Page 3 of 6 FirstFirst 12345 ... LastLast
Results 21 to 30 of 54

Thread: Fix13 voittopuhe

Default Onnea voittajille

Ontologeista
    Tarkoitus oli lähteä tuttujen balleriinojen kanssa serverille härväämään ja tekemään kiusaa kaikille. Muutama vahvistus löytyi jo ennen serverin alkua eli Lantti, tuippi ja muikku joka lähti minulle dualiksi. Hyvin pian servun alettua tuli kuvioihin myös polttoainekaksikko ja lammas jotka lopulta olivat ehkä näkyvin osa liittoamme. pian huomasimme että meillä ei ollut oikeen pakkipelaajia ja kun kaikki konfliktit piti hoitaa counttaamalla tai pulttimalla rupesimme aktiivisesti keräämään pakkiliittoa. Yllättäen huomasin että yksi pakkipelaajistamme oli jonkun pikkuliiton johtaja ja siitä tehtiinkin isojen leikkausten ja tarkasteluiden jälkeen I liitto. Japo hyppäsi liiton johtoon ja pakko sanoa että siinä oli kaveri joka jaksoi paimentaa porukkaa kun meillä ei riittänyt aika. Tähän aikaan sain myös irl kaverin massimon tekemään meille pakkia aktiivisuus oli mitä oli mutta osaavissa käsissä sekin riittää.
    Liitossa vallitsi kokoajan demokratia mikä vaikeutti selvästi diblomaattisten suhteiden luomista mihinkään suuntaan. Kun Serverin isoin liitto NM rupesi uhkailemaan I liittoa niin me otimme asian vakavasti tosin konfliktia oli pakko venyttää artefaktien yli mutta se kannatti. Artefaktit tulivat ja teimme tässäkohtaa Purkujen kanssa yhteistyötä ja saalis oli loistava. Sitten olikin aika siirtyä NM liiton Kimppuun.
    4jässä päivässä saimme serverin isoimman liiton polvilleen. Opsuttiin joka yö ja kahden operoijan voimin Janitsaari omat hoodinsa ja diiseli meidän niin tulosta syntyi capit hävisivät ja offit ja faktit vaihtoi omistajaa. Kun operaatio oli ohi niin NM liitto hävisi ja sen tuhkista syntyneellä orvot liitolla oli enään 2 artefaktia pikku saappaat ja iso pulla joista saappat vielä haimme myöhemmin pois.
    Pian tämän jälkeen Aamuset liitto rupesi opsuamaan meidän suuntaan luulivat ilmeisesti että oltaisiin heikkoja NM kahakan jäljiltä mutta kävi niin että taaskaan se emme olleet me joka otti pataan vaan viholliset. tätä agrojen jako jatkui noin loppuserverin jona aikana muunmoassa rakennusohje, unepulla ja sotataito vaihtoi omistajaa sotataidon tosin aamuset myöhemmin ryöstivät takaisin. Me vastattiin myös muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta aamusten wwn pudottelusta ja mahtuihan mukaan myös epäonnistunut valtaus yritys.
    joulun jälkeen koitin saada myös Orpoja, S.K.ta ja M.S.ää neuvottelemaan yhteistyöstä kun näytti siltä että joka liitto vain jäi tasolle 94 odottelemaan että aamuset voittaa mutta tässä ei edetty mihinkään. tosin sekä orpojen että S.K.n kanssa päästiin edes järkevään keskusteluun mutta ei sitä pidemmälle. Tosiaan Oliitolle jäi 3 ww lanaa ajamatta se oli minun vaatimus ja olen siitä pahoillani luulin aidosti että MS.llä Orvoilla ja ehkä jopa S.Klla olisi vielä lanoja eihän he ollut niitä juuri ajelleet (no lukuunottamatta S.K) ja ne vähäisetkin olivat toistensa päälle eikä Serveriä dominoideiden Aamusten. WWitäkin liitolle ilmestyi jopa useampia Lammas putsasi ja halukkaat ottivat itselleen. 2hta näistä myös ruvettiin rakentamaan josta Lampaan vielä puoli tosissaan.
    O
    Sims
    7. O 17 21152 359576
    Off
    2. O 17 672674 11435461 (Tosiaan 3 ww lanaa jäi ajamatta)
    deff
    5. O 17 753130 12803211

WW
    2. Dieseli Calla O 89 (une hämmentäjä)
    6. Lammas Salainen Aamunen O 25 (une pulla)
    12. Marttyyrit Tsiigaat Voittajaa O 0 (haukka)
    faktit
    2x ohje
    7x pieni
    6x iso
    2x une
    ps. lentokala tilistä
    http://forum.travian.fi/showthread.p...l=1#post734745
    Last edited by levitoivavarpun; 03-03-2013 at 12:02 AM. Reason: ps

Voiton onnistuin jälleen kerran välttämään, hyvä minä, hyvä me, hyvä meidän joukkue!
    Kiitokset tietty rakkaalle pakkipelaajallemme joka vei mähinälanakylän ja peli-innon
    ja tietty kaikille söpöille ircissä majaileville pikkuolennoille, ilman teitä ei olisi ollut mahdollista jatkaa menestyksekästä Jupujen hajoamistraditiota <3 (paitti kekkkkoselle koska se on kiero multiaccoilija)

Juuh, elikkäs omasta tilistä voisi sen verran tarinoida myös, että satuin, _jostain syystä mitä en ymmärrä_, avaamaan travian sivuston ja huomasin uuden spiidin olevan alkamaisillaan. Aluksi onnistuin sivuuttamaan oikealla olkapäälläni istuvan pahan minäni, suljin sivun yhtänopeasti kuin sen avasinkin ja jatkoin muuta puuhastelua. Seuraavana päivänä hyvä minäni oli kadonnut tyystin (en ole muuten löytänyt vielkää, saa palauttaa jos näkee, mut ei oo pakko hei!) ja paikalla enää paha minäni sekä hillitsemätön halu kokeilla pelata ensimmäinen spiidruni. No näinpä otin yhteyttä Gratis:iin, että onko spiidille kenties liittoumaa tulossa ja minne ilmansuuntaan mahdollisesti. Pelasin kyseisen henkilön kanssa siis s5 servulla ja opsuiltiin yhdessä, niin tuntui turvalliselta, jos olisi edes muutama valmis tuttu liitossa.

No alkuservu meni sit aika kovasti pelaillessa, kun huomasin senkin jännyyden, että aikaa tosiaa menee enemmän kuin normilla. Toisen kylänkin olin saamassa jo aika hyvissä ajoin, mutta koska parhaat cropit olivat kaukana joutuivat tontut laukkamaan monta tuntia. Ja näinhän siinä sitten kävi, että tontut myös tulivat takaisin pariin otteeseen, kunnes laitoin ne tuonne lopulliseen osoitteeseen 21|123. Jossain vaiheessa ennen faktejen tuloa alkoi paukut jo loppumaan ja BellDelRey otti yhteyttä mahdollisena dualina. Vaikka en normaalisti dualeja pahemmin kaipaile, niillä kun monesti paha tapa vain sotkea asioita, niin pitkä historia hyvillä tuloksilla maustettuna riitti ja olin valmis neidin tilille ottamaan. Koska peliajat kuitenkin suurimmaksi osaksi menivät päällekkäin niin päädyin tulokseen, että jatkan touhujani yksin, vaikka se tarkoittaisikin vähempää aktiivisuutta tililtä. Ja yksin se jatkuikin hamaan kierroksen loppuun saakka, kiitoksia kuitenkin satunnaisille yösittereille yms. esim. Gogmagog. Fakteista sen verran, että pientä sotista lähdin heti aamusta hakemaan, mutta lentokala nappasi sen muutamaa minuuttia ennen omaa osumaani ja sitten itkupotkuraivareissani joukkojen kotiuduttua laitoin ne matkaan kohti pientä ilveilijää.

