Page 2 of 45 FirstFirst 123412 ... LastLast
Results 11 to 20 of 448

Thread: ts7 diplo

Zephyr hajosi, kun meikä vaihto parempaan liittoon

Kyl täl hetkel ku kattoo niin kolme kovaa ois Venum, Kerberos ja Lounas. Uskon tosin Venumin hajoavan viimeistään kuukauden päästä, sen verran hajallaan ovat ympäri karttaa.
    Fixtool @ QNet - Huuhaa puuhaa
    FI1/11-12 - Fixtool @ SHC | FI4/12-13 - Punakone @ Idle |FI7/12-13 - Pieni @ Kerberos
    FI1/13-14 - Karvakolmio @ N | FI1/14-15 - Godlike @ SK / Kyllästyneet | FI4/14-15 - Ned Kelly @ NS

Bannattu

Nooh ei tuo lounas miltään hyvältä kuullostanut kun siellä olin, liikaa alottelijoita.

Ajat muuttuu, ajatukset muuttuu, ei mulla muuta

Ja romulo, taidanpa tietää kuka olet. Itsekin olit aloittelija joskus. Minä taas haluan auttaa niitä, jotka ei vielä ole päässyt jyvälle monista asioista. Toiset hakee sitä helppoa tapaa olla "pro" yhtymällä servun farmaajaliittoon, propsit sulle.

Terv,
    Elias

Eihän sulla koskaa muuta. Iha hyvä että jaksat opastaa noita alottelijoita mutta mielenkiinnolla odotan mitä siitä tulee.. profiili täynnä egoa pönkittäviä rapsoja ja mitä itse tiedän niin ei tieto ja taito tasosi ole kovin hääppöiset.

-L

Nuijamies

Noniin älkääs nyt täällä alkako kinailemaan. Jokainen pelaa omalla tyylillään ja on hyvä, että löytyy näitä pelaajia jotka jaksaa opastaa näitä jotka eivät ole vielä jyvällä pelin kaikista metkuista. Jokainen meistä on ollut joskus aloittelija ja itse ainakin silloin toivoin, että olisi ollut joku kokeneempi kaveri auttamassa. Ja valllu eihän ne uudet pelaajat opi pelin tavoille ellei siellä joku niitä neuvo.

Onhan se hieno kun ihmiset neuvoo alottelijoita. yhdyn tohon, että jengille pitää opettaa tapoja nii alkaa peliki kulkee. Ja toi jenkki meininki mun mielestä ei todellakaan tule toimimaan.. Luulisin.

Quote Originally Posted by JuhQu View Post
    Noniin älkääs nyt täällä alkako kinailemaan. Jokainen pelaa omalla tyylillään ja on hyvä, että löytyy näitä pelaajia jotka jaksaa opastaa näitä jotka eivät ole vielä jyvällä pelin kaikista metkuista. Jokainen meistä on ollut joskus aloittelija ja itse ainakin silloin toivoin, että olisi ollut joku kokeneempi kaveri auttamassa. Ja valllu eihän ne uudet pelaajat opi pelin tavoille ellei siellä joku niitä neuvo.

Kiitosta.

Terv,
    Elias

No eikö ois helpompi neuvoa niitä menemää ts4.answers.travian.fi kuin kirjottaa jokasta asiaa sieltä erikseen allyna kaikille?

Kirvessoturi Pallosalama's Avatar

Kaikkia taitoja ei voi oppia answersista.
    pallosalama@tc6(1)pallosalama@tc3(1)
    pallosalama@Quakenet

Joo mutta semmosenki asian on laittanu allyna missä on elukoitten puolustuspisteet...

Page 2 of 45 FirstFirst 123412 ... LastLast