Results 1 to 9 of 9

Thread: 2kk classicin päättymisestä...

Kirvessoturi Pallosalama's Avatar

Default 2kk classicin päättymisestä...

Mitään ei ole tiedotettu. Jopa suomen mittapuulla tämmönen aika päättymisestä ilman tietoakaan uuden alkamisesta on erikoista. Onko mitenkään mahdollistä että jouluun mennessä saataisiin ainakin tieto seuraavan alkamisesta?
    pallosalama@tc6(1)pallosalama@tc3(1)
    pallosalama@Quakenet

Missä on luvattu uutta classiccia? Ei käsittääkseni missään, lähin toteamus on ollut että saattaa alkaa vuoden päästä uusi, se ei ole lupaus että alkaa. Vissi ero sanavalinnassa.

No on se nyt olettamuksena että jatkuis ainakin se yks classic pyörimässä, kun näin aikasemminkin on ollu. Ei ole tainnu senpuoleen olla missään jyrkkää toteamusta classiccia vastaan?
    pallosalama@Quakenet

Nuijamies Milsi's Avatar

Quote Originally Posted by Pallosalama View Post
    No on se nyt olettamuksena että jatkuis ainakin se yks classic pyörimässä, kun näin aikasemminkin on ollu. Ei ole tainnu senpuoleen olla missään jyrkkää toteamusta classiccia vastaan?
    Ei tuu uutta. Mun ihme on se viiminen ihme, joka nousi tasolle 100.
    S1.ee/1 Finland [HL], S2.ee/1 Milsi [100%fun], S1.fi/3 Milsi [RR], S4.fi/2 Milsi [Saksi], S1.fi/4 MilGo Leader of [Utopia], S8.com Spora [Wraith], s6.fi Naali Leader of [Lataamo], S3.fi 176-167 [LegoS], TS4.fi Miri - NS

Angry

Jos ei ala enää, haistakaa sit kaikki pitkä ja haiseva paska. Eipähän tarvii tätäkää vitun paskaa peliä enää pelata. Joskushan ne hanskat on lyötävä tiskiin, eipä tämä minun Travian-urani huonosti päättynytkään. Enempään olisi ollut silti rahkeita ja oli jo kaikenlaisia suunnitelmia valmiina.. ne voi vissiin vetää vessanpöntöstä alas.

En mä yksinkertaisesti voi pelata millään tasolla tosissaan tota T4 potaskaa. Jos classic ei ala, niin kiitos siitä, pelastitte minut ja varmaan monta muutakin sielua Travianin syövereistä. Viime classicin jälkeen ajattelin, että nyt alkaa Viltherin Travian-historiassa uusi luku, se joka muistetaan kaikkein legendaarisimpana. Se luku jäi kirjoittamatta. Tämä tarina loppui kesken. Katkeransuloiseen tyyliin. Kiitos Travian Games GmbH tästä mahtavasta ja koukuttavasta pelistä, jonka te onnistuitte itse pilaamaan. Nyt olette tuhoamassa sen vanhan kunnollisen Travianin viimeisiä rippeitä. Hävetkää!
    © 2007 – 2017
    Fi5/1 | Fix2 | Fi3 Classic/1 [T2.5] (2010–2011): Vilther @ ? | Fi3 Classic/2 [T3.6] (2012–2013): Vilther @ SOZ | asdaaaaa Com3 Classic [T3.6] (2013): Thunderball | Fix17 (2014): Ghostrider @ WOLT | Fix24 (2017): Hasseli @ Z | asdaaaasd Fix25 (2017): Hasseli @ Yakuza

Nuijamies Milsi's Avatar

Quote Originally Posted by Raskaustesti View Post
    T4 just hyvä, älä dissaa
    T4 on varmasti hyvä, mutta kaikkia ei nappaa.. Älkää silti vihatko :3
    S1.ee/1 Finland [HL], S2.ee/1 Milsi [100%fun], S1.fi/3 Milsi [RR], S4.fi/2 Milsi [Saksi], S1.fi/4 MilGo Leader of [Utopia], S8.com Spora [Wraith], s6.fi Naali Leader of [Lataamo], S3.fi 176-167 [LegoS], TS4.fi Miri - NS

Quote Originally Posted by Raskaustesti View Post
    T4 just hyvä, älä dissaa
    Niin ikävä kun T4 onkin, kaikki travianistit eivät varmastikkaan sitä halua pelata.
    pallosalama@Quakenet

Ei se T4 mikään umpihuono olen, pelailen tällä hetkellä itsekin T4-serverillä, mutta se ei nostata peli-intoani sellaisiin lukemiin kuin classic. Classicilla voisin ostaa jopa kultaa, T4:llä ei ikinä. T4 ei oo mun juttu.
    © 2007 – 2017
    Fi5/1 | Fix2 | Fi3 Classic/1 [T2.5] (2010–2011): Vilther @ ? | Fi3 Classic/2 [T3.6] (2012–2013): Vilther @ SOZ | asdaaaaa Com3 Classic [T3.6] (2013): Thunderball | Fix17 (2014): Ghostrider @ WOLT | Fix24 (2017): Hasseli @ Z | asdaaaasd Fix25 (2017): Hasseli @ Yakuza

Jos te nyt noin kovaa tahdotte sen T3.6 serverin niin kerätkää nimet listaan ja laittakaa saksan, aika toivotonta se varmasti on mutta ainahan te voitte kokeilla.