Huomasin jo aikaisessa vaiheessa, että O-liiton pelaajat olivat ympäröineet käytännössä koko kyläkeskittymäni, ja matka-ajat pelaajilta olivat todella lyhyet offeihini ja cäpiin (4-6 tuntia). ”No toivotaan, että en ala heitä liiaksi kiinnostaa” asenteen ottamalla sain nukuttua yöni kunnolla, kunnes koitti päivä, jolloin ircissä kerrottiin ensimmäisestä offi-valtauksesta O-liiton toimesta. Se päivä muutti silmäluomieni rakennetta niin, että oli mahdollista nukkua yöt vain 2-3h tunnin sykleissä, jonka jälkeen ne avautuivat ja sulkeutuivat vasta, kun travian oli tarkastettu. Tämä tuottikin tulosta vain muutaman yön jälkeen, ja sain 3,5 tunnin varoajalla kerättyä tarpeeksi pakkeja offiini seinäämään Bensan ja Dieselin lanat sekä pässit. Gratis myös teki minulle näihin aikoihinmyös hervottoman hyvät raidilistat, joita kuitenkaan aktiivisuuden takia ei päästy täysillä hyödyntämään ja parhaana tuloksena ainoastaan yksi raidimitali 10 sijalta.

Pikakelataan tästä hieman eteenpäin hetkeen ennen joulurauhan alkua. Vihujen torni oli alkanut nousemaan jo kovaa kyytiä ja johdolta tulikin käsky lopettaa elvistely ennen joulutauolle siirtymistä, joten lana laitettiin matkaan. No nolliinhan se meni ja rapon voi löytää Redon postauksesta. Huokaisin helpotuksesta, nyt voi vain antautua WW:n pullaukseen ja pakkejen tekoon. ”Ei käy, uutta lanaa tekemään siitä niinku olis jo ” kuului vastaus ja siitäpä se sitten alkoikin taas sama rumba. Tässä välissä oli lisää kahakkaa mm. lentokalan, Bensan ja Diisselin kanssa, joka jatkuikin servun loppuun asti. Myös uusi uljas lana päästiin ajamaan heti reilun kuukauden kuluttua entisestä ajosta ja vieläpä samaan kohteeseen, tämä poikikin heti kierossa mielessäni idean videosta ja sopivan materiaalin löytäessäni juoni kirjoitti itse itseään.

Eipä mulla muuta, lopulliset tilastot oli seuraavanlaiset:
    Sims: 24. Niksujee 43179 50
    Off: 12. Niksujee 1185863
    Def: 47. Niksujee 233484
    Hero: 25. Niksujee 228 1307757

Kiitokset vielä kaikille Aamusille peli- ja juttuseurasta. Kiitos Bensalle, Diisselille ja lentokalalle valvotuista öistä. Jutia lainaten ”Nyt saa nukkua!”.

Noni, saatiihan se vihdoin loppuun. Kiitos Homppelille ja immenille oikein hyvästä juomaseurasta viikonpäivää tai kellonaikaa sen enempää katsomatta. : )) Ja vilhou maksaa velkansa. Kiitos myös Sharille jonka kanssa tehtiin armottomia huippupakituksia.

Jotenkin oudosti päädyin Jupuihin, josta vielä oudommin päädyin Aamusiin. Siihen loppuukin sopivissa määrin muistikuvat tästä serveristä. Pääsinpä pelleileen ww:n kans edes. lol. Nähdään taas seuraavalla kierroksella

Kovaluu, pidä ittes miehenä ja moikataan kun tavataan.
    Last edited by Jon^^; 03-02-2013 at 01:11 PM.

Kirvessoturi Al Capone's Avatar

No niin ensinnäkin kiitos liiduille jälleen kerran onnistuneesta luotsauksesta voittoon ja toki rivareille myös.

Oma peli servulla nyt ei mitää huikeeta ollu. Pelit alkoi Jumal-Jupu tilillä ja jo muutaman ensimmäisen viikon aikana
    quittasin tililtä koska: MJ (opinpahan ainaki ett tän kans en tuu yhtää kiekkaa enää pelaamaan).

Siinä sit pidin päivän tauon ja menin redon privaan kysymään josko siellä ois jossain pelipaikkaa ja pelipaikkahan löytyi repomieheltä.
    No repomies oli aika paskassa jamassa.
    Mutta tilin sai nousemaan pikku hiljaa uutteralla ja kovalla raidauksella, ja sitten kun faktit tuli niin haettiin suuret buutsit.
    Servu kului pääosin opsuillessa valtaillessa ja raidaillessa. Jossain vaiheessa sit haettiin pieni sotis panttivankilalta ja he hakivat meiltä kostotoimenpiteenä meidän suuret saappaat. No tämä ei paljoa haitannu koska offit oli tarkoitus seinätä joka tapauksessa ja näin tehtiin.
    Offien seinäämisen jälkeen alettiin sitten kasaamaan pakkia ja sitä saatiinki ulos aika hyvin, kunnes jäin yksin tilille pelaamaan ja kiinnostus servuun oli 0.
    Tästä pari viikkoa tiet taas eros liiton kanssa suurimpana tekijänä kekkkonen ja sotiksen panttaus koko tähänastisen serverin ajan.
    Kun huomasin että kekkkonen oli otettu liiton ww raksaajaksi mun hermot vaan ei enää kestäny tätä ja quittasin servulta jättäen tilin oman onnensa nojaan.

Pari kuukautta olin onnistuneesti erossa suomiservuista, mutta halusin päästä vähän tsiigaileen menoa eli menin Susinahan privaan ja sain passun vanhanaikaselle. Mitään en kyl tilillä tehny (paitsi laitoin yks päivä ehk 1k rameja jonoon sotiksella!) ja eipä se ketään haitannu, mutta pelipaikka vaihtu taas pari viikkoa passun saannista.
    Seuraava etappi joka kesti servun loppuun asti oli älätyrinyt. Siellä oli rauhallista pelailua ja pullan kuskaamista ihmeeseen. Faloja jäi jtn 380k servun lopussa.

Kiitoslista:

Johto (redo Lian gratis yms kumppanit) hyvää työtä
    Koko aamuset-liitto
    XerP (kiitos juttuseurast ja kai sä repol pari tuntia pelasitki xD)
    Kras (toinen pelaaja joka jakso mun kans repoa hoitaa nii kauan ko jakso)
    Niso (juttuseurasta ja repolla pelailusta sekä idleemisestä.)
    MJ (Kiitos lukuisista hermoromahduksista jotka sä mulle aiheutit)
    Homppeli (Kiitos KAIKESTA <3)
    IMMEN (sama ko homppelille)
    Kado (kiitos <3)
    Borsille kiitokset juttuhetkistä ja kaikesta muustakin
    Susinahka/Tamikaze (Kiitos pelipaikasta vaikka tami ei tainnu edes tiedä ett mulla oli passu tilille ennenkö lopetin tilillä jo)
    jankkako (kiitos pelipaikasta ja siitä ettet pakottanu mua pelaamaan enempää mitä kiinnostus servuu kohtaan oli)
    Jarsolle pakolliset kiitokset.
    Pakko kai O:taki viel kiittää siitä ett annoitte meidän voittaa vaikka teillä oliki ne voiton avaimet taskussa jo heti ekasta peliviikosta lähtien :L (Eli kiitos Lantti-Seta ilman sun typeriä opsuja kukaan ei ois voittanu tätä)
    ePro:lle anggstille ja odenille kans <3
    Kiitän myös Jon^^:ia alkuservun bisseistä :3
    Kukkikselle kiitos kans turinoista servun aikana ja herpes <3<3

terveisin: se kaikkien rakastama oma vilhou mussukka :3
    Last edited by Al Capone; 03-02-2013 at 11:50 AM.

Ensinnäkin onnittelut voittajille. Joidenkin mukaan servu oli taputeltu jo kuukausia sitten. Itse jaksoin vielä uskoa siihen, että ei välttämättä. Mutta kyllähän tässä loppujen lopuksi niin kävi. Kiitos Aamusetille siitä, että ette enempää pitkittäneet tahallanne servua. Ne joiden lanat jäivät ajamatta (tarkoitan nyt hävinneitä osapuolia) voivat syyttää itseään. Meille niitä ei jäänyt (kuten monelle taholle asian kerroinkin), joten siinä mielessä ei harmita servun loppuminen.

