Page 6 of 6 FirstFirst ... 456
Results 51 to 54 of 54

Thread: Fix13 voittopuhe

Kiitti KAIKILLE ja erityisesti

Jeanina
    Elina miimi juhaa myzzu Lantti-SETA LANAA REDRAM Rand0m Pav3 Zlib JOA Savuu Kimppi3 Epic-Aziz Homppeli Kuona IcyTower Legenda89

+

jaakko1 ja Justusu

Kiitti T: Uro
    Last edited by ooobb131313; 03-12-2013 at 01:34 PM.

Legioonalainen

Tuliha se taas huomattua, ettei teist pojist oo mihQ.

Joukot 0, sims 0 (kiitos vilhon pulttien. vaik niit ei näkynykkää, liekö olemassa) , vihut 0.

Hyvä rundi oli !
    @Fix5 aajii @Fix8 Pekko @Fix9 Mirkku @Fix13 Piitsbois

Girous voitti, muut hävis. Ei se voitto vaan se sanoma. Voisin vielä sanoo että kiitokset savulle siinä ois hyvä pelaaja jos sillä ois tähän enemmän aikaa. Buuba on paskin pelaaja en suosittele ottamaan tilille, oikukkaampi kuin suurin osa muijista, muutenkaan ei ollut tilillä kun piti ja ajeli minne sattuu. Kasuuko luulee, että se teki meidän tilillä jotain, ei se kumminkaan mitään saanut aikaiseksi. Itse Giro mistä nimi juontaa idlasi ja jos oli käynyt tilillä huomasi marketista. Kiitos behelle une sotiksesta. ps menetettiin se. paska peli tullaan ens rundille.

-ilkimys

Koska meidän Samis ei osaa, niin mä saan laittaa tämän hienon tekstin tänne Kiitti vielä kaikille piiitkästä servusta.

Story of The Cocos / Herkkutrio by -Samis

Kuten Fix4:n loppu puheessani lupasin: ”palaan vielä jonakin kauniina päivänä lunastamaan sen, mikä jäi tällä kertaa harmittamaan”. Comebackit tuli tehtyä sitten fix12, jonne lähdin IRL-kaverin yllyttämänä ja taktisen pelin kaipuun ruokkimana. Tavoite oli heti alusta selvä, tämä servu pelataan t4:n treeninä ja sitten fix13 tosissaan.

Fix13 lähdin sitten pitkien ja tarkkojen suunnitelmien myötä. Tauolla käytiin kaverin kanssa 2vk scrimmaamassa tanskan alkaneella speedillä dualia ja tokalla viikolla siellä saavutettiinkin top 10. sijat raidissa sekä offeissa. Tässä vaiheessa alkoi suomen speedi. Oli kova päätös jättää tili siihen ja lopulta pakitettiin vielä defu-rätti omilla offeilla, tilin jo ollessa poistumassa. Fix13 lähdettiin kuuden kaverin voimin, jokainen omalla tilillä tarkkoja suunnitelmiamme noudattaen. Mukana oli pari ensikertalaistakin. Alku osui minulla huonoimpaan mahdolliseen aikaan, koska 2pv fixin alusta lähdin vuokattiin viikoksi lomalle. Oma alku tilillä The Cocos, kuitenkin kärsi huomattavasti kun kaikki voimavarat menivät kavereiden neuvomiseen ja muutenkin oli ongelmia. Omassa liitossa aloitettiin, josta siirryttiin sitten suunnitelmien mukaan NM-liittoon, josta heti seuraavana päivänä kuitenkin siirryimme Purku-Oy:n, minun riitauduttua Deton kanssa. Herkkutrio jeesasi minua alussa huomattavasti kv:ttamalla loma aikaani sekä tsemppaamalla minua eteenpäin kaikista vastoinkäymisistä huolimatta. Kiitos pojat! Oma kuuden porukka levisi käsiin, erinäisistä syistä. Yksi lopetti (irl-syyt), toisen kävi ontologien polttoaineet pulttaamassa . Oma motivaatio oli täysin hukassa sen jälkeen kun Ontologit pulttasivat oman 1. kyläni täysin tohjoksi. Tästä alkoi kuitenkin Purku-Oy:n ja Ontologien yhteistyö. Herkkutrion kannustamana jaksoin yrittää seinäilyistä ja kaikesta huolimatta. Puolet omista kavereistani oli jo erinäisistä syistä joutunut lopettamaan. Vain pakkini elened ja kuolevi olivat jäljellä sekä Murkku, jota jostain kumman syystä jaksoin raahata mukanani hänen tilinsä tarinan loppuun saakka.

Syyskuu oli irlissä minulla erittäin kiireistä aikaa ja tili kärsi. Mikään ei tuntunut onnistuvan ja suunnitelmat kaatuivat sitä mukaan kuin niitä kerkesin tekemään. Tässä vaiheessa päätin lyödä tilin faktien jälkeen poistoon. Tavoitteeksi muodostui nutien tekeminen kiireellä aikataululla faktiin ajoa varten. Tässä vaiheessa alkoi herkkutrion puolelta tulla villejä kysymyksiä, olisinko halukas lähtemään heidän tililleen? Mietin kauan, miten löytäisin oman paikkani näin tiiviistä triosta. Luottamus toisiimme oli jo saavutettu fix12 loppupuolella, josta saakka olin viettänyt aikaa heidän tili-kannullaan säännöllisesti, vaikka omaa tiliä ja eri liitossakin lopussa pelasin.

