Page 2 of 5 FirstFirst 1234 ... LastLast
Results 11 to 20 of 42

Thread: HOG loppupuheet

Imperiaani Kapteeni's Avatar

Onnea onnea voittajille. Ata ja Timppa.... Hienosti te vedätte

-Kapu
    -Kapu

Legioonalainen

Quote Originally Posted by pekkad View Post
    Toisaalta myös se että käytetään myyriä ja hakemalla haetaan niitä on myös oman perseen turvaamista.
    Taisin yhelle sanoo et "alakko moleks" vastaus, joo.
    Muut tulikin sitten niin että "Jos laitan vahdiks ni ethän hyökkää mulle".

Ja jos kerran olin niin epäreilu ni miksette sitten ite hommannu myyriä? Ette vai olis tarvinnu?

Niinku jo sanoin, toi on pelkkää paskanjauhantaa ja meijän täysin turhaa dissaamista et käytettiin myyriä. Niinku jo johonkin kirjotin, jos liitossa myyrä = paska liitto.

Falangi Samt's Avatar

Voin tehdä semmosen paljastuksen, että meillä (Rippi-isällä) ei ollu servun lopussa yhtäkään myyrää. Servun alkupuolella jokaisessa liitossa oli muutama, mutta hiljalleen lopettivat pelaamisen tai myyräämisen ja katosivat servulta. Ketään emme koskaan myyräksi kysyneet, vaan innokkaita oli enemmän kuin tarpeeksi jo muutenkin. Faced with what is right, to leave it undone shows a lack of courage

Pitkä servu takana ja onhan se taas outoa, kun aamulla ei pidäkään laittaa listaa läpi, kun lähes vuoden näin on tehnyt joka aamu. Nyt se on loppu ja pidetään ainakin hetki taukoo travianista (tai hönäillä vois joillakin servuilla), joskin T4 servujen alkeet pitäisi opetella, jotta tulevaisuudessa olisi (mahdollisesti) helpompi palata voittamaan uusia servuja.

MacKiiveri (oot paras!!) on tilistä kertonut oikeastaan kaiken tarpeellisen, joten eiköhän tämä servu ollut tässä.

Kiitos
    Last edited by Samt; 04-12-2012 at 03:12 PM.
    Ingen flere Stockholm
    fi6 Rippi-Isä

The Walrus Equardo's Avatar
    Viemäri Tämä on roskakori. Kaikki asiaan kuulumaton tai spämmi siirtyy tänne.

Meikä voitti (idlas) taas.

Editoin tähän jotain kun tuun lenkiltä ->

Onnee voittajille.

P.S. Sovittiin alussa ettette ota ihmettä. Nyt pojat.
    [16:34] <@JesseOM> Parrakas tukeva mies joka osaa runoilla

(kuvasta painamalla pääsee FR-kokoelma-aiheeseen)

Quote Originally Posted by Atamooni View Post
    Taisin yhelle sanoo et "alakko moleks" vastaus, joo.
    Muut tulikin sitten niin että "Jos laitan vahdiks ni ethän hyökkää mulle".

Ja jos kerran olin niin epäreilu ni miksette sitten ite hommannu myyriä? Ette vai olis tarvinnu?

Niinku jo sanoin, toi on pelkkää paskanjauhantaa ja meijän täysin turhaa dissaamista et käytettiin myyriä. Niinku jo johonkin kirjotin, jos liitossa myyrä = paska liitto.
    Mikäs sen helpompaa kuin hämyttää liittoa niin pitkään että allyttävät pakkinsa johonkin persiiseen ja sitten vasta laitetaan kovat pelaajalle jolla vihreä/keltanen pallo.
    Mun mielestä menee vaan idea koko pelistä moisella tyylillä...

Aika monella tuli mitta täyteen tätä myyrä servua jo ennen joulua.

Kirvessoturi Pallosalama's Avatar

Älä mene mihinkään liittoihin jos myyrät haittaa
    pallosalama@tc6(1)pallosalama@tc3(1)
    pallosalama@Quakenet

Legioonalainen

Mikäs sen helpompaa kuin hämyttää liittoa niin pitkään että allyttävät pakkinsa johonkin persiiseen ja sitten vasta laitetaan kovat pelaajalle jolla vihreä/keltanen pallo.

No eikös toi ihan melkeinpä suoraan sanottuna kerro just siitä et me osattiin ja te ette?
    Ja tän pelin idea on kyl mun mielestä tehdä tuhoo vastustajille ja raksata se kakku t100, miten muka myyrät sen pilaa

Miksi pitää ryhtyä liiton johtajaks, jos kerran hommaa ei osaa? Miksi pitää rekrytä turhia pelaajia, jotka paineen alla ryhtyy myyriksi ja sen jälkeen mennä itse valittamaan vihuliitoille heidän toiminnastaan? Miksi Jehovien tai Hogin jäsenet eivät ryhtyneet teidän myyriksi? Jos jostain syystä olisi, olisitko kieltäytynyt käyttämästä myyrän kautta tulevia etuja ja vedonnut rehelliseen pelaamiseen ja siihen, kuinka peli menettää ideansa?
    Last edited by JesseInDaHoodZ; 04-13-2012 at 01:58 PM.
    Fix3 Juketzi / 404 | Fix7 Lurjus / POP | s2/2 Kiroriko / -o-o- | Fix8 grapefruit / NoThx! | s4/3 Snacky Smores / Saksi.C | Fix9 Jumal-Urho / J O | Fix10 Q SET US / BRA | Fi6/2: Justin Bieber / HOG | Fix12 KUKASNYTNAURAA / Brim | Fix 13 Aika Smooth! / Aamuset
    JesseOM @ Quakenet

Falangi Kisuu's Avatar

Miks pitää vittuilla myyristä, joita ei ollu? Ootteko kateellisia?

Quote Originally Posted by JesseInDaHoodZ View Post
    Miksi pitää ryhtyä liiton johtajaks, jos kerran hommaa ei osaa? Miksi pitää rekrytä turhia pelaajia, jotka paineen alla ryhtyy myyriksi ja sen jälkeen mennä itse valittamaan vihuliitoille heidän toiminnastaan? Miksi Jehovien tai Hogin jäsenet eivät ryhtyneet teidän myyriksi? Jos jostain syystä olisi, olisitko kieltäytynyt käyttämästä myyrän kautta tulevia etuja ja vedonnut rehelliseen pelaamiseen ja siihen, kuinka peli menettää ideansa?
    No eihän sitä tarvi edes tiekkoja käyttää kun käy kv:na kattomassa vihujen joukot liiton rapsoista.
    Kyllä se mun mielestä vie vähän pelin ideaa samalla.

Mutta tää nyt vaan mun mielipide asiasta, jotkut tykkää pelata näin toiset noin jne.

Page 2 of 5 FirstFirst 1234 ... LastLast