Tilin pelaajahistoria on seuraavanlainen (koska kukaan ei tätä ole kommentoinut, minä kirjoittelen varsinaisen historian).
    Alkuasetelmassa oli minä ja Hukka. Itse halusin lähteä pelaamaan Hukan kanssa. Tarkoitus oppia sitä raidaamiskuviota. Mukaan lupautuivat myös Karry ja Savuu. Karry tosin vaihtoi suunnitelmiaan vielä ennen kierroksen alkamista. Tarvitsimme päiväpelaajaa ja sitä etsimmekin monen mutkan kautta (tuo päiväpelaajan paikka oli koko kierroksen ajan hakusessa). Tilille otettiin IcyTower ja mukaan lupautui myöskin (monen päivän suostuttelun jälkeen) Legenda89.
    Koostumus alkoi olla valmis. Tällä kokoonpanolla lähdimme liikkeelle. Melko pian huomasimme, että kaikki pelaajat eivät olleet sitoutuneet meidän raidaustahtiimme ja niinpä IcyTowerin ja One Of Us:n tiet erosivat. Jossain kohtaa myös Hukka sai tarjouksen Bomberilta mennä hänen tililleen pelaamaan ja niin erosivat myös Hukan ja OOU:n tiet.

Minä, Savuu ja Legenda pyöritimme tiliä, minkä pystyimme ja käytimme satunnaisia pelaajia apuna kun alkoi käydä liian raskaaksi. Savu pelasi illat jolloin minä opiskelin ja minä pelasin yöt. Päiväsaikaan meillä ei sitä pelaajaa ollut, Lege sen verran mitä töissä pystyi. Sitten meille tuli Tapsa, joka pelasikin muutaman viikon päiväpelaajanamme. Mutta sekään ei toiminut niinkuin piti. n.viikkoa ennen artefaktien tuloa neuvottelimme Purku OY:n kanssa fuusiosta. Silloin Pörri ja Akara tulivat mukaan One Of Us -tilille. Pörrin osaamista kehuttiin, mutta myös sanottiin että häntä ei saa väsyttää.. Yritinkin mahdollisimman paljon antaa hänelle ns. "vapaa-aikaa" travianista.

One Of Us tili raidasi ihan kiitettävästi. 8 ensimmäistä viikkoa raidikulta, 9:nnellä hopea. 10:nnen viikon mitali jäi saamatta jäädytyksen takia (kesti muuten perjantai-iltapäivästä sunnuntain ja maanantain väliseen yöhön, muuta rankkua tuosta ei tullut, epäilijöille tiedoksi). Tuolla viikolla raidisijoituksemme oli 4. Siinä kohtaa mun raidaamisinto laantui ja tili koki taas vaihteeksi pelaajakatoa. Valitettavasti myös pörrykkä lopetti ww-vaiheen alkaessa. Meille tuli kiista siitä miten ww:tä pitää rakentaa (kerrottakoon se ihan suoraan). Minä olin sitä mieltä että tori nostetaan tasolle 20, kun taas pörrin mielipide oli a. sitä ei tarvita, b. taso 1 riittää vallan mainiosti. Mahtoiko olla sama syy, että orpoporukka oli sitä mieltä että en osaa tornia rakentaa, en tiedä. Mutta se, että vaikka minulla olikin elämäni ensimmäinen "oma" torni, ei tarkoita sitä, että en tietäisi asioita (minulla oli kuitenkin hyvä neuvonantaja, kiitos hänelle siitä).

Sehän kovasti myös herätti "pahaa verta" kun nostimme ww:n tasolle 1 ennen kuin oli kaikkia siiloja ja wareja raksattu valmiiksi. Tosin, missään ei ole sanottu, että missä järjestyksessä ne KUULUU rakentaa, kun kyse on alimmista tasoista. Joka tapauksessa jouduimme jäämään odottamaan että pääsemme omaan tavoitteeseen: ylittämään naturajan vasta kolmantena (jolloin jäi paljon aikaa raksailla infraa). Lisäksi saimme "neuvoja" siitä, että kaikki resupellot olisi pitänyt pultata ennen kylän valtaamista (mitä emme kuitenkaan tehneet), koska jossain kohtaa ei ole tarpeeksi pullaa.. edelleenkään en ymmärrä miten se resupeltojen pulttaaminen olisi estänyt mm. kannareiden syntymistä. Mikäli noin on, eihän missään kylässä kannata pitää resupeltoja (ainakaan offissa). Ja kyllä.. One Of Us:n ww:ssä oli kannareita. Kannareiden syy ei ollut se, että meillä ei olisi valvottu niitä vaan se, että liiton pelaajat eivät vain yksinkertaisesti lähettäneet pullaa (tosin meille kerrottiin, että ww:n pullaaminen on ww-tilin vastuulla eikä siitä voi ketään muuta syyttää jos pullaa ei ole).. meillä itsellämme oli vain yksi croppikylä, capi, jonka tuotto meni aika lailla offien ruokkimiseen.. Juu, ei enää koskaan offeja ja WW:tä samalle tilille (sama juttu kuin se capilana).

Menin näemmä taas asioiden edelle.. Purku Oy:llä oli omat diplomatiansa O -liiton kanssa, joten tähän varmaan sekoitetaan se, että O olisi ollut samaa liittoa meidän kanssa. Tuo fuusioituminen sekoitti kuvioita niin, että oikeastaan kukaan ei tiennyt että kenen kanssa on missäkin rauhassa. No.. meillä oli yhteinen vihollinen, emmekä muutenkaan olisi opsunneet sinne (jaasperia lukuunottamatta, joka halusi tehdä edelleen niin kuin ennen servun alkamista oli puhuttu: pelataan kaikkia vastaan ja opsutaan kaikkia). Aamusten julistettua sodan, meillä ei ollut enää kuin yksi vihollinen. ketään muuta ei mietitty (paitsi mahdollisesti yksittäiset pelaajat), joten tästä johtui käsite: "epävirallinen rauha". Mitään liittoja tai muita diplomatioita liittojemme välillä ei ollut, joten toivon, että korjaatte oikeasti käsityksenne meidän ja O:n diplomatioista ja pidätte heidät ulkona meidän asioistamme. Vain pari kertaa lainasimme artefaktia (nekin pelaajakohtaisia, eivät liittokohtaisia) jotka palautimme takaisin (samaa teimme myös MS:n kanssa ja Orvot tekivät meidän kanssamme). Olisihan noita voitu väkisinkin hakea. Aamusten kanssakin oli jonkunlaista faktien vaihtamista pitkin kierrosta. En edes jaksa muistaa kuinka paljon. Ja mitä tulee joulurauhan aikaiseen "ohjepelaajan lainaamiseen", niin O-liitolla ei ollut sananvaltaa asiaan. Kyse oli yksittäisen pelaajan omasta päätöksestä.

Mutta diplojen kanssa olimme auttamattomasti myöhässä. Meillä oli liitto Orpojen kanssa, jotka kuitenkin purkivat liiton kun olivat saaneet kuulla "luotettavasta lähteestä" että aion pettää heidät. Tuota en olisi tehnyt ja puhuinkin asiasta päivää ennen tuota purkamista maunosaurusen kanssa. Sanoin että en nyt sentään niin tyhmä ole, että alan liittolaisia puukottamaan selkään (vaikka moni minun älyäni onkin kierroksen aikana epäillyt).

Menneellä kierroksella en ketään johtanut tahallaan harhaan. Päinvastoin, itselleni jäi sellainen mielikuva, että olin liian rehellinen, koska tuli paljon asioita vastaan, joita sittemmin käytettiin minua vastaan. Jäi myös sellainen kuva, että minua pidettiin varsinaisena kieroilijana ja valehtelijana.. Hmmm.. Kieroilin kyllä kun pelistrategioita mietin, lähinnä johtuen siitä, että mietin asioita, mitä muut eivät välttämättä ole tehneet tai kokeilleet ja uskon että moni muukin kieroili miettiessään omia strategioitaan..