Faktista siinä sitten keskusteltiin ja mietittiin mitä haetaan. Isoon sotikseen päädyttiin ja sinne kävin sitten seinäämässä. Tuloksena iso sotis saatiin herkkutriiolle aika edullisesti: http://travian-reports.net/fi/report/1850347399c. Sotis pysyikin Herkkutriiolla sitten koko pitkän servun ajan, mihin voin olla ylpeä. Kerran sitä lainattiin vaihdossa O-liitolle ware-faktiin. Löysin paikkani melko nopeasti tililtä ja sopeuduin porukkaan. Tilihenki oli koko servun, mitä mainioin ja jään kaipaamaan monia yhteisiä hetkiämme. Sotiksen puolustaminen peruistui pitkälti, välillä jo vähän överiksi menneiseen, kestopakitukseemme. Tämän mahdollisti muutamat uskolliset pakkipelaajamme. Näistä yhtenä mainittaneen Elened, joka siis oli ainoa loppuun sakka pelannut kaverini. Elened pelasi erittäin vaihtelevalla aktiivisuudella ja tavoitteena oli vain pakkien tekeminen 7 kylällä ja loppuservusta aamusten feikittäminen. Kiitoksen ansaitsee myös Jari Sillanpää.

Kannoin koko servun kaunaa itselleni siitä, että aktiivisuuteni oli aika vaihtelevaa syksyllä, sillä tämä oli elämäni kiireisintä aikaa erinäisistä projekteista, duunista ym. johtuen. Marraskuussa helpotti jo hieman ja tämä mahdollisti travianiin panostamisen täysillä. Toki pyrin aina parhaani antamaan, välillä yö-unien kustannuksella. Tammikuussa sitten yksi tilillemme pelaajista lähti inttiin ja tämän myötä pyrin nostamaan travianin monen muun asian edelle, jotta aktiivisuus ja huimat tavoitteemme voisivat käydä yhä toteen. Tilin aktiivisuus oli todella mainio läpi koko pitkän servun ja toimi hyvin vaikka ei kummemmin mitään varsinaisia vahtivuoroja ollut koskaan. Välillä tuli pieniä vastoinkäymisiä, milloin tuntui että jääkö tämä nyt tähän. Sitkeästä panostuksesta huolimatta jokaisesta vastoinkäymisestä jaksoimme aina nousta uuteen alkuun. Kiitos tästä vielä kaikille. Itselläni ei ollut Herkkutrio tilin aikana missään vaiheessa motivaatio ongelmia ja jaksoin hyvin loppuun saakka. Itse asiassa viimeisen kahden kuukauden aikana pelkäsin päivää jolloin serveri tulisi päättymään. Nautin koko alkuvuoden tilillä pelaamisesta täydellä sydämellä. Vasta parin viimeisen viikon aikana, muutaman vastoinkäymisen aikana, pidin ensimmäisen kerran yhden päivän etäisyyttä travianista, mutta kuitenkin yövuoroni alkaessa olin asian kanssa jo sujut.

Loppu servusta tavoitteemme olivat pitkälti sims-sijoituksissa. Top-10. päästyämme katsoimme, että top 4.-sija on mahdollinen ja siitä muodostuikin uusi tavoite. Siitä noustiin sitten kolmannelle sijalle ja tässä vaiheessa piikki paikasta taistelivat kiivaasti koululainen ja muwaan mat. Etumatkaa molemmilla oli sen verran että selvää oli, että kiri ei riitä ilman kyseisten tilien sabotoimista. Rohkeana päätimme lähteä tutkimaan koululaisen kyliä ja muutamien päivien seurannan jälkeen päätin kokeilla kylän valtausta koululaiselta. Koska kylä irtosi lähes ilmaiseksi, alkoi tästä viimeisen kuukauden operaatio: ”koululais-kiusaaminen”. Kyliä sai edullisesti ilman suurempaa vastarintaa, samalla aloitimme koululaisen kylien asukasluvun karsimisen satunnaisilla pulttauksilla. –Tässä vaiheessa halun kiittää koululaista siitä, että pidit mieleni virkeänä näinä viimeisen kuukauden öinä, jolloin sain sinua rauhassa kiusata . Vaikka yhdessä vaiheessa koululainen saikin pientä tuhoa aikaan pakittamalla ”puoli yllättäin” kyliään, niin ei se meidän motivaatiota laskennut hänen suhteen. Top 2.-sijan saavutettua tavoite oli pysyä tässä ja pitää kilpailijat takana ja jatkaa operaatiota, koska se oli hauskaa yö-viihdettä. –Muwaat, olisin ollut valmis haastamaan sinut myös samanlaiseen taisteluun kärkipaikasta kuin koululaisen kakkospaikasta, mutta syrjäisen sijaintisi vuoksi emme tähän leikkiin kuitenkaan ryhtyneet.

