Page 2 of 6 FirstFirst 1234 ... LastLast
Results 11 to 20 of 57

Thread: Fix14 Voittopuhe

Falangi Lunatic's Avatar

Mukavaa oli pelata voitto liittoumassa, en tän pidempää viestiä kirjota pidetään lyhyenä ja ytimekkäänä.

Sims: Rank 100, 13112 pop, 20 kylää
    Offi: Rank 165, 54535 pojoa
    Def: Rank 132, 37624 pojoa

Kiitokset:
    UC: Listoilla olin loppuun asti, lähemmäs kuukauden olin varmaan UCssa eli en alusta asti ollut
    Axis: Aluksi olin I.S.T:ssä mutta sieltä lähdin ja tein oman liittouman nimeltä Axis joka oli sijalla 10. sitten päätin siirtyä UCn riveihin ja jätin liittouman Bored Dragonin hoiviin.

- akuankka @ UC, fix14
    Last edited by Lunatic; 07-16-2013 at 04:09 PM.
    Fix14 - akuankka @ UC

Kiitokset täältäkin koko UC + L7 + Spedet.

Kiitokset Ujo:n pelaajille mahtavasta peliseurasta..

nyt vois lopettaa travianin ja siirtyy eläkkeelle

-Nunppii
    fix9@ Noa // J O | fix13@ Noa // Aamuset | fix14@ Ujo // L7
    Grx@ Barbie Girls // Μ.Λ.

Iso kiitos kaikille liittolaisille heti alkuun, aivan mahtava porukka oli meillä kasassa. Yksi kaverihan minut servulle pyysi mukaan pelaamaan ja oli tilin jo tehnyt. En pitänyt nimestä enkä sijainnista. Tein tilin nimeltä Xyc. Ehkä paras päätös koko servulla oli tulla sinne ilmansuuntaan minne tulimmekin. Aluksi jäimme odottamaan ja katsomaan servun tilannetta ja lähtisimme jonkun altavastaajan puolelle parilla korpilanalla. Suunnitelmat muuttuvat. Kun Kukkis tuli juttelemaan meille pelinsisäisillä viesteillä, tiesin että olimme löytäneet liittomme. Aluksi kaikki sujui hyvin ja kaikki suunnitelmani tilin suhteen toteutuivat paremmin kuin piti. Arte vaiheessakin saimme mitä halusimme. Kiitos Enakille artevaiheen erinomaisesta hoitamisesta. Se meni todella hienosti. Sitten saavuttiinkin viikolle 8 ja tili alkoi jopa 150% keitaisine capeineen näyttämään tilinlaajuista pakkasta pakkien ja ison lanan takia. Dualieni aktiivisuus, kunnianhimo ja valitukset eivät enää napanneet. Minulla tosin oli ollut suunnitelma B valmiina jo viikolta 1. Olin hoitanut tiliä yksin todella paljon ja päätin alkaa toteuttaa pakkisuunnitelmaa. Kukkis onneksi uskoi minuun ja suunnitelmaani, vaikka todella harva ymmärtää miksi ajoin osan lanastani wizelle ilman rameja. Sainkin suunnitelmat pyörimään ja tili tuotti taas todella hyvin pakkia. Tili kuitenkin oli tässä kohtaa jo tosin ollut pari viikkoa tuottamatta pakkeja. Siinä oli kuitenkin ongelmana että olin yksin taas travimaailmassa vihollisten naapurina. Kysyinkin että onko mahdollista saada sittausta, sainkin jotain parempaa. Jennu tuli tilille ja saimme tilin tuottamaan sen määrän pakkeja mitä halusinkin sen tuottavan, parhaimmillaan 36k päivässä tuli pretoja ulos ennen kuin loppua kohti huvikseen pari opsulanaa kasasimme ja määrä väheni 33k. Pidimme noin 80% pakeistamme WWssä lähes alusta alkaen joten meiltä myös kuoli päivässä enemmän kuin tuotimme. Olin silti tyytyväinen siihen kaikkeen mitä saimme aikaan tilanteen ottaen huomioon. Lopussa pyysin huvikseni Jennua hommaamaan meille kengät ja farmasin Jennun kanssa meidät 15k ratsuilla listoille. Se oli sinänsä aika hupaisaa ja hauskaa viihdykettä loppuservuksi opsuilun lisäksi, jota varten resoa farmasimme. Siinä melkeinpä tärkeimmät jutut Xyc tilistä minun näkökulmastani.

Liittona L7 oli aivan mahtava. Upeaa porukkaa ja turhat draamat jäivät oikeastaan väliin. Parit erimielisyydet tietenkin oli jo nekin paisuivat ehkä suotta, mutta kaunaa ei kannettu tai missään kohtaa ei tullut sellaista ongelmaa, etten voisi jokaiseen tiliin liitossamme luottaa. UCsta en varsinaisesti oppinut ketään tuntemaan, mutta kaikki tarvittava oli aina parin priva viestin päässä ja hommat rullasi niin kuin niiden pitkin ja missään vaiheessa ei tullut epäilyjä sen suhteen oliko UC se oikea valinta ottaa liittolaiseksi. Spedejen kanssa vielä vähemmän tuli pariin pakituspyyntöön vastaamista lukuunottamatta mitään tehtyä mutta kiitos teillekin ja uskon että tekin kyllä panostitte sen minkä pystyitte.

Sitten haluaisin vielä kiittää yksittäisiä henkilöitä tietyistä asioista, vaikka olen erityisen kiitollinen koko L7 porukalle. Olitte parhaat liittolaiset mitä pysty toivomaan:
    Jeanina: Kiitos kun tulit tilille, saatiin tili rullaamaan sellain kuin sen olin tarkoittanutkin ja vielä siitä jopa paremmin. Kiitos myös seurasta ja kyvystäsi mukautua täysin erilailla rakennettuun mutta samantyyliseen tiliin niin nopeasti. Siinä ei tainnut paria päivää enempää mennä. Päästiin vihdoin pelaamaan dualina tällä fixillä, kun se silloin fix12 jäi

Kukkis: Haluaisin kiittää sinua todella monesta asiasta, mutta en kaikkia käy tässä listaamaan. Vain ne tärkeimmät. Ensiksi haluaisin kiittä sinua kutsusta L7, se oli tosiaan itsessään jo paras asia mitä tällä servulla tapahtui. Toiseksi haluaisin kiittää sinua kaikesta tuesta mitä tarjosit useammassa kuin yhdessä muodossa tämän servun aikana. Sinulle oli helppo tulla juttelemaan kaikesta. Ja kiitos vielä siitä uskosta minkä tarjosit, silloin kun sitä muilta ei löytynyt. Olet erinomainen johtaja ja iso syy sille miksi halusin antaa liitolle kaiken alusta loppuun.

Vilhou: Ekaa kertaa samassa liitossa mutta voin jo nyt todeta että olet upea tyyppi. Sinun kanssa oli hauska jutella ja saatiin muutamat hauskat opsutkin tehtyä servun loppupuolella, kun muut olivat jo hieman taisteluhalunsa menettäneitä.

Nuo olivat itselle ne tärkeimmät mutta L7 oli muitakin ketkä kiitoksen olisivat ansainneet minulta. Kiitän erityisesti teitä, jotka osoititte aktiivisuutenne ja kiinnostuksenne liittoa sekä peliä kohtaan. Se oli todella tärkeää ainakin itselle. Teitä jäi useampi mainitsematta, mutta uskon että tiedätte itsekin kenelle tämä kiitos on tarkoitettu. Jos ette, niin L7laiset ottakaa tämä kiitoksena teille

Edit: Unohdin mainita todella tärkeän asian. Iso kiitos pakkipelaajille tästä servusta. Osan kanssa teistä tulinkin todella hyvin juttuun ja oli mukava tehdä teidän kanssa yhteistyötä tämän servun ajan En käy teitä erikseen mainitsemaan nimeltä mutta uskon teidänkin tietävän ketä tällä tarkoitan.
    Last edited by Vonnd; 07-13-2013 at 08:16 AM.