Tosin siitäkään en ole tiennyt, että mitä on kokeiltu, nimittäin ensimmäisen kerran olin ns. varsinaisesti mukana ww-taisteluissa vasta fix11, siihen saakka ollut lähinnä vain pakkien tekemistä ja pullaamista. Tai no, olihan se silloinkin sitä, mutta fix11 Pakkasenpalvoja kertoi minulle ww:stä asioita, mitä en tiennyt. Kuten esim. natuhyökkäyksistä ja tasoista jolloin ne tulevat.. Tuosta voitte kuvitella minkä verran tiesin ennen tuota, tosin jotkut luulivat fix12, että en tietäisi, jonka takia "en ollut sopiva ww-sitteriksi" mutta kiitos Gratiksen, ja hänen väsymyksensä, sittasin yhden yön, minkä jälkeen toisenkin yön jossain kohtaa (koska ei tapahtunut mitään katastrofaalista, mitä pelättiin) ja lopussa olin vakio-yösitteri.. Ilman noita kokemuksia ei One Of Us -tilille olisi otettukaan WW:tä. Alunperin ei ollutkaan tarkoitus ottaa, vaan Hukan piti lähteä rikkomaan Turhien poikien ennätyksiä. Se olisi kyllä onnistunut kierroksen pituuden puolesta. Sitä en tiedä, olisiko se onnistunut pullauksen puolesta. Tai no.. ehkä tili olisi rakennettu toisin, koska Hukan lähdettyä muutimme tavoitetta, ja aloimme pelata sitä ajatellen. Tässäkään kohtaa WW ei kuulunut suunnitelmiimme. Se tuli mukaan vasta kun liiton pelaajat (joista suurin osa kyllä häipyi liitosta erilaisista syistä) toivoivat ns. omaa ww:tä.

Meillä ei siinä kohtaa ollut mitään diplomaattisia suhteita, joten piti miettiä, että mitä sen kanssa tehdään. Vaihtoehtoja oli kyllä useampi, ketkä tuota WW:tä olisivat voineet rakentaa. Tarkoitan, että keitä edes mietittiin. Pave: kyllä, Hypno Stick oli varteen otettava vaihtoehto. Tosin se muuttui poikien hypätessä Aamusiin, samoin kun kävi sille unesotikselle.. napattiin nenän edestä.. ja buutseille, sama juttu.. Tosin ihmettelin kyllä että miksi eivät heti hakeneet buutseja, kun viereen putosivat..

Pari viikkoa ennen joulutaukoa Wilin ja jaasperin rekrytessä kilpaa meidän pelaajiamme aloimme neuvotella pasasten kanssa yhdistymisestä. Oli selvää, että sillä porukalla mikä meillä oli, emme olisi olleet voittotaistelussa mukana. Ja toisin kuin olen kuullut, asia oli suhteellisen julkisessa tiedossa sen porukan kesken, jotka skypessä kanssani puhelivat. Eniten ongelmia aiheutti se, että kumpaa ww:tä alamme nostamaan ja kummalla on siihen paremmat edellytykset. Sekä se, että kumman puolelta on "helpompi" saada porukka siirtämään pakit toiseen WW:seen. Ja jotta kukaan ei tuntisi oloaan ulkopuoliseksi tai eriarvoiseksi, niin alussa oli jo selvä, että Redonator ja One Of Us perustavat "ww-liiton" minne otetaan myös ohjeiden haltijat. Myös nimikysymys tuli vastaan. Mietimme myös vaihtoehtoa, mitä tulisi tapahtumaan, jos jompikumpi ww-tili siirretään toiseen liittoon (redonator oboyhin tai oou pasasiin), se kyllä hylättiin aika suhteellisen nopeasti. Asiaa väännettiin ja käännettiin kunnes joulurauhan aikana sovittiin, että OBoy:n pelaajat siirtävät pakit Redonatorille. Osa siirsi siinä kohtaa, osa sai tiedon myöhemmin. Osan pakit eivät siirtyneet koskaan. Tiedottamisen ajankohta vain sattui ikävästi siihen kohtaan kun vihut veivät ohjeen, joten joistakin näytti siltä, että yhdistymisemme syy olisi ollut siinä.

Olen pahoillani Asklepios -tilin pelaajille aiheuttamastani mielipahasta. En pitänyt sen ilveilijän kanssa kiirettä, asetin sen edelle Uniikin ilveilijän, Uniikin raksakeston ja Uniikit saappaat. Sen jälkeen seuraavana oli se tilifakti joka sitten päätyi itselle. Tässä kohtaa ne ilveilijät oli jo jaettu (kun tässä välissä olisi ollut sen vuoro). Yritin kysellä kyllä muilta, mutta kaikkien joukot olivat menossa sellaisiin artefakteihin, jotka heitä itseään kiinnostivat. Tahallani en teitä harhaan johtanut.

One Of Us:n WW:n nollaukset:
    http://travian-reports.net/fi/report...b6,202957116f4

Faktikyliin ajot: http://travian-reports.net/fi/report...e3,185394e699f

Statsit:
    SIMS: 141. 17019 asukasta 34 kylää
    OFF: 14. 1086788 pistettä
    DEFF: 7. 4795096 pistettä

8 kpl raidikulta
    1 kpl raidihopea
    5 kpl raidiviiri
    2 kpl offikulta
    4 kpl offiviiri
    3 kpl deffukulta
    9 kpl deffuviiri
    2x viikon hyökkääjät+puolustajat

Raidatut resurssit/vko (milloin listoilla oltiin/muistilista):
    1. 4378587 (1.)
    2. 12655745 (1.)
    3. 22187221 (1.)
    4. 41314963 (1.)
    5. 53118107 (1.)
    6. 54581999 (1.)
    7. 73184179 (1.)
    8. 75708442 (1.)
    9. 63674316 (2.)
    10. 71734625 (4.)
    11. 71018070 (6.)
    19. 71732719 (6.)
    20. 95497958 (6.)
    21. 82572018 (9.)

Kiitoslista:
    Ensinnäkin kiitos tilin pelaajille
    Akara säkin tiedät, miks oot mun listassa ensimmäisenä, tähän ei vois ketään muuta laittaa. Ilman sua en oo mitään <3
    Savuu toivottavasti servu opetti paljon, tai vähintään yhtä paljon kun mua. Kiitos että et antanu mun luovuttaa sillon kun sen olisin tehnyt
    Grystall Pystyit olemaan loppuun asti "paljastumatta". Kiitos siitä kun tulit sillon ku sua eniten tarvitsin, ja osottauduit luottamuksen arvoseks vaikka kestikin vaan niin vähän aikaa meidän yhteinen taipaleemme
    Elosal kiitos että jaksoit ylläpitää mun jaksamista
    Tellu kiitos sun diplomaattisista kyvyistä
    sekä niille edesmenneille
    Hukka Ilman sua One Of Us ei olis One Of Us, tiedät kyllä miksi
    Legenda89 Kiitos siitä ajasta minkä olit. Harmi ettet palatessasi tullut enää takaisin vaan vaihdoit toiselle tilille (tosin ilman sitä ei olis saatu niitä buutseja lainaan)
    IcyTower Jos seuraavalla kerralla pystyt antamaan enemmän aktiivisuutta, tai ilmotat sellaset peliajat mitä pystyt hoitamaan
    Tapsa En oikeasti edes muista, miks lopetit, mut kiitos myös keskusteluhetkistä @skype
    Pörri kiitos kun opetit mulle opsuntekotekniikkaa ja kiitos niistä yhdessä valvotuista öistä
    ja yhteisesti kaikki muut jotka siellä kävivät pyörähtämässä.
    vakiositterit:
    Mara olisipa sulla ollut mahdollisuus pelata enemmänkin
    TukSa liiton kovin raidaaja, kiitos monesta pelastuksesta, myös ww-vaiheessa. Tää peli olis kussu monta kertaa jos sua ei olis ollu
    ja satunnaiset sitterit:
    yhteisesti kiitos maron, JOA, juhaa, Zlib, Elina, jeppe662,