Monta asiaa olisimme voineet tehdä toisin... Monta seinää olisi voitu välttää... Tämä oli kuitenkin taivaallinen tili ja menneet ovat menneitä. Turhaa sitä jossittelemaan on alkaa. Kaikkea ei voi koskaan saada. Mottoni on aina ollut: ”Virheistä ei pidä tuomita ketään, niistä pitää ottaa opiksi, jotta voi kehittyä itse ihmisenä ” – Viisaita sanoja, vaikeita toteuttaa.

Parhaat muistot servusta itselläni on kuitenkin viikolta 22. kun aamuset päättivät seinäillä nyrkkejään. Saavuin itse koneelle klo: 00 aikaan ma-ti yönä kun punamiekat olivat jo vallanneet kylämme. Siinä tilin toisen pelaajan kanssa keskutelimme ja pohdimme asiaa. Lupauduin katsomaan tilanteen kehittymistä ja tilannetta seuratessa kävi melko nopeasti minulle ilmi, että nyt ei ole kyse enää feikestä. Suurin syy oli lähes täydellinen identtisyys 4pv aikaisemmasta operaatiosta, jossa aamuset poistivat yhden nyrkkikylistämme kartalta. Kuten alussa jo mainitsin, tuossa vaiheessa meillä oli jo vähän överiksi paisunut kestopakitus capissa ja vastassa oli jo valmiiksi se 300k falangia, johon omat falangit lisätessä sai jo ihan kelpo seinäin. Tavoite oli ”ALL IN”. Tiesin, että splitaaminen ei tule kysymykseen. Pakkia siinä aloin sitten haalia 2-3 välillä yöllä vielä lisää ja niitä sainkin kohtuudella, vaikka kukaan ei juuri uskonut, että aamuset meidän capiin olisivat tulossa. Jouduin jo kieltäytymään aamuyöstä tarjotuista 160k lisäpakista, koska yksinkertaisesti viljat alkoivat olla jo pelottavasti miinuksilla. Onnistunut pakitus ja täysi seinä vastassa: http://travian-reports.net/fi/report...6f,205621f41fe. Ei se paljosta kiinni jäänyt. Kiitos, että jätitte tällä kertaa Destination X:n operaation ulkopuolelle. Uutta vierailua odotin ja 17h kuluttua noista ajoista oli jo uusi +230k kestopakitus kasassa. Ei kyllä ollut aamusista enää tämän jälkeen hippasille meidän kanssamme.

Tahdon kiittää servusta ensinäkin tilimme pelaajia: a124, Nappo ja Elkxi. Te mahdollistitte minulle jotakin taivaallista. Sain nauttia koko servun mahtavasta seurasta ja upeasta tilistä. Pääsin toteuttamaan itseäni tilillä, jollaisesta olen aina haaveillut. Itsellä paras sijoitus esimerkiksi oli tätä ennen soolona fix4:lta 44. (täysin ilman kultaa.) Mahtavia ihmisiä koko porukka! Kiitos myös siitä, että sain nauttia kullan tuomista eduista koko servun ajan ostamatta itse kertaakaan tilille kultaa. Lopun 190 kultaa lukuun ottamatta . Etenkin Nappo, sinulle suunnaton kiitos siitä, että johdatit minut viime servulla mukaan teidän kuvioihin. Lisäksi olen todella otettu, että osoitit ääretöntä luottamusta siirtämällä tilin servun loppupuolella minun haltuuni, vaikka en vieläkään tajua miksi? Menneet on menneitä ja niitä ei murehdita!

Kiitän myös kaikkia niitä pelaajia, jotka ovat minuun tällä servulla luottaneet. Kuten olen sanonnut, luottamukseni voi ansaita ja sana pitää täillöin hautaan saakka. Kiitokset tästä etenkin O-liitolle. Teidän kanssanne vietetty aika oli mahtavaa ja jutut hauska. Olisin mielelläni viettänyt loppuajankin liitossanne. Kiitän luottamuksesta myös: Panttivankilan wiliä ja zanttua. Ainiin ja Kimpp1, en koskaan unohda yötä, jolloin raivosit pääpunaisena siitä, miksi olen orpojen kannulla vaikka en liitossa ole. Tämä on sitä ainutlaatuista luottamusta, josta olemme päässet nauttimaan servulla. Tutustuessa sinuun paremmin, olit mitä mahtavin mies. Hauskat jutut ja mahtavaa yöseuraa . Pakkipelureille myös kiitos mahtavasta yhteistyöstä.

1.3.2013 oli se synkkä päivä, jota olen pelännyt jo pitkään. Toisin kuin moni muu, minä olisin vielä halunnut jatkaa tätä mahtavaa servua aina maailman tappiin saakka. – Kuten kaikki hyvä aikaan, loppui myös tämä.

The Cocos a.k.a -Samis kiittää ja kumartaa. Uusi servu ja uudet kujeet...ei tämä vielä tässä ollut, vaikka niin lupasinkin jo kertaalleen....
    Last edited by Elkki; 03-15-2013 at 10:11 PM.

Page 6 of 6 FirstFirst ... 456