Jooh, jos minä vaikka vähän Billin tarinaa tähän kertoisin. (Saatanan pav3, mulle ei kyläpelist puhuta! PS. Koska haluut taas tulla kannetuksi @ ranked?)

Tässä tulee 100% faktaa, uskokaa tai älkää, ette nimittäin koskaan usko minua kun faktaa puhun, mutta valeet uskotte. (zanttu, mua ei kannata aina uskoa, tainnu tällä runil kertaakaan vissiin puhuu teikälle faktaa)

Elikkäpäs viime runilla juteltiin paljon goggiksen kanssa. Hyvissä väleissä oltiin, ja ollaan vieläkin. (ainakin tietääkseni)

Aluksihan minun piti vain etsiä pelaajia liittoumaan, minkä goggis tekisi. Eipä siinä kauaa mennytkään, kun hän sai jotenkin järjestettyä minut "pääliiduksi." Homma kuitenkin meni jäihin aika nopeaa, kun Homppelin piti tulla dualikseni, ja hän oli luvannut mennä Akaran liittoumaan. Ilmeisesti myöskin näin oli Goggis.

Hetken päästä saatiin kuitenkin selville, että Akara ei liittoa olekkaan vääntämässä. Suunnitelmat tuli taas esiin. Siinä sitten ihmisiä kateltiin, että ketä sinne otamme. Tarkoituksena oli hommata minun n. 5 tiliä O:sta & Goggiksen n. 5 tiliä ex Aamusista. Homma levisi käteen nopeampaa kuin olisi voinut uskoa. Suunnitelmat pysy tuon sisällä siihen asti, kunnes rekryttiin Gratis, joka myöskin johtoon tulisi.

Kekkkosen oli myöskin tarkoitus tehdä liittouma, -|- alueelle. Otimme heidät sitten mukaan goggiksen yms. kanssa. Liittouma oli siis tuossa vaiheessa n. 20 tilin kokoinen, pari viikkoa ennen runin alkua. (tai vähä ennen, en muista) Sieltä sitten lähtikin Gratis ja Goggis kilpaa rekryämään tilejä liittoumaan. Tässä kohtaa ilmoitin, että näin isolle liittoumalle en ainakaan opsuja ole tekemässä, mutta Gratis sanoi, että hän ainakin voi osan tehdä.

Servulle päästiin, n. 40 tilin "runko" kasassa. Goggista oltiin pyydetty L7 liittoumaan mukaan, ja hän kertoi minulle, että heillä oli suunnitelmissa tehdä iso läjä pakkeja ja jokunen WW-läpsy. Ja koska me ei voitu olla varmoja, tukisiko he meitä loppupeleissä, oli tämä iso uhka. Tarkoituksena siis oli pitää heitä silmällä.

Ja mikä suuremmaksi ongelmaksi vielä osoittautui, oli se, että itselläni ei ollut oikein hajua, kuinka liittouman pelaajat tätä peliä pelaa. Kun taas L7 Kukkis on heidän kanssaan pelannut, oli hänellä parempi käsitys tästä. Hän siis myöskin tiesi, kuinka meitä vastaan kannattaa pelata. Itse en tätä tullut edes ajatelleeksi ennen servun alkua. Mutta hyvin osoittautui tämä minulle runin aikana.

Liiduporukkana runille siis lähti KKK, Gratis, Goggis, sorbitol ja minä. Minut pidettiin aika paljon pimennossa asioista, nyt kun jälkikäteen pystyy paremmin sanomaan. Ilmeisesti Gratis ja Goggis on sen verta tottunu yhdessä pelaamaan, että myöskin kahestaan puhuvat? En tiedä.

Alussa Gratis teki aika pitkälti kaikki liiduhommat. Tämä siis tarkoitti, että hän tiesi liittouman asioista eniten. Mutta olin jo alussa huomaavani, että hänellä tuhraantuu aikaa aika paljon muuhunkin, kun yhdenkin allyn tekemiseen meni se pari viikkoa. Kyselinkin siinä, että haluaako hän minun kirjoittavan sen allyn, tai muuta, mutta sanoi että hän kyllä hoitaa. Siinä on kaveri joka varmaan Billin tärkeimpiä henkilöitä oli. Ainakin tärkeämpi mitä minä.

Faktit tuli, harmittavasti tärkeimmät faktit UC lähelle, ja he saivat todella helposti nämä napsittua, kun meiltä myöhästyy jokanen parista minuuttiin pariin tuntiin. Myöskin L7 vei nenän edestä fakteja. Tuntui että kaikkialle menee faktit, mutta ei vain meille yhtäkään. Ainakin 1 fakti saatiin sinne minnekkä haluttiinki, tohtori talolle unehaukka, jonne mun oli tarkoitus tehä pehmitysnysä, joka kuitenkin jäi harmittavan pieneksi, eikä saanut hirvittävää damagea edes niihin pakkeihin aikaseksi, kun aseetkin oli niin alhaiset + kannareihin kuollut. (jtn. 10knutei+2kritarei? Muista enää, mutta jollain lvl5+2 aseil)

L7+Spedet sitten päätyikin tekemään liittolaisuuden UC kanssa, jolla oli myöskin fakteja ihan liikaa mennyt. Siihen meidän oli jollain tavalla vastattava. Yhtäkään varteenotettavaa liittoumaa ei löytynyt, mutta Goggiksella oli tuttuja NuEL johdossa (jonne meinasin itekkin samana päivänä hyökätä ja hakea faktin) ja päätettiin heihin ottaa yhteyttä. He suostuivat liittoutumaan, ja laitettiinkin samantien profiiliin liittoutuminen. TÄMÄN JÄLKEEN (toisinkuin kukkis sanoi) meiltä minä+gratis+goggis NuEL kannulle ja NuELilta Sauron+Kipsu meidän kannulle, että saadaan nopeasti kumpaankin liittoumaan sanaa liikkumaan.

Sitten sorbi teki yhden opsun, jonka seurauksena meni nysiä seinille -> Gratis quittaa. Häviää kuin tuhka tuuleen. Olihan siinä sitten vähän funtsittavana että mitä helvettiä justiinsa tapahtu. Kaveri joka eniten perillä liiton asioista lähtee niin, ettei edes saa kiinni. Tämän seurauksena aika pitkälle liidut olikin sitten ihan tietämättömiä liiton asioista, ei täysin, mutta aika pitkälle. Aiemmin jos jokin mietitytti, voi vain kysyä gratikselta, nyt ei sitä mahdollisuutta enää ollutkaan.

Muunmuassa liiton joukot, niistä ei ollut ainakaan minulla mitään hajua, ja rehellisesti sanottuna luulin niiden olevan paljo paremmassa kunnossa. Olivatkin sitten paljo heikommassa kunnossa siinä kohtaa. Siinä kun tein aika loppupuolella trooptoolin, karu totuus paljastu minulle. Pakit aika pitkälti nollissa, ja ne joilla pakkeja oli, heillä ne oli käytössä jo joillekkin pelaajille. Liittouma ilman pakkeja... Liittouma ilman offeja... Muutamalla tilillä oli offeja, thats it. Ja mm. SalamaSanterilla aktiivisuus oli hiipunut aika pitkälti nolliin Gratiksen lähdettyä.

