Page 47 of 106 FirstFirst ... 3745464748495797 ... LastLast
Results 461 to 470 of 1053

Thread: S1 Diplomatia

Ja ketä oikeesti kiinnostaa?

Legioonalainen

Quote Originally Posted by Godfather View Post
    No kukas siellä nyt on seinänny. Ja oliko rameja. Ehe eh.
    Pistäkää ny hyvät ihmiset oma päänne ensin kuntoon ja huudelkaa sitten vasta.

Näköjään tuo Anteeksin taktiikka unimonojen kanssa on, että etsitään seinä ja laitetaan monot kiertoon. Veikkauksia kelle seuraavaksi menee ko. fakti?

..tyylinsä kullakin!
    Meilläpäin ei vaa jäädy raiditka täysin ku isketää alotuskylän lapasia seinään? Laitahan oma pää kuntoo ja tuu sit huutelee counttia tänne!
    Farmi jo vuodesta 2005.

Quote Originally Posted by insane View Post
    Ja ketä oikeesti kiinnostaa?
    Voisit toki kokeilla ite tehdä joskus jotain, mikä edes roskalla herättäs huomiota Kokeile sit uudestaa...

Noh tää on hienoa et servulla tapahtuu nyt kerranki jotai.. Kuha muutki alkaa seinäileen ni kylä tää tästä. Kiva huudella täälä ku omat tumput makaa kotona? Godfatsi sentää kokeili kaks kertaa liikuttaa lapastaan.
    @Lilliputtimus
    Fi1/3 Fuhrer of Majakka Fi 2/2 DGB Fi3/1 KALMA Fi4/1 OldFarts Fi4/2 Siiwu2 Fi5/1 OldFartS Fi5/2 Ctrl Fi7 Feenix Fix7 POP Com2/? Hellas-X Com 4/? GAMEOVER co.id.5 GAMEOVER Comx winner PFF

Nuijamies

Eipä ne kyllä kotona makaa Ja kehtaa oikee ajellakkaa ku ei noita rameja oikee oo. Taitaa joku krooninen ramien puute servulla olla
    Fi2 10/11 Magix_ @ [Sin] | Fix10 Simple! @ BRA | Fi3 Nebula @ K-18 | Fi1 11/12 Hurrikaani @ SLACK! | Fix12 BadMeetsEvil @ Brim | Fi1 The 2nd Law @ N
    Lattte @ Quakenet

Legioonalainen

Quote Originally Posted by Lattte- View Post
    Taitaa joku krooninen ramien puute servulla olla
    Itse olen ainakin näin pakkipelaajana viimeaikaisten tapahtumien valossa päättänyt alkaa pyörittää työpajassa murtajia kellon ympäri. Eipä sitä koskaan tiedä, milloin niitä tarvitsee.

Legioonalainen Ewing Oil's Avatar

Quote Originally Posted by ozq View Post
    Itse olen ainakin näin pakkipelaajana viimeaikaisten tapahtumien valossa päättänyt alkaa pyörittää työpajassa murtajia kellon ympäri. Eipä sitä koskaan tiedä, milloin niitä tarvitsee.
    Ne ovatkin erinomaisia pakkeja varsinkin ratsuväkeä vastaan, heimosta riippuen 75-105 hp:tä! Vai meinasitko lainata offipelaajille?

Kirvessoturi Lady11's Avatar

Onneksi servulta löytyy liitto, jolta löytyy "ylimääräisiä" ukkeleita ja koneja. Koko servu vapisee vai vapiseeko? oma mielipide on ei. Voi lilli, lilli..
    Last edited by Lady11; 05-29-2013 at 11:07 AM.

Quote Originally Posted by Lady11 View Post
    Onneksi servulta löytyy liitto, jolta löytyy "ylimääräisiä" ukkeleita ja koneja. Koko servu vapisee vai vapiseeko? oma mielipide on ei. Voi lilli, lilli..
    Voi ladylady vaan itelles. Jos meil porukka ajaa seinää jollain 8 millin tappioilla pikkulapasiaan fakteja kokeillessaan, ni turha tulla mulle huuteleen. Laittakaa te vaa farmeja kyykkyy ja olkaa hiljaa, ni voi ollaki ettei anneta aihetta pelätä Tosahan otti puolustajaki "melkein" yhtä isosti takkiin Vajaa 7.9m vs reippaasti yli 5m kammioineen päivineen.
    Last edited by Loriel; 05-29-2013 at 11:21 AM.
    @Lilliputtimus
    Fi1/3 Fuhrer of Majakka Fi 2/2 DGB Fi3/1 KALMA Fi4/1 OldFarts Fi4/2 Siiwu2 Fi5/1 OldFartS Fi5/2 Ctrl Fi7 Feenix Fix7 POP Com2/? Hellas-X Com 4/? GAMEOVER co.id.5 GAMEOVER Comx winner PFF

Legioonalainen

Quote Originally Posted by Ewing Oil View Post
    Ne ovatkin erinomaisia pakkeja varsinkin ratsuväkeä vastaan, heimosta riippuen 75-105 hp:tä! Vai meinasitko lainata offipelaajille?
    Vielä on suunnitelmat vähän auki, mutta ainakin ideaa kestopakeista faktikyliin on väläytelty liiton foorumilla. Jäämme ainakin toistaiseksi vielä seuraamaan tilannetta ja odottamaan käskyjä.

Mutta ihan vinkkinä kaikille liitoille: kannattaa vastaisuudessa tiekuta faktikylät huolella, ettei vahingossa ajele ramiseinään.

Kirvessoturi Lady11's Avatar

Quote Originally Posted by Loriel View Post
    Voi ladylady vaan itelles. Jos meil porukka ajaa seinää jollain 8 millin tappioilla pikkulapasiaan fakteja kokeillessaan, ni turha tulla mulle huuteleen. Laittakaa te vaa farmeja kyykkyy ja olkaa hiljaa, ni voi ollaki ettei anneta aihetta pelätä Tosahan otti puolustajaki "melkein" yhtä isosti takkiin
    Enhän minä sinulle huutele, jokainen pelaa tavallaan. Seinäykset kuuluvat peliin, mitä niistä turhaan edes höpötellään.
    Mulle ihan sama kuka seinää, mitä seinää. Hauskaahan tänne ollaan tultu pitämään.
    Last edited by Lady11; 05-29-2013 at 11:29 AM.

Page 47 of 106 FirstFirst ... 3745464748495797 ... LastLast