View Poll Results: Joulurauhaa vai ei?

Voters
50. You may not vote on this poll
  • Kyllä

39 78.00%
  • Ihan sama

1 2.00%
  • Ei

10 20.00%
Results 1 to 10 of 10

Thread: [fix] Joulurauhaa vai ei?

Eläköitynyt CM

Default [fix] Joulurauhaa vai ei?

Maailmanihmeen rakentaminen on alkanut. Haluatko serverille rauhoja jouluksi ja uudeksi vuodeksi vai et? Enemmistön näkemyksen mukaan mennään.

Rauhan aikana
    - ihmettä voi rakentaa normaalisti
    - nataarihyökkäykset osuvat normaalisti
    - muut hyökkäykset osuvat tervehdyksinä

Legioonalainen Gogmagog's Avatar

Tottakai pidetään rauha perinteen mukaisesti. Monet haluaa viettää jouluaan perheen,ystävien ja sukulaisten kanssa eikä pelin parissa. Tämän kiekan ratkaisut venyy muutenkin helmikuun nurkille niin ei edes sinänsä rauhasta ole haittaa. Jos jonkin liiton ww voittaisikin nyt jouluna niin sehän on vain sitten muiden häpeä.
    Fix1-3 Gogmagog 4:Ambiorix 5:Vercingetorix 6:Annihilator 7:Lillian Axe 8:Zillion 9:Tuomari 10:Brazen Abbot
    11:Tuomari 12:Rautakansleri 13:Yhet Aamuset!! 14:SalamaSanteri 15:Gotcha 16:Chuck Norris 17:Armageddon

Mä oon samaa mieltä. Kyllä jouluna kuuluu olla rauha. Kuitenkin ihmisillä on oikeasti myös omaa elämää (vaikka sitä ei aina uskoisikaan hetimiten, kun travianisteista on kysymys). Ja käsittääkseni ympäri maailmaa kaikki sodatkin taukoavat joulun ajaksi. Miksi ei siis travianissa..? Minulle sopisi vaikka sekin että ww-kylät "lukittaisiin" kyseisen rauhan ajaksi, muutoin olisi aivan normaali rauha. Kunhan tuo rauha toteutuisi..
    fix4 Qqliini / S.O.D. | fix5 Qqliini / SFC | fix7 bb / -TyRa- | fix9 Zoolander / G.T. | fix11 TIIMI P&A / J-Ice | fix12 DramaQueen / Brim | fix13 One Of Us / OBoy / S.K. | fix14 Lystikäs/Xyc / L7 | fix16 TiiviTaavi / Tapit | Jeanina@Quakenet

Kirvessoturi

joono joillakin on oikea elämä (ei mulla) ja varmasti muutakin tekoo jouluna ku koneella istua.. eli rauhat kehiin vaan!!

Legioonalainen

Rauhaa rauhaa, mutta ww-kylien "lukotus" kiitos, muutenhan jotkut saavat siitä etua, että ihmeitä ei voi mahd. tiputtaa. Eli siis ww:n nosto jäihin rauhan aikana.
    20:17:43 <XXX> redoo mä kunnioitan
    20:18:13 <XXX> mut sua mä vertaan lähinnä rottaan

Djpave/J-Ice @Fix11 // DramaQueen/Brim @fix12 // HUPS!/Aamuset @fix13// Ujo/L7 @Fix14 // Peter Pan/Kamut @fix15

Imperiaani Marttyyri's Avatar

Quote Originally Posted by Qqliini View Post
    Mä oon samaa mieltä. Kyllä jouluna kuuluu olla rauha. Kuitenkin ihmisillä on oikeasti myös omaa elämää (vaikka sitä ei aina uskoisikaan hetimiten, kun travianisteista on kysymys). Ja käsittääkseni ympäri maailmaa kaikki sodatkin taukoavat joulun ajaksi. Miksi ei siis travianissa..? Minulle sopisi vaikka sekin että ww-kylät "lukittaisiin" kyseisen rauhan ajaksi, muutoin olisi aivan normaali rauha. Kunhan tuo rauha toteutuisi..
    Sitä nyt et usko itekkään että kaikki mailman sodat jouluna taukoavat. Ei joulua juhlita joka kulttuurissa.

Itse puhun rauhan puolesta. Ei se paljoa vaikuta vaikkei hyökit osukkaan. Simssataan kahta kauheammin
    (miutahan ei haittaisi vaikka koko peli menisi paussille joulunpyhien ajaks, ei tarviis sitävähää käyä)
    Fix13 - Louis / Aamuset

Quote Originally Posted by Marttyyri View Post
    Sitä nyt et usko itekkään että kaikki mailman sodat jouluna taukoavat. Ei joulua juhlita joka kulttuurissa.
    Lähinnä tarkoitin kristinuskoa tunnustavissa maissa.. Pyydän anteeksi, että en tarkentanut oitis
    fix4 Qqliini / S.O.D. | fix5 Qqliini / SFC | fix7 bb / -TyRa- | fix9 Zoolander / G.T. | fix11 TIIMI P&A / J-Ice | fix12 DramaQueen / Brim | fix13 One Of Us / OBoy / S.K. | fix14 Lystikäs/Xyc / L7 | fix16 TiiviTaavi / Tapit | Jeanina@Quakenet

Nuijamies

Joo rauhat pystyy vaan niin nähdään muutamien lanojen ajot jo ennen joulua!

Equites Caesaris Sove's Avatar

Quote Originally Posted by Pav3 View Post
    Rauhaa rauhaa, mutta ww-kylien "lukotus" kiitos, muutenhan jotkut saavat siitä etua, että ihmeitä ei voi mahd. tiputtaa. Eli siis ww:n nosto jäihin rauhan aikana.
    Valitettavasti tämä ei ole teknisesti mahdollista, koko tili tulisi jäädyttää. Kyllä se varmasti muuten olisi estetty.

Legioonalainen

Jos kerta ww:n nostoa ei voi jäähdyttää, niin tehkää ''sopimus'' joulurauhan ajaks että ww:tä ei saa nostaa...
    tc2.5 Amismersu/K-18 | tc3 Hotboys/Legos| fix12 Dionysos/Brim | Fix13 Asklepios/Aamuset | fi2 marse/maya | fi5 Jontki/TF | fi1 Royal/JB | fi5 Postimies Pate/Seinä | Holkoalistit/Allstars | Absolutisti/NS Nothing Is Over
    Quakenet @ Jontki