Page 35 of 60 FirstFirst ... 25333435363745 ... LastLast
Results 341 to 350 of 592

Thread: S5 diplomatia

Legioonalainen

Quote Originally Posted by Kukkoaho View Post
    No nii, nyt ku sä lähit niin esiin ryömi kasa merinisäkkäitä... Norppia, Mursuja ja Hylkeitä (tosin Norpat on Hylkeitä vaikka Hylkeet ei ookkaa kaikki norppia)

Muuttaakohan tää nyt asetelmaa kun liitoilla on uutet nimet?
    Itse ainakin uskon, että uusien nimien avulla Sumuilijat pystyvät nousemaan uudestaan. Huhujen mukaan seinäkin on kaatumassa? Tai ainakin nousemassa ilmaan.

http://i.imgur.com/Rdo5a.jpg

edit: paska roska kun ei ees kuvat näy kokonaan.
    Last edited by ozq; 11-13-2012 at 12:22 PM.

Nuijamies

Mitkä ihmeen sumut? toisessa on 104 tiliä ja toisessa 112 tiliä. no asukasmäärissä enemmän eroa...

Seinän kaatuminenhan riippuu siitä kuinka hyviä muurareita ja kirvesmiehiä ovat johtajat. Jos eivät sitten rakentamispalveluita ole ostaneet esim täältä: http://villapainajainen.blogspot.fi

Kirvessoturi Lady11's Avatar

Quote Originally Posted by SIBOX View Post
    Mitkä ihmeen sumut? toisessa on 104 tiliä ja toisessa 112 tiliä. no asukasmäärissä enemmän eroa...

Seinän kaatuminenhan riippuu siitä kuinka hyviä muurareita ja kirvesmiehiä ovat johtajat. Jos eivät sitten rakentamispalveluita ole ostaneet esim täältä: http://villapainajainen.blogspot.fi
    Sibox minä ainakin vaan pelaan ja pidän hauskaa, muusta en tiedä. Meillä on hauska/hyvä/paras/ihanin porukka, samoin vihuissa on hyviä tyyppejä. Ei enää mitään SUMU puheita, kiitos. Ei jaksa kuulla enää...

Nuijamies

Quote Originally Posted by Lady11 View Post
    Sibox minä ainakin vaan pelaan ja pidän hauskaa, muusta en tiedä. Meillä on hauska/hyvä/paras/ihanin porukka, samoin vihuissa on hyviä tyyppejä. Ei enää mitään SUMU puheita, kiitos. Ei jaksa kuulla enää...
    enhän mä sumuista sanonutkaan. Kun tarkemmin luet mitä kirjoitin täällä. Luehan tarkemmin. Mitä kahden kesken käyn keskusteluja ovat aina luottamuksellisia ja niistä en täällä puhu. Pyrin aina kunnioittamaan sopimiani tai yhteistyökumppaneiden tekemiä sopimuksia. Toisin on nykyään travissa...

Legioonalainen

Juu, Servulle on tosiaan ilmestynyt mereneläviä sumun seasta..
    Saa nähdä toimiiko noidan (nimimuutettu) johtama liitto paremmin tän fuusion jälkeen.
    Vai pitääko vielä tehdä 3 fuusiota lisää ennen servun loppua...

Ja kysymys, miksi on pitänyt nyt mennä WW raksa kylä valtaamaan ennen aikojaan?
    Kyseisen kylän jatkuva pakittaminen ja pullaus syö koko liiton pelaajia ja pakkeja ei saada sinne minne ne kuuluisi.
    Muutenkin liiton pakki toiminta vaikuttaa siltä, että siellä pakitetaan kunnolla vain kahta kylää, jotka on WW ja noidan kylää...
    On aika itsekästä toimintaa liiton johtajalta, menisit itseesi, hyi, häpeä..

Ja sitten tuo massaus... Travianissa ylipaino ei ole ylivoimaa..

Itse kehoittaisin sumu kasassa olevia osaavia pelaajia perustamaan oman osaavan liittouman, jossa olisi vastusta muille.
    Saataisiin loppu servulle jotain mielenkiintoa ja tappelua

-PA

Nuijamies

Quote Originally Posted by persearska View Post
    Itse kehoittaisin sumu kasassa olevia osaavia pelaajia perustamaan oman osaavan liittouman, jossa olisi vastusta muille.

-PA
    Tarkoitatko nyt Seinää ja Oldiessia? Kyllähän tää ois mielenkiintonen ollu ilman näiden poikien liittoutumista, mut mikä minä olen tuomitsemaan

Ps. Jos tästä norppa-sumusta lähtis osaavat pelaajat omaan liittoon, niin silloinhan Seinä+Oldies olisi se pääsumu Sitäkö se työmiehen aurinko haluaa?

Teutateksen Salama

Loc0 on paras <3
    Last edited by WooGGi; 11-15-2012 at 09:47 PM.

Nuijamies

-PA
    Muistetaan nyt se yksityiskohta, ettei tällä servulla ole palaajia riittävästi minkään "sumun" rakentamiseen. Jollemme sitten ihan kaikki pelaavat tilit ala raksata samaa ihmettä.

Kirvessoturi Lady11's Avatar

Quote Originally Posted by WooGGi View Post
    Loc0 on paras <3
    Ollaan kerrankin samaa mieltä!

Nuijamies jaaho's Avatar

Juu, Servulle on tosiaan ilmestynyt mereneläviä sumun seasta..
    Saa nähdä toimiiko noidan (nimimuutettu) johtama liitto paremmin tän fuusion jälkeen.
    Vai pitääko vielä tehdä 3 fuusiota lisää ennen servun loppua...

Ja kysymys, miksi on pitänyt nyt mennä WW raksa kylä valtaamaan ennen aikojaan?
    Kyseisen kylän jatkuva pakittaminen ja pullaus syö koko liiton pelaajia ja pakkeja ei saada sinne minne ne kuuluisi.
    Muutenkin liiton pakki toiminta vaikuttaa siltä, että siellä pakitetaan kunnolla vain kahta kylää, jotka on WW ja noidan kylää...
    On aika itsekästä toimintaa liiton johtajalta, menisit itseesi, hyi, häpeä..

Ja sitten tuo massaus... Travianissa ylipaino ei ole ylivoimaa..

-PA
    Hieno kommentti . Kaikki on aina niin mustaa ja valkoista.. Ei kannata esittää mielipiteitä semmosista asioista mistä ei mitään tiedä.

Page 35 of 60 FirstFirst ... 25333435363745 ... LastLast