Itse heräsin tilanteeseen kun Mastermind lähti. Henkilö joka viimesimmän opsun plänäsi. Itse rupesin siinä sitten opsuja plänäilemään, tietokoneelleni tallentanut jo valmiiksi 5 opsua, joihinka tulisi vain pieniä muutoksia faktien liikkumisien takia. 4 niistä olisi kohdistunut L7, koska he olivat huomattavasti aktiivisempi osapuoli opsuilemaan mitä UC. Spedet ei suoraansanottuna edes kiinnostanut minua, heillä ei tuntunut olleen pakkia eikä offia mitä oltiin scouttailtu ja käyny leikkimässä siellä suunnassa.

Sitten pyytelin liitolta päivittämään trooptoolin yms. 1 henkilö päivitti. Sitten kyselin privasta muilta, onko heillä kiinnostusta opsuilla. Vain 2 heistä halusi opsuilla. Suunnittelemani opsut ei toteutuisi mitenkään järkevästi 3 henkilöllä. Varsinkin, kun yhdellä näistä henkilöistä ei ollut pulttia, vaikka unesotis olikin hallussa. Itse en voinut näihin osallistua, kun oli WooGGi saanut järjettömän älynväläyksen tilillä ja seinänny kaikki pultit, eli omalla tilillä oli vaan 2 offin alkua, joissa ei ollut pulttia.

Olin myöskin samoihin aikoihin allyttany fakelistan, ja niitäkään ei kovin innolla lähdetty lähettelemään. Osa pelaajista tuli privaani ja sanoi että lähetä ite ja nakkas vain passun.

Itse siinä yön mietiskelin, olin jäänyt yksin "johtoon", lähettelin fakeja. Kesken runin tulleet rm- indrani ja Mastermind olivat saaneet tarpekseen. Oli siinä mietiskelemistä että mitä mä oikeen tässä teen, jos ei kiinnosta opsuilla, liiton joukot on noinkin alhaiset.

Innu tuli sen päivän aamuna sanomaan privaani, että hänen mielestään olisi paras vain hajottaa koko liittouma. Sitä parempaan aikaan ei kyllä olisi voinut tulla sitä sanomaan. Helppo oli itselleni tämä päätös, ja ajattelin että jos liittouma hajotetaan, ehkä L7 jättää liiton pelaajat rauhaan. Mitään muuta toivoa oikeastaan enää ollut. Ilmottaisin samalla, että lähden servulta pois. Tiesin 100% varmaksi että allyni leviäisi, ja näinhän se teki.

Liitto hajosi, pieniä liittoumia syntyi, itse olin kadonnut servulta kokonaan, vaihtanut tilini spostin woogille. Irkissä vielä pyörin. Harmikseni sain selville, että L7 ei jättäny Billin pelaajia rauhaan.

Jokusen päivän olin poissa runilta, kunnes sorbi tuli privaani ja kysyi tilille. Pari kertaa sanoinkin että ei, mutta "mitään ei tarvitse tehdä tilillä" ja hups, löysin itseni jälleen runilta. Mitään en kyllä tehnytkään, ei sen puoleen, Ehkä sen 5 kertaa loggasin tilillekkin katsomaan että kuinka kivasti kannarit laulaa, nii ja taisin pari kertaa laittaa falojaki jonoon. Oikeastaan vaan liiton kannulla hetken pyörin. En tiiä miksi sorbi kyseli minua tilille, mutta ei kyl siel kukaan muukaan mitään tehnyt.

Siinä aika pitkälti liiton asiat, nytten tilin asioihin.

Lähdettiin pyörimään tilillä Smurffit! ja alkuperäisenä kokoonpanona oli Jakee, levitoivavarpun + minä. Pläninä oli lähteä tekemään WW-lana + pari käyttist. Ettiä läheltä hyvä 150% 15c, ja semmoinen myöskin oli. Nopeaa raidia vaan -> bileet -> uus kylä. Tämä suunnitelma oli onnistuakseen vielä hetki ennen tonttujen lähettämistä. Mutta taulut pilaa pelin. Tämä pläni kariutu nopeaa, kun levi taisi logata koko servun aikana pariksi tunniksi tilille. (jolloin minä taisin jopa häätää hänet pois tililtä ettei useampi sitä kattele kerralla, kun halusin laittaa itse tilin alkuun)

Hetken päästä levi olikin kadonnut teille tietämättömille, jääden tilille vain minä ja jakee. Jolla sitten mentiinkin fakteihin asti. Pari päivää ennen fakteja otin tilille Woogin, kun kumpikaan meistä - minä tai jakee - pystyttäisi laittamaan faktihakua. WooGGin oli tarkoitus vaan tarvittaessa vähän katella tilin perään. En tiedä miksi hän halusi, mutta halusikin tulla vakiopelaajaksi. Heikon aktiivisuuden takia sitten tänne päästinkin.

Faktit napsahti, ei oltu tehty kuin lvl10 kammio, kun uskonut minkään kivan ison faktin tulevan lähelle. Haluttiin vain tilille pikkunarri. No ylläri että 20 ruudun päähän napsahti unenarri kun ei ollut kammiota... Ja mitään kivaa pientä faktia ei lähelle tullut. Lähettiin sitten pikkusotista hakemaan suhteellisen kaukaa, ja tämän Xyc nappasikin muistaakseni puoli tuntia ennen meidän osumaa. Sillä aikaa oli joku spedejen kaveri napannut siihen viereeni pikkunarrin, ja tämän kävin sitten hakemaan parempaan talteen. Myöskin SalamaSanterilta saatiin isot bootsit (kolmannella yrityksellä) meille.

Siinä sitten jatkuikin aika paljon idlailua. Kunnes eräänä päivänä saatiin tilille hrimmi. Oi jestas kun hrimmi pelastikin tilin kovaa. Todella iso kiitos hänelle. Siinä sitten alettiin hänen aikanaan tekemään 2 uutta käyttistä, ja jo ollut käyttis lähti uudestaan jonottamaan. Hän myöskin jakso vielä vähän cäpin infroja muokata että saadaan 1 levu enemmän peltoihin.

Hrimmi katto tilin perään pari vuorokautta, ilman taukoja. Kun hän oli vuorokauden kattellut tiliä, kyselin että haluaako hän pitää taukoa, että minä kyllä voin tilin perään kattoa, vastaus oli "Kyllä mä vielä hetken voin katella" tjsp. Tämä kuitenkin oli hrimmille liikaa, eikä harmittavasti enää jaksanut tilin perään kattoa.

Siinä sitten samoihin aikoihin sain Homppelin pään käännettyä servulle. Hän lupautu tulla tilille. En tiedä loggasko sitten kertaakaan tilille, mutta ainakin laitoin sen profiiliin että pelaisi. <3

Kauaa ei mennyt, että Jakeen heivasin sitten tililtä pois. Jatkuva valitus, myyräepäily + epäaktiivisuus. Olisi todellakin pitänyt kuunnella niitä henkilöitä jotka ennen runia sanoi, että ei kannattaisi hänen kanssaan tilille lähteä. Ja jos hän tilillä jotain teki, tuntui että hän vaan sotki tilin asiat. Omien sanojensa mukaan kattoi tiliä yötäpäivää, vaikka oli joka päivä max klo19-20 tilillä. Jopa minä katoin päivittäin enemmän tilin perään. Ja se kyllä alkaa olemaan jo saavutus että minä katon enemmän tilin perään, oli tosi alhaista aktiivisuus.

