Page 2 of 106 FirstFirst 12341252102 ... LastLast
Results 11 to 20 of 1053

Thread: S1 Diplomatia

Quote Originally Posted by WooGGi View Post
    Serveri alkoi vauhdikkaasti tuossa 20min sitten ja näyttää hyvää tahtia porukkaa rekisteröityvän ja kartta täyttyvän, toivottavasti aktiivisuus pysyykin korkealla!

Quote Originally Posted by Mosquito View Post
    Avataan serverille diplo kun itse serverikään auennut? Oltaisinkohan tässä vain haettu sitä että saadaan oma nimi tuohon aloittajan kohdalle... Katsellaan sitten kun serveri on OIKEASTI alkanut.

Okei, tästä viestistä olisi siis päivän selvästi pitänyt ymmärtää, että aihe avataan uudelleen.
    Tääl nyt tuo moderoinnin taso on mitä on, niin ei nyt hirveitä tartte oottaa.

Palataanpa pääasiaan... Servulla ei näy vielä yhtään liittoumaa. Oon ihan shokissa. Luulis et ny jo joku sellaisen ois saanu aikaseks ihan vaan siks et saa ekan liittouman perustettuu.

Legioonalainen Jontsaa's Avatar

Mitä kukaa jollaki liittoumilla tekee ko sehän on selvää et natskut vie tänki rundin
    FiX11 - NaXvision @ 420 | FiX13 - ö.ö @ Joki | IRC# ComeX
    >alikehittynyt huumorintaju
    >Ai huumorintajunkin pitää kehittyä aina tiettyyn suuntaan? vähän niinku joku pokemon?

Mikä lie ajoi travianin sivustolle yli 4 vuoden takaa.. Piti kait katsoa onko tätä vielä olemassa.. Uusi s1 alkanut, niin päätinpä aikani kuluksi katsoa miltä vanha peli näyttää. Samaltahan se näyttää... tosin, uudella s1 vain 2k pelaajia sen alettua. Aikanaan ensimmäistä s3:sta pelattuani aloittajia oli yli 15k ja loppupeleissä mukana noin 3k. Voitettuamme HaH-tiimissä Suomen ensimmäisen s5:n oli loppupeleissäkin vielä enemmän aktiivisa kuin nykyään aloituksessa. No, mukavia taisteluita itse kullekin, "vanha konkari" ei tähän enää mukaan lähde, niin rasittavaa serverin viimeiset kuukaudet aikanaan oli. Pari päivää voisi toki kartalla kiusallaan riehua. Toivottavasti pelaajien laatu korvaa nykyään määrän. Pitäkää joukkonne liikkeessä!

Quote Originally Posted by old_Mievaa View Post
    Mikä lie ajoi travianin sivustolle yli 4 vuoden takaa.. Piti kait katsoa onko tätä vielä olemassa.. Uusi s1 alkanut, niin päätinpä aikani kuluksi katsoa miltä vanha peli näyttää. Samaltahan se näyttää... tosin, uudella s1 vain 2k pelaajia sen alettua. Aikanaan ensimmäistä s3:sta pelattuani aloittajia oli yli 15k ja loppupeleissä mukana noin 3k. Voitettuamme HaH-tiimissä Suomen ensimmäisen s5:n oli loppupeleissäkin vielä enemmän aktiivisa kuin nykyään aloituksessa. No, mukavia taisteluita itse kullekin, "vanha konkari" ei tähän enää mukaan lähde, niin rasittavaa serverin viimeiset kuukaudet aikanaan oli. Pari päivää voisi toki kartalla kiusallaan riehua. Toivottavasti pelaajien laatu korvaa nykyään määrän. Pitäkää joukkonne liikkeessä!
    Menossa olevalla s4 servulla, jota on pelattu 11kk on jäljellä 505 rekisteröitynyttä pelaajaa joista 369 on aktiivisia tilejä.

Mutta asiaan...tultiin voittamaan tämä(kin) servu!
    Jimb00: mut santruli, vaikka tätä on vaikee myöntää niin tyksin pelata sun kanssa tätä kyläpeliä :O
    Santru: oih <33333333
    Santru: nii mäki sun <3

Nuijamies Milsi's Avatar

Quote Originally Posted by Santru View Post
    Menossa olevalla s4 servulla, jota on pelattu 11kk on jäljellä 505 rekisteröitynyttä pelaajaa joista 369 on aktiivisia tilejä.

Mutta asiaan...tultiin voittamaan tämä(kin) servu!
    Mä tulin voittaa tän servun.

-Tili Nataarit.
    S1.ee/1 Finland [HL], S2.ee/1 Milsi [100%fun], S1.fi/3 Milsi [RR], S4.fi/2 Milsi [Saksi], S1.fi/4 MilGo Leader of [Utopia], S8.com Spora [Wraith], s6.fi Naali Leader of [Lataamo], S3.fi 176-167 [LegoS], TS4.fi Miri - NS

Legioonalainen

Quote Originally Posted by Milsi View Post
    Mä tulin voittaa tän servun.

-Tili Nataarit.
    Jaha, rahat tonne!

Sumujakin alkanut jo muodostua...

Teutateksen Salama

Quote Originally Posted by Argeloge View Post
    No jos Loc0 on serverillä niin sehän on väistämätöntä!

Ei vaan ainahan noita alussa on, mutta eipä ne ees fakteihin asti kestä saati sitten loppuun asti...

C liittouma luulee itsestään liikoja! Esim C2 liittouman kuvauksessa lukee näin: "Liiton johto tulee servu 6:lta liitosta AM ja tulimme ottamaan tämänkin servun haltuumme" Sallikee minun nauraa. Ei se ainakaan tuolla s6 hirveen pitkään enää "hallitse" niin kuin joku noista luulee liittoumastaan liikoja!

-P

Nuijamies Milsi's Avatar

Quote Originally Posted by Argeloge View Post
    Servua menny mitä 5pv ja sä puhut sumuista? huhuh.
    S1.ee/1 Finland [HL], S2.ee/1 Milsi [100%fun], S1.fi/3 Milsi [RR], S4.fi/2 Milsi [Saksi], S1.fi/4 MilGo Leader of [Utopia], S8.com Spora [Wraith], s6.fi Naali Leader of [Lataamo], S3.fi 176-167 [LegoS], TS4.fi Miri - NS

Page 2 of 106 FirstFirst 12341252102 ... LastLast