittamattomat/Juopot, Fix16 Ryhmä Rämä Heil/-VM-

Pakkohan tota oli lähtee pelaa vanhalla kokoonpanolla ja vaihtaa välillä servua! Mut ei oo muuta ku negatiivista palautetta taas näistä uudistuksista ja haittaa vähän uudella heimolla pelaamista... Mutta meidän tili ei anna periks ja tulette viellä näkemään!!

Kirvessoturi

Quote Originally Posted by Partzi View Post
    Pakkohan tota oli lähtee pelaa vanhalla kokoonpanolla ja vaihtaa välillä servua! Mut ei oo muuta ku negatiivista palautetta taas näistä uudistuksista ja haittaa vähän uudella heimolla pelaamista... Mutta meidän tili ei anna periks ja tulette viellä näkemään!!
    Mitäs haittaa niistä uudistuksista on ollu ? Itse avasin tilin myös katsoakseni millaisista uudistuksista on kyse. Toistaiseks en oo havainnu kuin sen päivittäisen synttärilahjapaketin. Siitä ei mielestäni ole mitään haittaa eihän sitä listaa oo pakko käydä läpi ...

Legioonalainen

WW-kylän viljankulutus puolet normaalista ja liittolaiset saa tehdä sinne kauppareitit....tuo kuulostaa
    ainakin omaan korvaan muutokselta,jolla on paljon merkitystä loppupeleissä.
    Uudenpelaajan suojan muuttuminen taas muuttaa alkupeliä aikalailla...
    Varmaan nuita testataan tulevaa Travian5-versiota varten.
    Itsekkin meinasin avata tilin,mutta kun tämä ei näytä herättävän mielenkiintoa,niin olen saanut hillittyä
    itseni

Kirvessoturi

Quote Originally Posted by morostus View Post
    WW-kylän viljankulutus puolet normaalista ja liittolaiset saa tehdä sinne kauppareitit....tuo kuulostaa
    ainakin omaan korvaan muutokselta,jolla on paljon merkitystä loppupeleissä.
    Uudenpelaajan suojan muuttuminen taas muuttaa alkupeliä aikalailla...
    Varmaan nuita testataan tulevaa Travian5-versiota varten.
    Itsekkin meinasin avata tilin,mutta kun tämä ei näytä herättävän mielenkiintoa,niin olen saanut hillittyä
    itseni
    Noo kyllä noidenkanssa selviää.... morostus tuu vaan servulle... kyllä se mielenkiinto herää sitten kun löytyy haasteita....

Legioonalainen

Olen jo seuraavana on mietinnässä,että kuinka paljon tähän kehtais panostaa.
    Kaksi servua kuitenkin alkanut aika liki toisiaan.
    Tuo karttanäkymä ei kyllä minun silmää miellytä,kaippa se on tottumiskysymys.

Kirvessoturi

morostus

Olen jo seuraavana on mietinnässä,että kuinka paljon tähän kehtais panostaa.
    Kaksi servua kuitenkin alkanut aika liki toisiaan.
    Tuo karttanäkymä ei kyllä minun silmää miellytä,kaippa se on tottumiskysymys.

Itse aion testata tuon synttärilahjajutun miten pitkälle se kattais kullantarpeen ... eli ei paljoa kultaa tällä servulla .
    PS. kutsuppa vanhus liittoos kun sellasen teet ei olla koskaan pelattu kimppakivaa =D

Legioonalainen

Kullantarvetta se ei kata kovinkaan pitkälle,kyllähän saksanpoika osaa senverran laskea

J.E.P liitto on jo perustettu.Sehän pitää aina perustaa tehtävää varten,kun ei kehtaa rukoilla
    mihinkään liittoon pääsyä...Kun vielä hoksais,kenelle kutsu pitäis laittaa

Page 1 of 51 12311 ... LastLast