liiton pelaajat:
    jeppe662: kiitos pakeista(kin), aina tuli kun pyysi..
    JOA: Kannustin toimi, kanssasi oli hieno pelata. Pelaisin myöhemminkin.
    Khat: Kiitos siitä opsusta, minkä teit, harmi että se ei saanu tuulta siipiensä alle koalition keskuudessa
    Mikee: Olit piskunen galli kun luotin suhun, kiitos että sä luotit muhun kun olit jo suurempi ja kauniimpi.
    timo2000: jokaisella liitolla pitäis olla oma maskotti, kiitos kun olit meidän kaakaopapu
    Dina: Kiitos kun tulit pelastamaan mua ahdingosta. Ja kiitos kun yritit oman osasi playboyn kanssa
    Belagrath: kiitos kun tajusit mitä sun tililtä vaaditaan, etkä alkanut pistään hanttiin..
    ja yhteiskiitokset koko muulle liiton porukalle, ilman teitä ei olis ollu meitä
    Samalla kiitokset myös L.M -liitolle, joka fuusioitui OBoyhin loppumetreillä, en ehtinyt tutustua teihin, vaikka mielelläni olisin senkin tehnyt

koalition pelaajat:
    Zorboi: kiitos siitä, että olisit ottanu dualiks sekä muutenkin luottamuksesta. Sä korvaat tän mulle, miitissä ok?
    Julce: kiitos, että tällä kiepillä et ajellu mun offeja *hehehe*
    soulside: kiitokset juttutuokioista ja luottamuksesta
    pullukka: kiitos aamupelaamisesta ja siitä, että oli joka yön jälkeen aina jotain mitä odottaa
    gramppe: kiitos siitä, että pystyit siihen mihin moni ei ole pystynyt
    moe: jokaisella pitää olla liitossa joku, jonka kanssa olla eri mieltä, edes periaatteessa
    minnie ja alqqu: teitä ei voi edelleenkään edes kiittää erikseen, koska olette paketti. Ilman teitäkin olisin lopettanut kesken, joten kiitos teillekin siitä, että olette olemassa. mutta siitä huolimatta
    minnie: "onneks tutustuttiin, vaikka meitä ei olis pitäny kuulemma tutustuttaa toisiimme, pullakellosukkia odotellessa"
    ja yhteiskiitos kaikille jotka pelasivat kanssani ja jäivät mainitsematta tässä

Muut kiitokset:
    Punahilkat -tili ja G.T kiitos siitä, että henkilökohtainen rauhamme piti loppuun asti ja kiitos myös kaikesta avusta mitä kierroksen aikana sain, myös travianin ulkopuolella
    WPkukkis: kiitos siitä, että jaksoit vastailla kysymyksiini ja siitä että mikäli et tiennyt, tutkit asian, niin että se varmistui. Kiitos myös kannustuksesta heikkoina hetkinä ja siitä, että sinäkin tuit silloin kun olin lopettamassa
    ex-oboylaiset, jotka loikkas: ei sen kummempaa sanottavaa, toivottavasti ruoho oli vihreämpää "aidan toisella puolen". Minun luottamustani ette ansainneet.
    zanttu (Korpisimssari) ja ilkimys (Girous): kiitos ww -kylän sweeppaamisesta
    Ylimääräinen kiitos kaikille Girous -tilin pelaajille, ette tehneet oman päänne mukaan kun olitte deleemässä, vaan odotitte tietoa siitä, minne joukot ajellaan ja milloin saa luvan deletä, että liitolle on eniten hyötyä
    Uro: jokaisella pitäisi olla "oma Uro", kiitos siitä kun oot mun <3
    miimi: tiedät kyllä mistä <3.. mä oon vaan tällanen draamaqueen
    vilhou: kiitoksia sullekin. En tiedä miks, mutta tää kuuluu tähän.

Mikäli unohdin jonkun, niin hihkaiskaa, niin muokkaan tähän, jos tunnet ansaitsevasi kiitokset
    Last edited by Qqliini; 03-16-2013 at 05:20 AM.
    fix4 Qqliini / S.O.D. | fix5 Qqliini / SFC | fix7 bb / -TyRa- | fix9 Zoolander / G.T. | fix11 TIIMI P&A / J-Ice | fix12 DramaQueen / Brim | fix13 One Of Us / OBoy / S.K. | fix14 Lystikäs/Xyc / L7 | fix16 TiiviTaavi / Tapit | Jeanina@Quakenet

Legioonalainen

Pimpelipompeli ( :

https://www.youtube.com/watch?v=XCErJJSmFbo ’’tili kohtanen voitto biisi’’

Vituiks meni mut antaa mennä ko kerta jo alkoki : D
    HUOM! Sisältää paljon kirjoitusvirheitä..

Viime fixin jälkee olin jo et ’’en enää jatka’’ mut näin täs taas kävi joku meni pahasti pielee… Toisekseen pari kuukautta sitten vannoin etten enää koske travii mut taas tänne eksyttii.. Missä meni pielee? noh ei jaksa enää murehti ( :

Elikkä tää servu starttaili muistaakseni kakskytviisvuotta sitten elokuussa jollon lähdin Asklepios tilille kokoonpanolla Royal+Dazzy ja ofc meitsi! Tarkoituksena oli kasata mukava pakki nyrä ja semmonen syntyi ainakin omasta mielestäni. ottaen huomioon jennun oharit + epä-aktiivinen peliaikamme ja myös ottaen huomioon että tämä taisi olla jokaisen meidän ensinmäinen pakkitili? Alkuu pelailtii hissuksiin ja seurailtiin muitten liikkeitä sitten jotenkin päädyttiin jennun Oboy! liittoon. Siellä sitten simmailtiin ja jonoteltiin faloja.. Artefakti aika läheni ja tajuttii että ei päästä tavoitteisiimme, toiseksi mutaksi ilmeentyi se että OOU:n piti sweeppaa meillä ilveliä mutta toisin kävi ei tullu faktia ei..
    Parikuukautta ku oli kulunu pelii oli jo ihan mukavasti faloi ja löyty myös druidejaki o/. Royalin aktiivisuus tippui entisestään irl kiireiden takia, meitsin motivaatio oli 1/5 ja dazzy ainoona tais pelailla jokseenkin kunnolla. Meitsin pää ei enää kestäny tätä servuu joten päätin poistua… Tuli tää kiva tauko ja nyt loppu puolella sitten tulin takaisin. Poissa ollesani Royal ja Docento pitivät minut ajan-tasalla servusta.. Royal oli pompannu aamusiin ja docento orpoihin noh ei niistä sen enempää.. tossa muutama tovi sitten Qnetin puolella taas vaihteeksi royalin privassa tuli ilmi että Royal olisi öö mielissään(?) jos suostuisin jatkamaan asklepioksella ja vahtimaan jonoja ja pullaamaan joukkoja. No näin kävi peli vetäs takasin puoleensa (:

Tän loppuservun sitten puuhailin jonoja ja vähä innostuin myös simssaamaan… Royal varmaa kertoilee tilin muut tiedot sitte…

Eikai tässä muuta sanottavaa mun kohalta enää oo?

http://aijaa.com/ntRcPT <- tossa nyt toi pakkinyrä, parhaimmillaan käväs n. 120k + 70k muistaakseni.