En muista oliko justiinsa tuota ennen vai vähän sen jälkeen, kun WooGGi sai järjettömän älynväläyksen. Vieläkään kyseistä vetoa tajua. Olin itse laittanut aamulla attia yhteen spedejen offikylään, tarkoituksena paskoa se. Itsellä kuitenkin epäonnistu aallot ja välisweeppi lähti viimesenä. Oli myöskin itsellä kiire lähteä kaupungille, ja sanoin woogille että jos mitenkään kerkeää niin laittaisi noi aallot tuonne menemään. Noh, joku älynväläys oli WooGGille tullut, oli laittanut nysän menemään unehämmentäjän alle, pikkusotikseen, singletargetilla, kaikki pultit mukana. Paljoa ei tullut enää nysästä takaisin, ja ehkä joku 200pulttia myöskin.

Pian siitä sitten Bill kaatuikin ja itse lähin tililtä. Tuosta eteenpäin en oikeen osaa sanoa. Irkistäkin kun kerta oon kadonnut, thanks to Kukkis yms. kun kokoajan vinkui että mukamas servulla pelaan ja kaikki kyseli että missä. En oikeastikkaan missään pelannut. Tainnut silloin edes olla enää passua SalamaSanterille.

Lisää faktoja:
    Smurffit!
    Servun eniten idlaava tili
    alkuservulla top5, aika pitkään top10 ja kokoajan kun tilillä olin, myöskin taisi simssis olla top20.
    Eka joka servulla valtasi kylän.

Sekä vielä tästäkin roundista kiitokset:
    Gratis - Vaikka lähitkin paskaan paikkaan, teit myöskin eniten liiton eteen hommia
    Goggis - Ainainen juttuseura. <3 Jos vielä eksyn irkkiin, voipi olla että privasi vilkkuu.
    Homppeli - henkinen tukeni. <3 Oot rakas. <3

Paska maku jäi servusta. Ja todella iso anteeksi liittoumalle, kun tein teidän eteen todella vähän. Täysin useless olin liitolle, vähän niinkuin pave lolis. <3

Nii ja ofc kiitokset pav3lle. Ei sitä raksua saa unohtaa. <3

- Lantti & Smurffit!

Tässä se nyt on. Toivottavasti vihdoinkin valmistuu. Paljon tämä on teettänyt töitä (siis tämän puheenvuoron kirjoittaminen). Aloitin vasta serverin loputtua ja muutamien teknisten ongelmien vuoksi en koskaan saanut julkaistua niitä aikaisempia versioita. Sinänsä harmi, sillä ne olivat hyviä. Lähes parasta, mitä koneeni näppäimistöltä on koskaan minnekään tullut.
    Harmi, että te ette päässeet nauttimaan niistä tuotoksista, vaan joudutte (ei, vaan saatte) tyytymään tähän versioon nro: 6

Suunnitelma (ja kuinka se kariutui)

No niin, elikkä.. Suunnitelmana minulla oli lopettaa kokonaan. Olin niin luvannut puolisolleni, että fix13 jälkeen en enää pelaa (edellyttäen, että kukaan ei minulle auo päätään pelaamisesta). No, eihän hän tietenkään voinut olla aukomatta. Silti päätin lopettaa.. Oli sen verran raskasta.. Liiton väki minua koetti yllyttää jatkamaan ja tarjosivat kaikenlaisia suunnitelmia. mm. Akara, joka suunnitteli lähtevänsä liidaamaan. Hänen tililleen minulla tulisi joka tapauksessa olemaan passu, vaikka pelaisin missä.. Sanoin että en lähde pelaamaan, koska jos lähtisin, lähtisin vain sillä ehdolla, että yksi tietty henkilö pyytäisi minua pelaamaan hänen tililleen (yhdellä tietyllä henkilöllä tarkoitin oppi-isääni Kukkista). Tuon yhtälön piti olla mahdottomuus.. Tuskin hän haluaisi mun kanssa pelata (jostain syystä sitä asettaa opettajansa aina jollakin tavalla "travijumalan" asemaan) ja hän oli päättänyt lopettaa (sanoi fix12:n jälkeen lopettavansa). Eli yhtälö oli aika lailla varma kohdallani.
    Eräänä iltana joulurauhan aikoihin Kukkis kuitenkin otti yhteyttä ja kyseli suunnitelmiani seuraavalle kierrokselle. Sanoin lopettavani. Toki uteliaana kysyin, että minkä takia häntä se kiinnostaa. Vastauksena sain: "Ajattelin jos lähtisit mun kans pelaan". Arvaatteko mitä vastasin? Se oli aika lailla tasan näin:
    "EEIIIIIIIIIHHHH!!"
    johon Kukkis sitten sanoi: "Oliko se noin paha ehdotus )" Vastasin: "Ei, mutta nuo olivat ainoat ehdot, jolla lähden pelaamaan, joten en voi lopettaa".
    Siitä alkoi "kivinen tie" (no ei vaan, Kukkis muistaa kyllä ne keskustelut mitä muutoinkin kävimme) kohti fix 14 alkamista.
    Minulla ei esimerkiksi ollut mahdollisuutta mennä tulevan liiton kanavalle "tutustumaan" tuleviin kanssapelaajiin, koska olin ns. vihuliidu. Jäin pois kaikesta sellaisesta. Tosin Kukkis onneksi piti minua ajan tasalla..
    Lisäksi kun hän ojensi minulle pasten http://pastebin.com/1ZKZZ4nU ja tuon luettuani totesin, että todellakin olen mukana, niin sen jälkeen alkoi rakas (nykyisin jo ex) mieheni valittamaan pelaamisestani.. Joten päätökseni jatkamisesta ei ollut väärä.

Itse pelistä

Oli ihana päästä pelailemaan jopa kolmen "suuren rakkauteni" kanssa: Oppi-isäni (siis edelleen lähes travijumala), rakastamani heimon (roomalaiset) ja pelityyli (pakki).. Plus sitten vielä, että arvon herra liidumme antoi minulle lähes vapaat kädet tilimme pelaajiin nähden. Sain rekrytä mukaan Kolehdin (jota kukkis ensin luuli erääksi toiseksi, siitä ei sen enempää), ja jonka olin tavannut pari viikkoa aikaisemmin turnausservulla, mutta jutut menivät niin hyvin yhteen, että halusin hänet tuonne meidän fixin tilille. Samalla tavalla tietty Akara loppujen lopuksi lähti minun mukaani, kun elämäntilanteensa ei kuitenkaan antanut periksi lähteä liidaamaan (ja menettää koko irl-elämänsä). Oli meillä hetken aikaa sims sims sims.. Kunnes vapun jälkeen vaihdoimme salasanan (sen tiesi jo niin moni) ja Akara tuli äitienpäivänä sitä minulta kysymään. Koska Kukkis oli sanonut, että vain hän voi antaa passun jollekin, en antanut sitä (sorry siitä, rakas..) Lisäksi sain ottaa tilille TukSan.. Yhden parhaista tyypeistä forever mun traviurani aikana.. Okei, ehkä se johtuu siitä, että ollaan niin monta monituista servua pelattu yhdessä, että sitä on jo oppinut toisen tyylin
    Lisäksi kaikille epäilijöille tiedoksi: Kyllä, Lystikäs oli minun tilini (s.postiosoitetta myöten).

Oman haasteensa peliin toi se, että minulle itselle on erittäin tärkeää, että kylät ovat identtisiä (mahdollisimman pitkälle), Kukkis taas totesi alussa: "ei tule minulta onnistumaan".. Melko hyvin se onnistu, kun Kukkis oli raksannut viljasiilon väärään paikkaan ja se sai purkutuomion.. Ei sen jälkeen paljon muuta kuin bonusrakennusten paikkoja muutteli (halus kuulemma nähdä, huomataanko).. Huomattiin kyllä, mutta ihan sama jos saha ja tiilitehdas vaihtaa keskenään paikkaa.. (oikeesti ei oo, mut sen kans oppi elämään).

