Page 2 of 29 FirstFirst 123412 ... LastLast
Results 11 to 20 of 285

Thread: s.2 Diplomatia

Nuijamies anzabanza's Avatar

joo oli hieno tarina... en mä oo nii väittäny mut tos on vaa se et mitä järkee seinätä noita joukkoja tollee?
    nomnom

Kirvessoturi Rodi's Avatar

Quote Originally Posted by anzabanza View Post
    joo oli hieno tarina... en mä oo nii väittäny mut tos on vaa se et mitä järkee seinätä noita joukkoja tollee?
    jotta sää vetäisit hernee nenukkaa ja tänne saatais taas neropatteja liikkelle? musta vähä tuntuu että vedät tässä pari viikkoo herneitä kunnes haet kamua pelaamaan jonnekki ulkomaille pelaa taas pariks viikkoo
    oon kirvessoturi saatana

rodi sul on tainu jäädä toi vaihe päälle? Jos oon innonnut tollee pari vuotta sitten se ei tarkoita että pelaisin nykyään samalla lailla. Mutta joo itseasiassa toi mielipide vähä muuttunu tosta Rain X:stä että ehkä ainoa liittouma minkä voi ottaa tosissaan näitten kuvauksien perusteella. Että sori Pugistara mut toi touhu näytti kyl aluks vähä omituiselt. Ja sitten tänne tulee se "kokeneempi" porukka valittamaan että s1 ja fixillä kaikki kunnon pelaajat niin entä sitten? Annetaan sitten huonompien pelata "omaa servuaan" ja päteä mitä huvittaa...
    nomnom

Nuijamies

rodi sul on tainu jäädä toi vaihe päälle? Jos oon innonnut tollee pari vuotta sitten se ei tarkoita että pelaisin nykyään samalla lailla. Mutta joo itseasiassa toi mielipide vähä muuttunu tosta Rain X:stä että ehkä ainoa liittouma minkä voi ottaa tosissaan näitten kuvauksien perusteella. Että sori Pugistara mut toi touhu näytti kyl aluks vähä omituiselt. Ja sitten tänne tulee se "kokeneempi" porukka valittamaan että s1 ja fixillä kaikki kunnon pelaajat niin entä sitten? Annetaan sitten huonompien pelata "omaa servuaan" ja päteä mitä huvittaa...
    Tässä mitään koiteta pätee. Katoppa peiliin kaveri. s1 oli tässä vaiheessa servua 4k pelaajia ja fix 5k. Oonko mä nyt sitten ihan väärässä?
    Servun liitoista sitten paha sanoa vielä mitään.
    Rain koaliossa mukana viime servun Mist pelaajia ja jossain muodossa nuo liitot varmasti pysyvät pystyssä. Lisäksi on mainittava ODM, joka näyttää hyvinkin potenttiaaliselta.
    Fi2 10/11 Magix_ @ [Sin] | Fix10 Simple! @ BRA | Fi3 Nebula @ K-18 | Fi1 11/12 Hurrikaani @ SLACK! | Fix12 BadMeetsEvil @ Brim | Fi1 The 2nd Law @ N
    Lattte @ Quakenet

nojoo siis meinasin että täällä se taso on ehkä vähän alempi mutta antaa olla? ja mä menisin vasta näist liittoumist enemmä puhuu viikonlopun jälkee...
    nomnom

Kirvessoturi Rodi's Avatar

ja mä menisin vasta näist liittoumist enemmä puhuu viikonlopun jälkee...
    Jaa, miksi? Epäilet että liitot olis jotenki erilaisia pari päivän päästä?
    oon kirvessoturi saatana

ei vaan epäilen että tossa viikonloppuna voi vielä syntyä uusia liittoumia
    nomnom

Huhujen mukaan Over Powered näyttää tällä hetkellä vahvimmalta tililtä. Tähän ei oo anzoilla mitään vastaanväittämistä

E: Voittajaliittokin on jo syntynyt. Lisää keskustelua: #Puppelipojat
    Last edited by Tönssi; 12-16-2011 at 09:13 PM.

Bannattu

Talking

Quote Originally Posted by Tönssi View Post
    Huhujen mukaan Over Powered näyttää tällä hetkellä vahvimmalta tililtä. Tähän ei oo anzoilla mitään vastaanväittämistä

E: Voittajaliittokin on jo syntynyt. Lisää keskustelua: #Puppelipojat
    Juu... Siellä otetaan miehestä mittaa ja myyrät erotellaan hiiristä vai mite se ny meni...

Tämä jengi tulee ehottomasti viemään koko servun...

-Pugi

Jaahas ja taas aletaan keräileen jotain jumalatonta sumuu tänne. Way to go...

Page 2 of 29 FirstFirst 123412 ... LastLast