Nyt sitte se tän puheen pitkin osio : DD Kiitokset..
    Dazzy: Hieno tyyppi ja loistava pelikaveri oot. tsemppiä jatkoo ( :
    Royal: Ei sua jäbä voi unohtaa liikaa kokenu sunkaa ja aina jaksanu jelppii mua tarvittaessa! Toivotavasti tää lopetus nyt onnistuu ko säki lopetat(?). Ty taas beibe<3 http://www.youtube.com/watch?v=igFO-tTJjL4
    Docento: Alku pelattii yhessä, mutta lopussa erkanuttiin. Kiitos sulle ko jaksoit pitää mut ajan-tasalla koko aja
    Lantti-seta: Ty sulle ku uskalsit hyökkää (: (ketää ollu höökkiny 3 viime rundii) prkl oli vaa hämyi , btw kiitti videoista niistä oli piristystä päivää..
    jon^^: jäbä jäi kakkoseks simssis (: , mut hie hyvä tyyppi sä oot! nax nax <3
    josera: koska et ollu servulla
    ja kiitti myös kaikille tausta joukoille kaikesta : D
    Johto: ootte täynnä mahtavii isä ja äiti hahmoi aina pitämäs huolta meistä pikkasista rivareista : 33
    ja koko #aamuset.fix porukka <3

Tähä välii pitäs taas vaihteeks runoilla että ’’tää oli se vika’’ mutta ei se tuu kummiska pitämää :/
    Jos sitä nyt suosiolla myöntäis et ens fixillekki vois eksyä : D

Qnet: JontkiBoyy Iso kiitos ja kumarrus jälleen..
    http://www.youtube.com/watch?v=lyViVmaBQDg
    Last edited by Jontki; 03-02-2013 at 12:03 PM.
    tc2.5 Amismersu/K-18 | tc3 Hotboys/Legos| fix12 Dionysos/Brim | Fix13 Asklepios/Aamuset | fi2 marse/maya | fi5 Jontki/TF | fi1 Royal/JB | fi5 Postimies Pate/Seinä | Holkoalistit/Allstars | Absolutisti/NS Nothing Is Over
    Quakenet @ Jontki

Onnittelut voittajille.

ja sitten Revenge tilin saldoa.

Artefaktit:
    http://travian-reports.net/fi/report/20558035497 sotis
    http://travian-reports.net/fi/report/205582f3b9f pulla

Näistä fakteista pulla pysyi hallussa kierroksen loppuun. Sotiksesta pääsin nauttimaan noin kahden viikon verran luovutettuani sen lainaan Panttivankila tilille, josta sotis jatkoi suoraan Aamusiin. Aluksi menetys tuntui, mutta melko pian sain käyttööni ilveilijän artefaktin jonka silloinen liittolaiseni tili juhaa ystävällisesti luovutti minulle. WW-lapaseni pulttien raksaus mahdollistui hyvin pitkälti juhaa:n ansiosta. Kiitokset siitä. Suomen ennätykset jäi tilillä tälläkin kertaa rikkomatta? Ilveilijää tuli siirrettyä yhteensä 118 kertaa, toimii muuten ihan hyvin sotiksena.

ww-ajo: Servulle lähdettäessä oli tulevalla WW-lanallani kaksi suuntaa. Joko redon torni tai sorbitolin. Yht'äkkiä olinkin sitten sorbin puolella ja redokin omassa ajojärjestyksessäni vasta kolmantena. Panttivankila ja jaasperi olivat omilla toimillaan kiilanneet ajolistan kärkeen. Pitkään meni ennen kun sain "luvan" ajaa Panttivankilalle. Kiitokset vielä jaasperin liitolle faktin vaihdosta mikä mahdollisti tämänkin ajon.

http://travian-reports.net/fi/report/205161538f1

Kiitokset.

1. Jeanina (Kaikesta tuesta, avusta ja ajantappamisesta)
    2. Juhaa (faktista ja skypetoiminnasta)
    3. Ellu, Miimi, Akara (Skypen musiikkituokioista ja kaikesta muusta <3)
    4. Kreivi (mun motivaatori #1 , Kuka hiton JoA)
    5. REDRAM (pikkuveli, susta tulee vielä ihan hyvä)
    6. Sorbitol & Minnnie ( hauskaa ehti olla sinä vähänä aikana mitä ehdittiin toimia)
    7. Koko Oboy liitto, liitossa loppuun saakka pelanneet ja delenneet ( Sain liitolta kaiken avun mitä toivoa pystyi)
    8. Kovat mutta reilut viholliset ( Redo, Vilhou, Pav3, Goggis)
    9. Muut liidut ( Ville11v, KILLINKI)

Päätetään Jutin sanoihin: "Tästä on hyvä mennä eteenpäin"

Kirvessoturi

Quote Originally Posted by Jari1922 View Post
    Onnittelut voittajille.

ja sitten Revenge tilin saldoa.

Artefaktit:
    http://travian-reports.net/fi/report/20558035497 sotis
    http://travian-reports.net/fi/report/205582f3b9f pulla

Näistä fakteista pulla pysyi hallussa kierroksen loppuun. Sotiksesta pääsin nauttimaan noin kahden viikon verran luovutettuani sen lainaan Panttivankila tilille, josta sotis jatkoi suoraan Aamusiin. Aluksi menetys tuntui, mutta melko pian sain käyttööni ilveilijän artefaktin jonka silloinen liittolaiseni tili juhaa ystävällisesti luovutti minulle. WW-lapaseni pulttien raksaus mahdollistui hyvin pitkälti juhaa:n ansiosta. Kiitokset siitä. Suomen ennätykset jäi tilillä tälläkin kertaa rikkomatta? Ilveilijää tuli siirrettyä yhteensä 118 kertaa, toimii muuten ihan hyvin sotiksena.

ww-ajo: Servulle lähdettäessä oli tulevalla WW-lanallani kaksi suuntaa. Joko redon torni tai sorbitolin. Yht'äkkiä olinkin sitten sorbin puolella ja redokin omassa ajojärjestyksessäni vasta kolmantena. Panttivankila ja jaasperi olivat omilla toimillaan kiilanneet ajolistan kärkeen. Pitkään meni ennen kun sain "luvan" ajaa Panttivankilalle. Kiitokset vielä jaasperin liitolle faktin vaihdosta mikä mahdollisti tämänkin ajon.

http://travian-reports.net/fi/report/205161538f1

Kiitokset.

1. Jeanina (Kaikesta tuesta, avusta ja ajantappamisesta)
    2. Juhaa (faktista ja skypetoiminnasta)
    3. Ellu, Miimi, Akara (Skypen musiikkituokioista ja kaikesta muusta <3)
    4. Kreivi (mun motivaatori #1 , Kuka hiton JoA)
    5. REDRAM (pikkuveli, susta tulee vielä ihan hyvä)
    6. Sorbitol & Minnnie ( hauskaa ehti olla sinä vähänä aikana mitä ehdittiin toimia)
    7. Koko Oboy liitto, liitossa loppuun saakka pelanneet ja delenneet ( Sain liitolta kaiken avun mitä toivoa pystyi)
    8. Kovat mutta reilut viholliset ( Redo, Vilhou, Pav3, Goggis)
    9. Muut liidut ( Ville11v, KILLINKI)

Päätetään Jutin sanoihin: "Tästä on hyvä mennä eteenpäin"

ja tähän haluan lisätä että leksa vaihto sen faktin teille ilman mun suostumusta.. eli mä en olis sitä teille antanu missään nimesä.. vihuja ku olitte niinku muutkin.. mutta hieno ajo oli kuitenkin ja onnittelut siitä..

Default O & I kiittää ja kuittaa

Lantin puolesta pasteilen hänen runoilunsa Ontologien diplomatiasta "tiivistettynä". Perään omat kiitokseni sitten.

"Noniin, vihdoinkin päästiin tästäki eroon. Kyllähän tätä "iloa" jonkun aikaa kestikin. Ontologit ja Inkombatilistit kiittävät kaikkia tästä servusta. Ja nyt valotan teille myöskin nämä faktien vaihdokset sun muut. Aloitetaan liiton asioista tämä loppupuhe.

Elikkäpäs lähdettiin pienellä porukalla liikkeelle. (krasny, Marttyyrit, lentokala, Ebonator, Pikkupojat, energizer ja joku ihan random tili, muista edes nimeä) Pieneen porukkaan pian liittyikin polttoaineet ja lammas. Sitten meidät jo huomattiinkin, rupesi NM;ltä ja kaakaolta tulemaan kaikennäköistä diplomaattista keskustelua. Kaakaolle sanottiin silloin suoraan ei, ja NM jätettiin vähän siihen auki. Koskaan ei heidän kanssaan ollut tarkoitus mennä kimppaan, mutta iso liitto meidän vieressä tuntui vain niin uhkaavalta. Uhka tämä liittouma ei sitten loppujen lopuksi ollutkaan, mutta palataan siihen myöhemmin.

