Page 1 of 29 12311 ... LastLast
Results 1 to 10 of 285

Thread: s.2 Diplomatia

Bannattu

Default s.2 Diplomatia

Suojat paukkuu ja hulabaloo alkakoon...

Kuka vie ja kuka vikisee? Kuka saa ensimmäisenä minkäkin ilmansuunnan haltuun? Kuka sumuilee? Kuka massaa?

JA SE TÄRKEIN KYSYMYS:

Kuka vie servun?

Moni tietää varmaan jo asioista ja servun tilanteesta näin kahden päivän pelaamisen ja keitaiden putsauksen jälkeen hyvinkin paljon....

Antakaa palaa...

-Pugi

Nuijamies anzabanza's Avatar

Vähä spämmiks menee tässä vaiheessa vielä jutteleminen. Eikä noi kunnon liittoumatkaa oo viel noussu pystyyn ;P Mutta joo nutejen ajelu on alkanu...
    nomnom

Bannattu

Quote Originally Posted by anzabanza View Post
    Vähä spämmiks menee tässä vaiheessa vielä jutteleminen. Eikä noi kunnon liittoumatkaa oo viel noussu pystyyn ;P Mutta joo nutejen ajelu on alkanu...
    No mut hei... Roskahan on roska... Ja kyllähän tuolla näkyy jo vaikka minkä verran spekuloitavaa esim koillisessa on kaks listoilla vahvasti jyräävää liittoo...

Kumpi vie ekat kultamitskut? U.F.T. vai Rain X???

Sen verran täytyy kotiinpäin tuulettaa että me kyllä napataan raideissa ja offeissa ekat mitskut...

-Pugi

no tää Rain X on kyllä yhtä kuraa jos näitten johtajien taitojen perusteella liittouman voi arvioida
    nomnom

Bannattu

no tää Rain X on kyllä yhtä kuraa jos näitten johtajien taitojen perusteella liittouman voi arvioida

Heh... No sähän sen varmaan tiedät...

Kiinnostavaa olis vaan kuulla vähän perustelujakin.

taistelusimulaattoria eivät osaa edes käyttää... seinäilevät nuteja mukavasti (=
    mutta katsotaan sitten viikon päästä mikä on tilanne
    nomnom

Bannattu

seinäilevät nuteja mukavasti (=
    mutta katsotaan sitten viikon päästä mikä on tilanne
    Hmm... Empäs nyt muistakaan seinänneeni nuteja... Oonkohan mä nyt missannut jotain kun en ees omista nuteja ja oon gallipelaaja...

Tai ehkä mä sit oon vähä newari kun en osaa galleilla tehä nuijii sen enempää kun hyökkiäkkään niillä taitelusimulaattorinkaan avulla...

-Pugi

Asukas

Pugistara, falat kuolee jo pelkästä pelosta, ku menevät oman muurinsa toiselle puolelle D Ja travianin tuo kokoontumispiste simulaattori on h*m*oille.

-M

no ehkä en puhu juuri sinusta, mutta eräs pelaaja hyökkäsi kylääni jossa oli pakkeja ja seinäsi nuijia mutta näki paljon minulla on niitä pakkeja kylässä. Seuraavaksi sieltä tulee uusi höökki mutta siinä oli vaan pari nuijjaa enemmän kun edellisessä hyökkäyksessä ja sinne meni nekin nuijat ja tarinalle onnelline loppu: en kärsinyt tappioita
    nomnom

Nuijamies

no ehkä en puhu juuri sinusta, mutta eräs pelaaja hyökkäsi kylääni jossa oli pakkeja ja seinäsi nuijia mutta näki paljon minulla on niitä pakkeja kylässä. Seuraavaksi sieltä tulee uusi höökki mutta siinä oli vaan pari nuijjaa enemmän kun edellisessä hyökkäyksessä ja sinne meni nekin nuijat ja tarinalle onnelline loppu: en kärsinyt tappioita
    ei vittu mikä tarina, ihanks oikeesti? oot sä velho, tähän ne rainin pelit sit varmasti kaatu =s
    paska servu vissii taas tulossa, s1 ja fix vie näköjään pelaajat aikalailla ja taso sen mukanen.
    Fi2 10/11 Magix_ @ [Sin] | Fix10 Simple! @ BRA | Fi3 Nebula @ K-18 | Fi1 11/12 Hurrikaani @ SLACK! | Fix12 BadMeetsEvil @ Brim | Fi1 The 2nd Law @ N
    Lattte @ Quakenet

Page 1 of 29 12311 ... LastLast