Jossain kohtaa sain heitettyä kukkikselle takaisin tuosta "ei tule onnistumaan" -jutusta.. Sovimme nimittäin alussa niin, että kukkis rakentaa peltoja ja muut infraa, koska peltoja ei voi rakentaa väärälle paikalle (tai siis niin luulin ennen tätä kierrosta).. Jossain kohtaa joku oli nimittäin rakentanut Lystikkään capissa pellon väärään paikkaan.. Joo, en minäkään tajunnut, mutta kun minulle selitettiin, että ne pitää rakentaa kellon kanssa samassa järjestyksessä aloittaen klo 12:sta.. Joku oli jättänyt kolme peltoa välistä.. Ja voi hyvänen aika sitä.. Siinä kohtaa lupasin purkaa kyseisen pellon.. Silloin taisi kukkiskin tajuta, että miksi se samanlainen infra on minulle niin tärkeä.

Tarkoitus siis oli lähteä tekemään se miljoona pretoa.. Kyllähän niitä sitten jonotettiinkin.. joka kylästä.
    Hilpeyttä herätti vihujen kuvitelmat Akaran rakentelemasta ww-lanasta ja Kukkiksen haluista rikkoa Turhien Poikien ennätykset tekemällä 8 ww-lanaa.. Kovin piilossa nuo varmaan niitä tekivät, koska lopussakaan Lystikkäällä ei ollut offeja kuin 40 legioonalaista, 8 Equites Imperatorista ja 7 Equites Caesarista (jotka kaikki tulivat seikkailuista), sekä 72 pulttia. Tuossapa mahtava ww-lana. Kaikki muut joukot olivat pretoriaaneja! Eikun korjaan.. Olihan meillä joku 1k Equites Legateja.. Mutta en niitä kyllä laittaisi ww-lanaan.. Tosin.. ehkä nuo 8 ww-lanaa kasvoivatkin sitten vasta sen jälkeen kun minä vaihdoin tiliä (siitä hiukan myöhemmin, koetan edetä lineaarisessa järjestyksessä).

Minun mielestäni kaikkein hauskin juttu kierroksen aikana oli, kun sain kukkikselta "salatehtävän". Minun tulisi levittää huhua, että L7 olisi ottamassa oman ww:n. Sori kaverit, jotka mun "uhreiksi" jouduitte (te kolme).. Olin lähes varma, että joku teistä vuotaa tiedon eteenpäin ja niin kävikin.. Salatehtävä osui sinne minne sen kuului. Hauskinta tuossa oli, kun kukaan muu meidän liitosta ei tiennyt asiasta ja niin ollen he tietenkin kielsivät meidän ottavan omaa.. Loppujen lopuksi minäkin sain ohjeeksi: "nyt kiellät kiivaasti ja annat ymmärtää, että sinua on rangaistu asioiden levittämisellä".. Ja minä tein työtä käskettyä.
    Tämä tuskin tulee enää toista kertaa onnistumaan, mutta nekin, jotka minua silloin myyräämisestä epäilivät, tässä vinkki myös heille: "oma liidu on aina se tärkein, enkä sitä petä", myyrääminen ei oo mun juttu. En muutenkaan siitä tykkää..

Jos vastapuolella olleet kaverit mulle tuosta suuttuivat, niin täytyy sanoa, että suuttua jonkun kyläpelin takia: "fiksuu".. Tää on oikeesti vaan peliä ja se joka tätä osaa pelata, se pärjää (oikeastaan se, joka omistaa pelisilmää niin paljon, että tietää, miten kenestäkin saadaan paras hyöty irti liitolle)..

Tilin vaihtaminen:

Jossain kohtaa serveriä oli tilanne sellainen, että Herpes666 etsi itselleen tiliä. Kukkis tuli ehdottamaan minulle, että mitäs jos otettas Herpes meille.. Mä mietin siinä kohtaa, että jos se meniskin Xyc:lle (koska siellä oli vain yksi pelaaja).. Ei ollut viisas ratkasu.. Sit ehdotin kukkikselle, että mitä jos jompikumpi meidän yöpelaajista (minä taikka Kolehti) mentäis sinne Vonndia auttamaan.. Kukkis totes: "no sit Kolehti, mä haluan pitää sut täällä".. Mua itseäni taas kiinnosti kovasti pelata Vonndin kanssa, koska fix12 se jäi (vaikka sillonkin se oli puhe). Mun argumentit oli sen verran hyviä (enkä olis voinu tehä sitä kolelle, että "siirrätän sen" toiselle tilille vastoin sen omaa tahtoa), että ajateltuaan asiaa, kukkis tuli siihen samaan johtopäätökseen mun kans, että se olis hyvä ratkasu liiton kannalta. Ja niin mä siirryin. Tai no.. kysyin tietty Vonndilta ekana, että kai se käy

Quote Originally Posted by Vonnd View Post
    Jeanina: kyvystäsi mukautua täysin erilailla rakennettuun mutta samantyyliseen tiliin niin nopeasti. Siinä ei tainnut paria päivää enempää mennä. Päästiin vihdoin pelaamaan dualina tällä fixillä, kun se silloin fix12 jäi
    Itseasiassa tuo ei niin paljon eri tavalla ollut rakennettu.. Pretoja puskettiin kylistä ulos.. Ainoa, mikä minulla otti aikaa, oli opettelu siihen, että missä kylissä noita pretoja tuotetaan ja mitkä kylät ovat pelkkiä buustereita. Pelkkiä buusteja ei Lystikkäällä ollut. Löysimme yllättävän nopeasti oman tapamme merkitä kylät ja samoin löysimme myös "omat vastuualueemme". Merkitsimme niitä kirjaimilla jolloin teki minullekin selkeämmäksi "lukea" tilin eri kyliä. Mutta ihastuin kyläjärjestelmään (infraan).. Hyvin paljon samankaltainen (samat paikat) kuin Lystikkäällä.. Ja kuulemma kun tulin mukaan "simssailemaan" sepän pajoja, niin siinä kohtaa alkoi olla jo "kilpailua", että kumpi ehtii muuttaa kylän A-kategoriaan (siis aseet pretoilla tapissa) Melko nopeasti ne nousivatkin..
    Xyc:llä oli myös pieni opsulapanen 10+8+1 (siinä kohtaa kun menin tilille) ja tuon hepparaidin myötä hevosten määrä nousi vähän korkeammaksi

Mun tekemän opsun tuloksia (ne rapot, mitä oon saanu), itse ajettiin seinään 5k imppejä ja muutama 100 pulttii..

http://travian-reports.net/fi/report/220973138d5
    http://travian-reports.net/fi/report/22063090a8d
    http://travian-reports.net/fi/report/22097288c23
    http://travian-reports.net/fi/report/2209719ba9e
    http://travian-reports.net/fi/report/220970388d5
    http://travian-reports.net/fi/report/220969b1807
    http://travian-reports.net/fi/report/220968a7a5
    http://travian-reports.net/fi/report/220989b5814
    http://travian-reports.net/fi/report...4e,22106357a83

Jos sitä tähän vielä kiitokset laittais:

Vonnd: Kiitos sun uskomattoman rauhallisesta asenteesta mun "haluan sitä, tätä ja tota" sekä niihin "mä en nyt vaan tajuu tätä" -juttuihin. Kiitti, kun jaksoit selittää niitä kerta kerran jälkeen (vaikka en välttämättä vieläkään niitä kaikkia ymmärtänyt). Kiitos siitä, että otit mut tilille ja kiitos siitä, että annoit mun tehdä ne omat muutokseni siellä.
    Kiitos myös siitä, että sun kanssa oli niin unelma pelata ku ajattelinkin ja oikeesti jaksoit joka asiaan etsiä mun kanssa kompromissin, jos ei joku homma toiminu niinku molemmat halus..
    Erittäin suuri kiitos myös siitä, että annoit mulle "omaa aikaa" niiden saamieni "uutisten" jälkeen.. Tuskin olisin jaksanut tehdä yhtään mitään tilin hyväksi siinä kohtaa (ainakaan suurempia)

Kukkis: Kiitos siitä, että jaksoit tukea ja jaksoit olla ymmärtävä etenkin kun mulla oli vaikeita aikoja (paitsi se Lystin s.postin pyytäminen multa pois vähän loukkas, mut ymmärrän sen kuitenkin).. Kiitos kaikista miljoonista puhelimessa vietetyistä minuuteista. Ja kiitos kun osoitit sinäkin olevasi yhtä inhimillinen kuin kaikki muutkin (vaikka oot ja tuut olemaan aina mun travijumala)

Kolehti: Kiitos kaikista yhdessä valvotuista öistä ja niistä kaikista yöllisistä keskusteluista.. Muistan elävästi yhden: "hitto kun sulla on sellanen ääni, että voisin vaikka nukahtaa".. Ja kiitos siitä kun suostuit tapaamaan, vaikka herätin sinut.. Ja kiitos.. vaikka mistä.. en edes pysty luettelemaan kaikkea. Oletan, että tiedät itse. Vain muutaman kerran elämässä sattuu tuollainen ihminen kohdalle, niin siitä on pidettävä kiinni.. kokonaisvaltaisesti: "Kiitos ystävyydestäsi"!

TukSa: Kiitos taas siitä, että oot olemassa ja siitä että sä oot sä. Tuskin tuota tarvinnee sen enempää mitään sanoa.. Kävit aina tasapainottamassa vähän, vaikka ensin ilmoititkin pelaavasi vain ensimmäisen viikon. Onneksi pysyit mukana ja kiitos koko kiepistä

Akara: Mulla oli sun tilin passu tai sulla mun tilin.. Miten päin vain.. Kiitos taas uusista biiseistä mitä sait aikaan..

Mara: Kiitos kun pelasit Lystillä kun ajelimme hakemaan muuttokuormaa Porista Ja kiitos kun samalla osoitit, että suomi on TODELLA pieni maa.

Hukka: Taas eksyttiin samalle tilille. Oot kyllä enemmän offi, ku pakki.. Kiitti noreista yms. Voitin ellun

vilhou: kiitos kun pyysit kaikkia n0b0ja jättämään mut rauhaan <3 oot kyllä paras liittolainen mitä tältä kiepiltä löyty. Kiitos todella mukavista juttutuokioista irkissä.. Ja kiitos niistä sun kahden tilin opsuista.. Saatiin jotain mielenkiintoo loppuservuun.

Kisuli: Kiitos kaikesta mitä kiepin aikana sulta opin.. Tahtoisin edelleen olla yhtä hyvä ku sä. Ei saa unohtaa Taylorii <3

Pörri: Kiitos kun melkein jäin sulle kolme auki.. tais pudota muutamalla

Oden: Elämä on, sä tiedät, oot rakas <3

Enak: Kiitos kahveista ja kiitti kaikista neuvoa-antavista juttutuokioista.. Muistan kyllä edelleen niitä merkkejä mitä opetit kärsivällisesti

mustis: karjalanpiirakkaa ja munavoita

Nunppii: Kiitos seurasta ja hommaappa se mikki

Kras ja jaarmyy: Kiitos kun luovutitte kaikki faktinne, vähän pelotti tulla niitä buutseja kysymään kun ensin vein sen toisen faktin.

XerP: Ihanaa, kun olit taas samassa liitossa

Kotetzuru: Kyllä joku syy piti olla mun muuttamiselle

muut L7 pelaajat: Tällaista porukkaa ei toista kertaa saa kasaan. Oli Aivan Mahtavaa pelata teidän kanssanne. Kiitos kaikille kierroksesta!

Ouveni: Uusi tuttavuus ja todellakin tutustumisen arvoinen. Kiitos kaikista juttutuokioista irc:ssä ja skypessä. Tutustuisin uudelleen, mutta sen voi tehdä vain kerran

Wili: Liittolaisena oikeasti mahtava tyyppi

H3rn3: Mua kiinnostaa ne paljonpuhutut viikset

TrollChieftain: Toinen täysin uusi tuttavuus. Kiitos kaikista juttutuokioista. Ei ollut koskaan tylsää

Muut UC:n pelaajat: Hienoa yhteispeliä, Kiitos!

Minnnie: Meet me, honey <3 Teet hyvää ruokaa.. Ja ne muffinssit, nännit jäähtymään

Soulside: SS edestä, SS takaa, SS ja basso.. lisää odotellessa

Alqqu ja mataissh: Pois mun taiteilta

Muut spedet: Kiitti paljon kiepistä!

Janes: Juhannus on aina juhannus.. Kiitos kun oot sä.. ja vaikka kaikenlaisia vastoinkäymisiä kierroksen aikana oli, niin vain rakkailla lapsilla on monta nimeä.. Sinulla sitäkin enemmän..
    Miten se meni: "parasta ja pahinta".. Tiedät kyllä mitä tarkoitan. Niin minäkin sinua <3

Uro: Kiitos kun oot mun Uro.. Äläkä ole huolissasi, palaa kun palaat, en mä sua unohda..

#seiskaseiska kannun väki: Kiitos teille. Tiedätte kyllä mistä!

+ osa A7X -liittoa: pakkipelaajille kiitos

Yleisesti kaikki vihut: Olisitte pystyneet parempaan jos olisitte halunneet. Tällä kertaa kävi näin..

JOA, REDRAM ja Sorbitol: Kyllä mä teitäkin muistan.. Te tiedätte miksi, muiden ei tartte tietää.. Ootte ihquja <3
    Last edited by Qqliini; 07-25-2013 at 07:31 AM.
    fix4 Qqliini / S.O.D. | fix5 Qqliini / SFC | fix7 bb / -TyRa- | fix9 Zoolander / G.T. | fix11 TIIMI P&A / J-Ice | fix12 DramaQueen / Brim | fix13 One Of Us / OBoy / S.K. | fix14 Lystikäs/Xyc / L7 | fix16 TiiviTaavi / Tapit | Jeanina@Quakenet

Pfft, kaippa sitä pitää jotain rustailla.

