Moni varmasti on tätä jo odotellutkin.
Itse tulin servulle takki auki s5 jälkeen ja piti vaan vähän simssailla. MP kasailtiin Muuli- tilin ympärille ja servun alusta asti tuli hyvin selväksi, että asetelmat servulla on KP/MP VS. Kerbut.
KP:n politiikka oli, että emme hätäille liittolaisten kanssa ja sinnikkäästi otimme vastaan kerbujen puolelta teutonitilien pulttiaaltoja. Jossain vaiheessa sen aikainen liiton johto päätti yhdistää voimassa Raidiiin porukan kanssa ja yhteistyö sujuikin alussa ihan kohtuullisella tasolla.
Itse olin sitä mieltä heti alussa, että tämä liike oli sen aikaselta johdolta typerä. Pienen hetken jaksoimme katsella erään tilin sekoiluita kannulla ja moni vanha väsähti ja saikin tarpeekseen typerästä käyttäytymisestä.
Samanaikasesti kerbut jatkoivat moukarointia ja itse siinä vaiheessa päätin ottaa vastuuta liiton asioista. Siirryin alussa vastaamaan pakituksista ja saimmekin muutaman kopin otettua niin rakkaasta vastustajastamme. Teimme myös muutaman onnistuneen vastaiskun noin 10-tilin voimin ja se kasvattti yhteishenkeä hetkellisesti. kaipasimme toki koko liittoa mukaan opsuiluun, mutta siinä hakkasimme päätä seinäämme. Johto väsyi...osittain tämän takia ja minä vähän vastahakoisesti siirryin myös johtoon siinä vaiheessa.
Epäilin vahvasti eräiden tilien lojallisuutta liitolle ja eräässä pakituksessa se tuli hyvin esille tämä johti siihen, että vanha MP perustettiin uudelleen ja vain luotettavat aktiiviset tilit otettiin mukaan tähän porukkaan.
MP:llä ei ollut siinä vaiheessa liittolaista ja kerbuilla tuntui näitä pakkitilejä löytävän kasan niin pähkäilin hetken aikaa ja ehdotin sen jälkeen Champin ja sen aikasen RT-johdolle, että alkaisimme pelaamaan servua yhdessä yhteisen tavoitteen eteen. Saimmekin tästä loistavan yhteistyön rakennettua ja pakit liikkuivat silloin, kun niitä tarvittiin.
Jossain viheessa servua vihun leirssä tapahtui jotain uskomatonta ja sen ansiosta saimme myös uusia jäseniä liittoomme. Sotamies Pauli alkoikin MP:ssa hoitelemaan säännöllisesti opsuilua ja yhteishenki nousi kohisten samalla. Otimme myös liittolaiset mukaan opsuiluun ja saimme punamiekkoja välkkymään suhteellisesn runsaasti vihuille päin.
Saman aikaisesti Nywiksen tili oli hakenut meille oman WW-kylän ja kierros sai ihan uuden ulottuuvuuden. Heti alusta asti aloimme rakentamaan ihmettä yhteisvoimin liittolaistemme kanssa eli meillä oli yhteinen projekti voittaa kierros. Muulla ei ollut mitään merkitystä.
Saimme myös tukea tämän tavoitteen saamiseksi BAR-liitolta ja myöhemmässä vaiheessa mukaan astui myös VaPa ja osa K-liittoa sekä lukuisia muita pienempiä kumppaneita.
Rakentamisen loppuvaiheessa rakas vihumme olisi voinut hankaloittaa rakentelua, mutta yhteistyö ei heidän riveissään sujunut. Ilmeisesti osittain vihun tilit olivat kypsyneet johtoon ja se oli meidän onnemme ja vihut sössi WW-ampumisen pahasti.
Tornin pullauksen kanssa meillä oli myös rankkoja ongelmia ja jouduinkin päivittäin asian kanssa painimaan.
Haluan kiittää erityisesti meidän tilien pelaajia sekä Champ-, *RT*- ja Bar-liittoja tästä voitosta.
Erityiset kiitokset menevät myös Sotamies Paulille ja Nywiksen tileille, ilman heitä emme olisi tätä tänne roskalle kirjoittamassa.
Toki vihujakin pitää kiittää ja Robotikin tili oli loistava tällä servulla. Harmi vaan, että aliarvioitte meidät
Hyvää kesää koko servun väelle.
Ihminen