Noh, meidän ilmansuunnalla oli myös Purku OY, jotka myöskin menivät pienellä porukalla, niinkuin mekin. Tehtiin heidän kanssa salainen liittoutuminen ja tarkoituksena oli pistää NM alas. Lanat oli kuitenkin pakko säästää fakteihin. Haettiin faktit, ja NM;lle muistaakseni ei tullut montaa faktia. Sitten kävi muutama tili heidän kimppuunsa, ja itse olin silloin vaan pretoja laittelemassa attien eteen. Sieltä käytiin PiitsBoys tiputtamaan, muutamilta muilta tileiltä peltoja ja offeja pois. Helpolla kaikki lähti. Epä-aktiivista porukkaa, I guess?

Tämän jälkeen olikin pakko miettiä pakkeja. Todella vähän pakkeja. Niinpä päätettiin hommata itsellemme pakkiliitto, jonne minä mm. kävin pitkän allyn laittamassa perusasioista. Harmittavasti liiton aktiivisuus oli heikkoa, ja ne muutamat tilit jotka pyöri, pyörivät Ontologien sittauksen kautta. Silti oli hyvä meillä semmoinen olla. Kiitos kaikille I-liittolaisille.

Noh, siitä sitten hetken päästä kaatuikin jo NM, meiltä oli offia ja pakkia kadonnut. Ja silloin syntyikin Orvot. Siinä keskusteltiin hetken aikaa, mutta sieltä rupes tulemaan attia kesken neuvotteluiden meidän suuntaan, joka countattiinkin pois ja bootsit haettiin. Siinä luultavasti suurin syy, miksei neuvottelut jatkunu.

Tuosta hetkestä hetken päästä Purut teki jtn. soppareita kaakaon kanssa, jossa lähti myöskin Pörri ja Akara OOU tilille, ja tätä seuraten Purun tilit kaakaohon. Meillä oli iso valinta edessä, sotkeutuakko isojen liittojen kuvioihin vai vetästä kaikki välit poikki. Mietinnän jälkeen, päätimme, että ex-purkuja autamme. Emme ketään muuta. Samalla tuli kaikkien harmiksi opsu-rauha kaakaon kanssa. Ex-puruille lainattiin fakteja, ja näin taisivat hekin tehdä. Kenellekkään muulle ei lainattu fakteja paitsi ex-puruille.

Ja tämän jälkeen meidän suhteet vielä sekoittui entisestään. Kaakao ja orvot menee kimppaan. Mikä olisi voinut olla vielä hienompaa sen jälkeen? (sarkasmia) Siinä sitten hetken päästä tulikin Aamuset dieselille. Sen jälkeen olikin selvää, ketä kohtaan opsuillaan ne opsut mitä opsuillaan.

Pian siirtyikin purun pelaajat orpoihin sijaintinsa takia, ja me oltiin jo alotettu leikkiminen Aamusten kanssa. Kaakaon kanssa tämän takia jätettiin opsurauha. Harmittaa penteleesti tuokin. Nyt kun oli kerran purun pelaajat orvoissa, piti tämä tehdä orpojenkin kanssa. (en kyllä oo 100% varma tehtiinkö tätä koskaan, mutta opsuja ei liikkunu kumpaankaan suuntaan) Hetken päästä pyysikin purut pääsyä meidän ihanaan liittoumaamme, jonnekka heidät otettiin. Nyt oltiin vaan ihan sekasin diplojen kanssa.

Heti pääsivät sitten purut syvälle meidän opsuihin. Muistaakseni 2. opsun kohalla yksi herra puruista valitti kun on liikaa fakeja/opsu. Tästä Bensa suutahti, että valitetaan liian monista fakeista. (niissä ei kyl ollu liikaa fakei) Bensan suutahtamisen jälkeen ei valitettukaan enää kovin paljoa.

Liittoumalla tuli vastaan ongelma, ei haluttu olla minkäänlaisissa diplomaattisissa väleissä orpojen tai kaakaon kanssa, mutta sodittiin samalla Aamusten kanssa. Jos nämä sopparit oltaisiin peruttu, olisi luultavasti myöskin syttynyt sota kaakaon ja orpojen kanssa myöskin. Siinä päätettiin sitten vain pitää opsurauha, olla oikeastaan 0-yhteyksissä heidän kanssaan.

Aktiiviseta ja epä-aktiivisesti opsuillessamme hetken päästä tulikin jo ensimmäiset ihmeet. Lammas offipojojen perässä kävi niitä sweeppailemassa, (koneettomia nysiä) ja halusi näille omistajan. Tämän takia meille tuli ihmeitä. (perkele!)

Noh, ohjeet saapu - ja ylläriylläri - Lammas metsästämäs offipojoi. Tälle tarvittiin hakija. Itse päätin sitten krasnylle hakea väli-aikaisesti. (meni vähän turhaan ehkä lvl20 kammio, mutta ei se mitään) Tämä myöhemmin lahjoitettiin dieselille unehämmentäjän alle. Tarkoituksena oli silloin ottaa meille ohjeita, ja näin pidentää servua ja kiusata kaikkia. Teinkin yhden opsun, missä vietiin Smoothin ohje, jossa oli hurjat 9k pretoja pakittamassa!(http://travian-reports.net/fi/report/1977506aa50)
    Tämän avulla saatiin sitten joulurauhaan aamusten ihme stoppaamaan. Toki ennen joulurauhaa sai vielä ohjeen kaakaolta, joka on aika hämmentävää. Tämä ohje ei kuitenkaan menny smoothille, niin ei ihmekkään noussut. Tämän takia itsekkin rupesin miettimään, että onko edes järkeä hakea aamusilta ohjeita, jos niille lahjoitetaan toiset ohjeet heti perään? Ei ollut, jonka seurauksena rupesin miettimään, mikä ärsyttäisi aamusia vielä enemmän kuin ohjeiden vieminen. Pikku sotikset väistettäisiin, isot faktit oli jo lähes kaikilla meidän liittoumasta. Unepulla. Mikäs sen ihanampaa kuin menettää unepulla? (http://travian-reports.net/fi/report/198212814bf)
    Helposti lähti tämäkin, ja samalla yksi offi + toisen offin pultteja. JumalBoy ei halunnut pitää unepullaa, jotenka se siirrettiin lampaalle, koska lampaalla oli joitain haluja nostaa ihmettäkin.

Tämän jälkeen tulikin Kaakaosta muutama vahvistus, REDRAM, juhaa ja zlibi (Nakokulma)

Liiton halut opsuilla meni nollille, jotenka opsuja ei näkynytkään oikeastaan yhtään tuon jälkeen. Pari hassua, joissa saatiin oikeastaan aikaseksi ei mitään. Jotain boosteja vähä hienonnettiin, siinä se.

Ammuttiin Aamusten ihme ensimmäisinä. (jos korpisimssaria ei lasketa) Hetken päästä scrati kävi loput nysästänsä seinäämässä aamusten ihmeeseen tuhoten isot waret, koska yksi meni inttiin ja toinen intiaan.
    Sitten ilmoitettiin itsemme pois seuraavasta tiputuksesta, jolloin SK hoiti tämän.

Joitain keskusteluja käytiin orpojen kanssa, mikäli nämä haluaisivat tehdä yhteistyötä. Molempien ihmeiden raksaamista vuorotellen, pakkien vaihtelua ihmeiden välillä. He halusivat että Ontologit hajoaa, ja siirtyvät Orpoihin. Tämä ei meille käynyt, ja neuvottelut pysähtyivät siihen.

Tämän jälkeen itse rupesin kans funtsimaan, että perkele sais tämäkin runi jo pikkuhiljaa loppua. Mutta ei haluttu luottaa, että joku muu kävisi vielä tiputtamaan Aamuset. Koko WW-fighti ollu vaan venailemista, chillailemista, ymsyms. Halusin vaan pois kaikki ne nysät, mitkä haluttiin ennen loppua pois. Peräkkäin ne sinne, ja jos sweeppaantuis niin olis hyvä vaan. Saatiin MD lana siihen mukaan SK;lta. Harmittavasti sinne se milli lisäänty pakkia ennen osumia, eikä ihan sweeppaantunu ihme. Ei se mitään, me oltiin jo tehty enemmän mitä liiton alkuperäinen tarkoitus oli. Ja siellä tuli kalojen mahtava cäpilana, suomen ennätys. <3

Sen jälkeen rupesi leviä ihan saa*anasti vituttamaan muiden aikaansaamattomuus. Otti kaikki yhelle kannulle, halutessaan puhua muille järkeä. En tiedä, miksi sinne minut kutsuttiin, mutta siellä taisin olla.