Servulle lähdin hetken mielijohteesta soolona kokeilemaan saisko kerrankin edes jotain aikaiseksi soolona, tilihän oli Unbearable Bear. Kyselin irkissä vähän tutuilta missä ilmansuunnassa olis äksöniä (tais itseasiassa kysymys olla tarkemmin missä on zanttu, Lexionilla sittasin sille jonkinmoisen capilanan ja Sinuhen offithan alle jäi, joten tavote sinänsä toteutui) ja koillisessa sitä tuntui olevan. Tavotteena oli mennä jonnekkin liittoon rivariks ja ajella perinteiseen tyyliin pienikin lana seinään jne. Liittoumaksi valikoitui KKK, jonka liiduksi osottautuikin sitten 12 -vuotias (tai alle ?) jantteri ja tulokset oli sen mukaisia. Siinä kun katteli, miten offeja jäi alle, kohtalaisistakin tileistä tuli farmeja ja mitään asiaan eteen ei tehty niin pitihän sitä sitten koittaa vähän vinkata jannua, että asioille voi myös tehdä jotain. Tuloksena oli se, että minä, v3rty, Tuksu ja joku neljäs lähdettiin pois ja perustettiin oma Slimy Slices -liitto, jossa oli tarkoitus mennä löysin rantein ajellen pakkeja loppuun asti, ilman mitään stressiä tai tavotteita. Jonkun aikaa saatiin siinä omassa nurkassa perseillä kun Suomen Mustalaisista ehdotettiin rauhaa tai liittolaisuutta, jompikumpi kelpas molemmille ja jonkun aikaa siinä sitten vaihdeltiin tietoja ja todettiin, ettei pikkuliitoilla ole kovin lupaavaa tulevaisuutta ATON/AMON (vaikka tiedettiin kyllä, että jonkun muun pitää alkaa sitä liidaamaan, jos pitäs huolestua ) ja UCn kyljessä. Wildikin pyöri siinä sivussa ja jonkunmoinen diili oli myös niittenkin kanssa.

Lopputulos oli kuitenkin se, että ensin Manneihin sulautui KKK (se oli nopee sota se ), hetkeä myöhemmin SS, tovi tuonnempana Wild. Siinä oli sitten top10 -liitto kasassa, itelleni vinguin jonkinmoiset oikat, koska allyttaminen olisi siinä vaiheessa tarpeellista kun alkais kivet lentämään.

Jossain vaiheessa kannulla pyöri myös Jeaninaa (ihan jees tyyppi, mut pelaajana kiero kun korkkiruuvi niin hänen mahdollisia diilejä ynnä muita ei kuunneltu lainkaan, jossain vaiheessa joku tajus sen bannia kannulta ulos ), Pav3a plus joku randomjokilainen. IGMällä ensin lähestyttyään jotain SM-liidua sulautumisen merkeissä, kannulle pamahti myös WilitheKid. En ole kyllä traviurani aikana nähnyt yhtä itseään täynnä olevaa ikuista teiniä kun Wili Joten ne ehdotukset sulautumisesta sateenvarjoihin hylättiin lähinnä siksi, että Wili oli niin... mulkku, itse liittoa vastaan meillä ei sinänsä ollut mitään ja vahvasti oltiinkin alussa sitä mieltä, että hypätään puolen tusinan tilin kera mukaan, mutta sillä dissauksella ja ylimielisellä jorinalla päätettiin sitten loppuhetkillä, että ei helvetissä liitytä, koska tuota charmanttia jonnea ei kukaan tulis loppuun asti kestämään.

Eli jatkettiin Suomen Mustalaisissa samaan tapaan kuten ennenkin, johtoa ei periaatteessa missään vaiheessa ollut kunnolla, vaikka titteleitä oli jaossa melkein kenelle tahansa. Tietty nyt oli UCn lupaukset niskassa, että kiviä sataa kunnes liitto on paskana Tulihan niitä kiviä capeihin ja boosteihin muutaman päivän, mutta äkkiäkös nekin loppuivat. Muutama pelaaja tais deletä ja plaa, mutta mitään kovin kummoista damaa eivät yhdellekään tilille saanut aikaiseksi, jota ei muutamassa päivässä olis korjattu pois. Jossain vaiheessa BILL sitten hajosi ja kyselin Lantilta, että onko joku liitto ottamassa WWtä tosissaan ja onko jollain liitolla mahkuja saada jotain aikaiseksi myös opsuillessa. NuEL oli ainoa vaihtoehto jota tarjottiin ja diili tulikin hyvin kivuttomasti tehtyä, mitä nyt näin jälkeenpäin kadunkin. Alkuperäinen suunnitelma mennä yksinäisenä liittona loppumetreille asti ja kiusata kaikkia muutamalla hernepyssyllä olis ollut se astetta parempi plani.

Tyhjättiin ihme, haettiin ohje, osallistuttiin muutamaan opsuun, otettiin osumaa, muutama tili deles, mutta saatiin aika vapaasti paskoa muutamat UC-capit ja boostit. Opsut olivat kyllä..jotain uutta ihmeellistä, ainakin hämyjen määrässä ja osallistujien määrässä. Suunnilleen aina kun meille kohteita annettiin ne heitettiin roskiin ja haettiin joku järkevämpi. Näin sitten pistettiin Snowlya, Sinuhea, Gefausia yms. kivillä. Ei paljon tehty, mutta jotain kuitenkin.

Sumuhan meillä oli, tietääkseni jokainen top10-liitto, joka ei ollut tuossa vihujen kolmiossa mukana, oli jotenkin messissä ainakin opsuissa. Ajot oli sovittu, mutta sitten tapahtui jotain erittäin hämmentävää perseilyä. Styksin ja SD7kanhan piti hoitaa WWn pudotus, mutta suuressa neroudessaan vissiin seurailivat UC-allyja enemmän kun..emt..esmes kelloa ? SD7 ei saatukaan kiinni ajoissa, Styksin lanat olivat kaiketi liian pieniä (joku tais unohtaa laskea unekeston vaikutuksen ) ja SD7lla oli parempaa tekemistä niin ne sitten feidasivat ajelut, kun oli jostain tullut tietoa, että joku muu hoitais homman.

Käsittääkseni sekä Nuelilla, että SMllä, kuten varmaan monella muullakin liitolla olisi ollut lanoja sen verran, että ihme olis pudoteltu, mutta kun myyrien tieto näköjään hakkaa oman maalaisjärjen niin minkäs teet. Minulle tieto tuli tästä megafailista joskus illalla, jolloin ollut mitään mahkuja keretä ajamaan lanoja ihmeeseen. Tästä mokasta oli tieto Nuelin liiduilla vissiin jo aamupäivällä niin ihan fakta on se, että olis sen homman voinut paremminkin hoitaa.

Tyytyväinen, että servu meni noinkin kivuttomasti ohi, koska olisihan tuossa ollut luvassa Brim-tyylistä nöyryytystä. Pakkeja taisi ihmeessä olla parhaimmillaan vajaat pari miljoonaa ja ite olen samoissa pakkilukemissa ollutta ihmettä sittaillut aiemmin ja sehän nollattiin ja kadotettiin kartalta. Joten olishan sitä turpaan tullut muutenkin, ja mieluummin sitä jää junan alle kun asfalttijyrän

Ninjazz kiittää ja quittaa !

Niin ja ne pakolliset kiitokset:

Kimppi3, kannulla oli sentään elämää sen jälkeen kun KäFäbärit liittyi manneihin
    v3rty, reilun kuukauden jaksoit pelailla, mutta peliseurana ja sitterinä mitä parhainta, toivottavasti pelaillaan vielä joskus vaikka samalla tilillä
    Rape, Nilkki, Kasler, kun otitte mukaan Manneihin ja sai touhottaa isossa liitossa taas
    Henukka, järjen äänestä liitossa
    Olematon, Robber, _____, Saunamies, Tyokkis, Fiintek, katapka nyt muistui vielä muista tileistä mieleen, hienoa ja ahkeraa työtä ja mitä loistavinta seuraa ! Toivottavasti tapaamme vielä joskus travissa, oli sitten samalla puolella tai eri, kunnioitusta teille !
    Last edited by Ikinä arvaa Et; 07-13-2013 at 12:13 PM.

