Results 1 to 5 of 5

Thread: Mosquito

Nuijamies jaaho's Avatar

Default Mosquito

Mosquito on aivan väärä henkilö adminiksi!

Kirvessoturi

Täytyy kyllä sanoa että oon samaa mieltä. Ei oo eka threadi joka suljettu ihan liian helposti tai vääristä syistä.

Ymmärrän että tollanen kiittämätön homma on varmasti ärsyttävää, ja samanlaisia idiootteja näkee aina uudestaan ja uudestaan. Samoista asioista saa aina uudestaan ja uudestaan huomauttaa, jne. Ihmiset(travin pelaajat varsinki) on idiootteja, ei siitä mihinkään pääse. Mut kamoon, yks asiaton kommentti kahden viimesen sivun aikana ja lukkoon? Jos on asenneongelma ja kyrpä otsassa kasvanu liian isoks, ois ehkä aika lopettaa hommat?

Imperiaani Kapteeni's Avatar

Roskalla harvoin puhutaan asiaa, mutta nyt näin on tapahtunut ja yhdyn 100%:sesti aiempiin kommentteihin. Päteä voidaan monella saralla mutta onko tämä siihen oikea paikka?
    -Kapu

Mua ainakin vituttaa noi mukahauskat tai muuten vaan turhat paskapostaukset tuolla, joita on kyllä ihan liikaa. En itekkään kyllä jaksais tommosta kattella, ansaittu lukotus imo.

Mutta propsit niille ketkä jaksaa heittää analyysiä ja muuta servuun liittyvää, niitä on hauska lueskella.
    Servun suurin noobi.

fi6: Rippi-Isä / HOG, ts1: Kommando K / RaPa, ts4: Ohiveto / Juna

Ilmeisesti MacKiiveri on ainoa joka näkee pointin tuossa lukotuksessa, propsit siitä hänelle.

Sitten ruvetaan leikkimään sitä teidän "natsia" ja otetaan pari sääntöpykälää tähän:
    §1. Käyttämällä foorumia hyväksyn sen säännöt
    §4b. Yleinen keskustelu ylläpitotiimin toimista/käskyistä ei ole missään nimessä sallittua ja tämä on rangaistava teko.

Ja sitten lainaus aiheesta mitä te ette enään näe:
    Quote Originally Posted by Jezebel
    Jatkossa siis päävastuu foorumista on Mosquitolla. Mosquito vastaa moderaattorien toiminnasta, moderoinnin yleisestä linjasta ja uusien moderaattorien valinnasta. Hänellä on oikeus poistaa banneja, jos hän sellaisen tarpeelliseksi katsoo. Mosquito ei ole multihuntteri, joten älkää häiritkö häntä peliä koskevilla kysymyksillä.

Koska Mosquito on moderaattorien pomo, mahdolliset valitukset moderaattorien toiminnasta voi suunnata hänelle. Mosquitoa koskevat valitukset puolestaan voi lähettää minulle.
    Eli ainoa valituskanava minun toimista on admin[ät]travian.fi eikä todellakaan foorumille.

Ja ennenkuin kukaan rupeaa urputtamaan taas että olen "kännissä tehnyt paskoja päätöksiä" niin ihan vinkkinä, en ole ollut humalassa sitten 2010 juhannuksen. Ja ennenkuin joku rupeaa nälvimään asiasta niin ei koko alkoholi kiinnosta, en ole absolutisti mutta se ei vaan kiinnosta. Asia on loppuunkäsitely.