Muutama hassu nysä meille vielä jäi kotiin, ei voi mitään. Isoin anteeksipyyntö tästä myssylle ja Ebonatorille, jotka halusivat nysänsä jo aikoja sitten pois, mutta sanoin että säästettäisiin, koska oli pultiton. Tälle tulikin sitten jossain kohtaa scratilta iso sotis. (heidän nysä lopussa 140k+70k+17k, cäpistä)

Siinä aika pitkälti liiton omat jorinat, sitten siirrytään omaan leikkimiseeni:

Olin päässyt eroon travianista, tarkoitus ei ollut palatakkaan. Sitten yksi harmittava ilta myssy tuli käskemään, että pitää ettiä pelaajia seuraavalle kiekalle. Siinä yritin tiedustella Homppelia, että onko sil ens runil suunnitelmia, ja sillä oli. Noh, itteä jaksanu kiinnostaa sen enempää niiden ettiminen. Noh, tuli harmittava yllätys myssyltä. Käski lähteä mukaan. Noh, kuka naisen vihaa voisi kauaa kestää, niin 3pv päästä sai mut mukaan tilille. Siitä se lähti, krasny. Tilin ideasta ollu mitään käsitystä, lähettiin vaan idealla: "Katotaan mitä tulee."

Roomalaisilla lähettiin liikenteeseen, myssy alussa paljon aktiivisempana. Alueella ei ollut hyviä croppeja, jotenka oli päätöksen aika, joko korpeen tai origoon. Muut lähtivät korpeen, ja meistä ei kumpikaan sinne halunnut, niin mentiin origoon. Siinä ei kyllä ollu mitään järkeä. Noh, ei saatais apua liitolta pakittamisessa jos joku tulee kyläilemään. Ainoa vaihtoehto oli siis tehdä itse pakit. Tämän takia tuli tilistä pakkitili. Yksi offi cäpiin ja lopuista kylistä haarniskat 20 ja pakkia ulos vaan.

Siinä sitten opsuiltiin ja tehtiin pakkia, tilejä paskottiin, valtailtiin ja pidettiin hauskaa. Myssyllä aktiivisuus aika nopiaa rupes hiipumaan, mulla nousemaan. Jos myssy meinas simssata, itse tein perässä 5sec jälkeen saman, ja laitoin lisää raksoja valmistumaan. Siitä saatiin pari kertaa hyvät naurut. Tili ei ollut kummoinen, mutta hauskaa oli, joka on se pää-asia.

Saatiin kaakaolta unenarri meille, kun he olivat siitä päästä eroon, ja itse jo meinasin opsuilla Aamusilta meidän tilille narria, koska narri<3. Noh, sitäkään opsua ei silloin tarvittu, ja saatiin onnellisesti narri meille, joka tosin sitten annettiin myöhemmin Ebonatorille kun heitettiin tili deleen, jota kautta meni Aamusille, heidän ainoassa onnistuneessa opsussansa. Oli oikeasti yllättävää että hakivat sen, kun meillä siihen tullut edes yhtäkään fakea sinä aikana kun oli.

Loppujen lopuksi hunahpu tuli siitä vierestä bootsien kanssa paskomaan tiliä. Omat pakit ei kerinny pakitettavaan kohteeseen tarpeeksi nopeaa, niin siinä oli jo iso ongelma. Kylät meni hajalle, pakkeja katos kannareihin ja kun kylät meni maantasalle/vallattiin. Ei uskottu sen jälkeen enää WW-taistojen kestävän lähes 3kk, eli ei nähty mitään syytä lähteä tiliä korjaamaan. Joka myöskin oli huonossa spotissa. Eli tili deleen, pakkia katos bittiavaruuteen ja minä Marttyyreille ja myssy Ebonatorille tammikuun alussa.

Noh, olin siirtynyt Marttyyreille, pari pv sitten oli heidän pultti ammuttu. Rammerissa ei ollut jonoja, jotenka siirryttyäni laitoin ne kuntoon, ja tämän jälkeen pysyikin 24/7. Siinä sivussa sitten tehtiin jotain pientä kakkoseen. Ajettiin nämä molemmat siinä rytäkässä. Tämän jälkeen ruvettiin vaihtelevalla aktiivisuudella kasaamaan kakkoseen uutta rammeria. Isoilla ja normeilla. Alle viikko servun päättymisestä tein raidilistankin, mitä harmittavan vähän loppujen lopuksi käytettiin. Kakkoseen jäi sitten lopuksi http://aijaa.com/gKZXA5 (nuija+tr+rami+bults+tonttu+hero)

Siinä jotenkuten mun servu. Yhtään en servun lähtemistä kadunnut. Hieno porukka, ei voi muutakuin kiittää, jokaista. Erikseen muutama:

myssy - välillä riideltiin, välillä naurettiin, välillä itkettiin. Ihan mahtava duali. Oot ihana. <3

Rand0m - voitit kilpailussa kuka saa mut. <3 Toivottavasti olin avuksi.

muikero - aww. <3 Ei voi muuta sanoa. <3 PS. onnittelut lapasesta

levitoivavarpun - vaikka hermo meinaskin lopussa vähä mennä, olit silti hieno kaveri. <3 Onnittelut sinullekkin lapasesta.

polttoaine-kaksikko - Teitä vastaan en koskaan halua pelata, mutta teidän kanssa kyllä. <3 Mahtavat henkilöt.

Zlib - "jaa, attia tulos... rööqnuqmo->" kertoo jo kaiken.

juhaa - sinä tajusit myssyn aina parhaiten. Edes minä en tajunnu sua paremmin, ne linkit, - sinulta ja myssyltä - niitä ei voinu kukaan muu tajuta kuin te kaksi.

Redi - hiano kameli. <3

Jumalboy - Kukaan ei voi koskaan olla sua parempi idlaamisessa.

Lammas - sinussa on sitä jotain. <3 En tiedä mitä, mutta jotain.

Eksu - vaikka katositkin jossain kohtaa, niin olit ihana henkilö alkuroundissa.

Homppeli - henkinen tuki läpi roundin. <3 Rakastan sua raksuni. <3

Ja kaikille muillekkin Ontologeista! Hetkeäkään ei voi tätä roundia katua.

Ja vihuista:

Vilhou - ilman sinua... mitä tekisimmekään? Kuka toisi naurut sen jälkeen? Oot ihana, salaa rakastan sua. <3

Gogmagog - sun kanssa on vaan aina niin hauska jutella.

Redoverblack - vaikka sitä ei aina uskoiskaan, niin kunnioitus sua kohtaan on valtava.

Ja muutenkin kaikille. Hauska roundi, harmittavan epä-aktiivinen ja pitkä vain. Lanoja jäi kaikille osapuolille.

PS. Ontologit ei ollu läheskään niin aktiivinen liittouma mitä kaikki ajatteli. Siellä oli muutama tili aktiivisia, ja muut vähemmän aktiivisia. Siellä nähty myös harmaita palloja.

Ontologeilta jäi vielä kaloilta 1 pulttilana, Marttyyreiltä rammeri ja Ebonatorilta pultti + 4(-5) käyttistä. (REDRAM, Yoda x2, Bensa (x2?)) Voi olla että muutama tuostakin taas unohtui, mutta aikalailla noin.

Ontologit kasaantui ex-balleriinoista. Nyt koko homma hajoaa.

Kiitos ja anteeksi. Meikä kuittaa."
    Last edited by Nibbon; 03-02-2013 at 04:23 PM. Reason: Hakaset jee lantin lainaukseen
    The best weapon against an enemy is another enemy.
    ~Friedrich Nietzsche~

Page 3 of 6 FirstFirst 12345 ... LastLast