Asukas kipsu40's Avatar

Se siitä sitten, siitä kierroksesta , kirjoittelen kanssa tänne, kun en oikein tiennyt, minne 2.seksi jääneet voivat kiitoksiaan laitella.
    Suuret kiitokset ensinnäkin NuEL väelle, jotka jaksoivat loppuun asti kierrosta pelailla, kuka milläkin aktiivisuudella, mutta kaikkensa antaneina ja vaikka tiedossa oli, että kierros tavallaan oli jo tiedossa kuinka siinä käy, muutamien sattumien takia. Tosiaan alussa läksimme pelailemaan vain tuttujen tilien kesken, josta sitten liitto alkoikin paisumaan ja tuli uusia tuttavuuksia mukaan.
    Ensin näytti, että saamme hyvän voimakkaan pelin aikaiseksi kun oli toiveissa saada "hyvät pakkipelaajat" tukijoiksemme, mutta näin ei käynytkään ja hävisimme tämän "edun". No sitten saimme uuden tilaisuuden voimakkaaseen peliin BILL liitosta, joka sitten kuitenkin sekin kuivui kokoon. Joten jatkoimme ominemme vähän miettien uusia mahdollisuuksia.
    Ympäristöstä löytyi sitten RL ja Empire ja kas yllätys, yllätys, jotka myös sitten kaatuivat, mutta saimme niistä hyviä pelaajia omaan joukkoomme ja peli taas pääsi vauhtiin,
    myöhemmässä vaiheessa lisäpontta saimme SM liitolta, joka koostui kuitenkin "pikkuisen" sekalaisesta seurakunnasta(kuppikuntia oli ilmestynyt), kiitokset kuitenkin heidän liidulleen joka sitä pakkaa yritti/onnistui kaikin puolin jollain tavoin pitää kasassa.
    Seuraavaksi saimme apua AV liitolta, jonka kanssa meillä oli aluksi vain rauha, mutta kuitenkin katsoimme että heistäkin oli hyvä suuri apu liitollemme, jotta pystyimme edes jollain tavalla antamaan vastusta servun voittotriiolle.
    Kiitokset myös GRR, joka antoi pakitusapua + muut pakkiapua antaneet liitot.
    Kiitokset muutamille entisille BILL pelaajille, jotka omineen pelailivat ja pysyivät loppuun asti kuitenkin mukana.

Tosiaan kierros oli aika vauhdikas, ensimmäinen laatuaan ilman yhtään pudotusta, lanoja varmasti jäi ajamatta, mutta olisiko niissä sitten ollut sellaisia, jotka sen suurempia tuhoja olisi saanut aikaiseksi, tiedä häntä....

Kiitokset ja Onnea, UC,L7 sekä spedet, ilman teitä tämä kierroskaan ei olisi ollut mahdollinen eikä niin mielenkiintoinen. L7 varsinkin,(sieltä muutama hyvin aktiivinen tili) kiitos teille minun yöunien menettämisestäni

Kiitos koko NuEL,
    Esab(pulipena,penatopi) jaksoit kuitenkin, vaikka hyytymistä oli välillä ilmassa
    DreamTeam(Kofe ja Maari) unelmajoukkue pakkiavuista, opsuihin osallistumisesta sekä ihanista tuokioista irckissä
    Kalee, innokkuudestasi kaikkeen
    Ukkonen, rai rai rai
    Yojimbo(Sohvi ja Dinkel) pakeista joita saimme käyttää mielin määrin ominemme
    Gurnauh, aina niin eläväinen viestittelijä, uus tuttavuus
    Nice and Smooth, avusta ja hyvistä viesteistä
    Stark ja Murmeli, uudet tuttavuudet, kiitos hyvästä peliseurasta ja irc jutusteluista
    Melanie(jakeee) kiitokset sinulle raidilistojen nostosta, kerkesit liian vähäksi aikaa mukaan peliin....
    Kiitos Kylli, Winski, Tanker, jansu, Azzuras ja kaikki muut tilit joita en nyt maininnut <3

Kiitokset WPkukkis neuvoista ja priva jutusteluista,
    kiitos myös Goggikselle(harmi kun et pelaillut loppuun asti)
    Green Day ja aina niin ihana Vilhou, mitä olisi peli ilman.....

Kiitos, kiitos ja kiitos kaikille ihanille irckiin sekä pelin puolelle, jokohan olen kiitellyt tarpeeksi

Nyt lähdetään loppukesän viettoon, unohdetaan travit, eletään irl elämää ja pidetään hauskaa täysin "rinnoin" vai miten se sanottiin D

Tavataan ens kierroksella, ehkä?

Kipsu kuittaa <3 ------------------->
    Kaikki mukava on sallittua ja sallittuahan on kaikki. Vai mitä? "Kipsu-Queen-Quatzalcoatl-Hattivatit-Armageddon-Ghost-Apocalypse-Gotcha-Strix-Fix15(Gotcha)-Fix16(Lunatics/Tarantella)"

Asukas

Default Voi n00b

Quote Originally Posted by Ikinä arvaa Et View Post
    Pfft, kaippa sitä pitää jotain rustailla.

Jossain vaiheessa kannulla pyöri myös Jeaninaa (ihan jees tyyppi, mut pelaajana kiero kun korkkiruuvi niin hänen mahdollisia diilejä ynnä muita ei kuunneltu lainkaan, jossain vaiheessa joku tajus sen bannia kannulta ulos ), Pav3a plus joku randomjokilainen. IGMällä ensin lähestyttyään jotain SM-liidua sulautumisen merkeissä, kannulle pamahti myös WilitheKid. En ole kyllä traviurani aikana nähnyt yhtä itseään täynnä olevaa ikuista teiniä kun Wili Joten ne ehdotukset sulautumisesta sateenvarjoihin hylättiin lähinnä siksi, että Wili oli niin... mulkku, itse liittoa vastaan meillä ei sinänsä ollut mitään ja vahvasti oltiinkin alussa sitä mieltä, että hypätään puolen tusinan tilin kera mukaan, mutta sillä dissauksella ja ylimielisellä jorinalla päätettiin sitten loppuhetkillä, että ei helvetissä liitytä, koska tuota charmanttia jonnea ei kukaan tulis loppuun asti kestämään.
    Oiskohan nyt puurot ja vellit vähän sekaisin siellä päässä? Sait kyllä oikeesti tarinas kuulostaan melkein siltä niinkuin teillä olisi ollut jotain jakoa koko kiekan aikana Ja tosiaan, selvyyden vuoksi. IGM:ää laitoin kyllä SM:lle, että eivät tule UC:n alueella kauaa heilumaan ja jos kovia tilejä on niin voivat hakea yksitellen meille normaalin rekryprosessin kautta. Mistään SM:n sulautumisesta UC:hen ei ole juteltu. Ja dissaus ja ylimielinen jorina taisi kyllä mennä vähän toisinpäin. T 30v. ylimielinen jonne.

Ja aijuu, kivat pari seikkaa kyllä toit esille. Eli sumu oli juuri niin laaja kuin uumoiltiinkin ja että matkaan ampumamme fake-ally sai lanoja jäämään kotiin. Eli tyhmyydestä sakotetaan ja parempi onni ensi talven karsinnoissa Nilsiän hippo-hiihtoihin.

-W-

Legioonalainen

tota, eikös servulla ammuttu yhtää kunno ww-lanoi O.o
    tc2.5 Amismersu/K-18 | tc3 Hotboys/Legos| fix12 Dionysos/Brim | Fix13 Asklepios/Aamuset | fi2 marse/maya | fi5 Jontki/TF | fi1 Royal/JB | fi5 Postimies Pate/Seinä | Holkoalistit/Allstars | Absolutisti/NS Nothing Is Over
    Quakenet @ Jontki

Ei ammuttu ei, torni meni sukkana 0->100

Page 2 of 6 FirstFirst 1234 ... LastLast