Page 80 of 80 FirstFirst ... 3070787980
Results 791 to 799 of 799

Thread: Diplomatia fix13

Smurffit F4/HV! @ fix2

Quote Originally Posted by jaasperi View Post
    katos.. spede kaakao puppelit suuttu niin kaatu sonnien kaikki siilot.. hyvä hyvä
    hassua kyllä että O pellet mukana kaakao puppeleitten sonnin nollaus opsussa.. liekö ollu sama opsu maisteri ku aamustenki kans.. tosin O porukka vain hämytteli ja nuuski.. mutta kuitenki hienosti mukana vaikka kiistääki yhteytensä muihin liittoihin..
    Hassua, että ei olleet millään tavalla mukana..

Quote Originally Posted by jaasperi View Post
    muutamia isoja asiavirheitä.. sehän oliki sitte sonnien loppu.. eräs ulaani kaappas vallan ja lähettelee sk:lle rauhan tarjouksia.. mukavan munatonta sakkia nuo oboi puppelit..
    Taas sekotat asioita, jaasperi hyvä.. Pidäppä OBoy erossa sun omista sotkuista

Ja juu, mulla ei oo munia, mulla ei oo niitä koskaan ollu, eikä mulla tuu sellasia olemaan (luojan kiitos, että mun ei tartte koskaan säilöä aivojani jalkovälissäni)
    fix4 Qqliini / S.O.D. | fix5 Qqliini / SFC | fix7 bb / -TyRa- | fix9 Zoolander / G.T. | fix11 TIIMI P&A / J-Ice | fix12 DramaQueen / Brim | fix13 One Of Us / OBoy / S.K. | fix14 Lystikäs/Xyc / L7 | fix16 TiiviTaavi / Tapit | Jeanina@Quakenet

Nuijamies

Quote Originally Posted by Qqliini View Post
    Hassua, että ei olleet millään tavalla mukana..

Taas sekotat asioita, jaasperi hyvä.. Pidäppä OBoy erossa sun omista sotkuista

Ja juu, mulla ei oo munia, mulla ei oo niitä koskaan ollu, eikä mulla tuu sellasia olemaan (luojan kiitos, että mun ei tartte koskaan säilöä aivojani jalkovälissäni)
    testing pesting
    Lian/Mullets&Katheon @fix // Nysja. - Katheon @fix2 // liangutin - Mullets @fix3 // NYOLI! - Njah @fix4 // Apple Lija -Lapset @fix5 //Gladiaattorit - OMON @fix6 // Rosa&Orjat - NoThx! @fix8 // Pieni ja Tuhma @fix9 // Sivistynyt @fix10 // HUPS! - Aamuset @fix13

Kirvessoturi

onnittelut aamusille tän illan juhlista!! komia oli peli kaikin puolin

Asukas

Sinne meni pultit kankkulankaivoon mut onneksi olkoon kuitenkin.
    T:anonymous

GG ja onnittelut vaa aamusille

onnea aamusille laitetaan isommat jorinat sit myöhemmin

Oli kyllä henkilökohtasesti sekava servu , mutta ei siitä sen enempää. Onnet aamusille!
    Propsit Niksujeen videolle.
    Last edited by HuiHai!; 03-02-2013 at 07:04 PM.
    Paljon mahtuu puhetta maailmaan, tekoja sopii aina odottaa.

Nonii kohta onkin aika uusille diplo kuvioille. Tiedoksi kaikille että speed server alkaa ensi viikon perjantaina eli 5.4.

Page 80 of 80 FirstFirst ... 3070787980