Page 2 of 80 FirstFirst 12341252 ... LastLast
Results 11 to 20 of 799

Thread: Diplomatia fix13

Legioonalainen

Quote Originally Posted by Elkki View Post
    Jos edellisellä servulla tutuksi tullut Brim ei lähde tänne samallaisella porukalla, niin saattaisi hieman kiinnostavampi olla.
    Todennäköisesti on Redo lähteny vetää liittoa samalla porukalla kuin fix12, kun toi Oboy-liitto alkaa vaikuttaa hieman ylivoimaiselta muihin nähden. Toki siellä listoilla majailee myös muita liittoja, mutta niitä taitaa vain se massa nostaa sinne listoille. Tämmöstä oon ite ainaki seurannut omalta pieneltä pakkitililtäni

Quote Originally Posted by Pav3 View Post
    Todennäköisesti on Redo lähteny vetää liittoa samalla porukalla kuin fix12, kun toi Oboy-liitto alkaa vaikuttaa hieman ylivoimaiselta muihin nähden. Toki siellä listoilla majailee myös muita liittoja, mutta niitä taitaa vain se massa nostaa sinne listoille. Tämmöstä oon ite ainaki seurannut omalta pieneltä pakkitililtäni
    Tyhmäähän se olisi, jos samalla lähtee... Saa vielä edellistä tylsemmän servun. Omanpahan päätöksensä ovat tehneet. Ja kohtahan se nähdään, että mitä liittorintamilla tapahtuu.

Millähän tavalla OBoy näyttäisi olevan ylivoimainen

Quote Originally Posted by Nibbon View Post
    Millähän tavalla OBoy näyttäisi olevan ylivoimainen
    Niinpä. Minun mielestäni joukosta erottuu selkeästi NM, sims keskiarvo suuri ja ryöstäjien top 10 kärjessä noinkin pienellä pelaajamäärällä.

Bannattu

Quote Originally Posted by Jokunen View Post
    Niinpä. Minun mielestäni joukosta erottuu selkeästi NM, sims keskiarvo suuri ja ryöstäjien top 10 kärjessä noinkin pienellä pelaajamäärällä.
    katellaan ens viikon jälkee uusiks ko NM:n top-simssarilla loppuu mielenkiinto

Legioonalainen

Quote Originally Posted by narssistic cannibal View Post
    katellaan ens viikon jälkee uusiks ko NM:n top-simssarilla loppuu mielenkiinto
    Heh, eiks vilhon skillzzit pysy peräs vai mikä mättää ? Ollaa kyl selkeesti servun kovin liitto :3

Bannattu

Quote Originally Posted by Reisille View Post
    Heh, eiks vilhon skillzzit pysy peräs vai mikä mättää ? Ollaa kyl selkeesti servun kovin liitto :3
    etteköhän te sieltä tuu tippumaan niinku teillä yleensä on tapana

Asukas

Tytöt tytöt. Less talk more raid please! Täällä raidin kärjes aika yksinäistä atm. Haastajaa odotellessa...

Lopettakaa se turha paskanjauhanta, minä en edes kyseisellä serverillä pelaa.
    Fix1/Pedawbd Fix2/Hercu Fix3/Zender Fix4/HEuNUKKI Fix5/Apple Lija Fix6/Freyr Fix7/TopDog Fix8/Rosa&Orjat Fix9/Pieni Ja Tuhma Fix10/Sivistynyt Tx3/1 Narkkari Tx3/2 Sivustakatsoja Tx3/3 HUPS! Tx3/4 Ei Ressii Tx3/5 TC6/1 Peda TC3/1 Sosialisti Ts5/2 Peda

Legioonalainen

Quote Originally Posted by Redoverblack View Post
    Lopettakaa se turha paskanjauhanta, minä en edes kyseisellä serverillä pelaa.
    Huhujen mukaan pelaat. :3

Page 2 of 80 FirstFirst 12341252 ... LastLast