Nyt olen saanut taas yhden sarjan loppuun. Kirjoittaminen sujuu kuten ennenkin, mutta olen oppinut paljon kommenteista joita olen saanut. Tilanne on ideoidenkin kannalta käytännöllisesti maksimaalista lähentelevä, minkä on tarkoitus sanoa että ideoita on jopa niin paljon etten kykene toteuttamaan niitä kaikkia kerralla.Tämä nuori mies joka haluaa jatkaa kirjoittamista, kysyy teiltä seuraavaa:
Minkä näistä haluaisitte minun kirjoittavan ja julkaisevan?
Melodian siluetti
Kauan pyydettä tarina, joka sisältää... no... rakkautta. Sitä kun on pyydetty, ja suorastaan vaadittukin tältä kirjoittelijalta. Varsinaisesti ei sisällä toimintaa, eli en ole kirjoittamassa tästä mitään likaista halpiskirjaa, vaan aidon tarinan jolla on tärkeämpääkin sisältöä ja aihetta. Arvioitu kirjoittamisaika 1½-2 kk, koska soveltavat tutkimukset ovat kesken.
Kirkkauden Varjo - sÄrö
Kirjoitelma joka perustuu aiemmin tekemääni viisiosaiseen fantasiasarjaan josta sain (jopa vähän) kehujakin. Aika on nykyaika, ja henkilöitä tulee paljon lisää. Vanhoistakin, kuten velho Baalista saadaan tietää runsaasti lisää. Olen myös aikonut liittää tähän viitteitä tai jopa ottaa kokonaisia hahmoja muista fantasiasarjoista. Arvioitu kirjoittamisaika noin viikko tai pari osaa kohti koska luonnoksia on paljon.
Kaksiteräinen kirves
Fantasiatarina jolla on kokonaan oma historia, henkilöt sekä jopa hieman omaa mytologiaa. Osin tavallisista tarinoista poikkeava, mutta paikoin myös täysin samanlainen tarina kertoo matkasta ja suurista sodista. Hirviöitä on monenlaisia, kuten Nagat, Dryadit, Pahat Henget ja Mahtavat Ruhtinaat. Arvioitu kirjoittamisaika noin 1 kk mikäli halutaan yksittäinen tarina, yhdestä kolmeen viikkoa osaa kohti mikäli halutaan sarjana.
Random! kausi II
Jatkoa Mattien 1 ja 2 sekä Jalmarin ja Annan seikkaluihin. He juoksevat pitkin metropolia, naamioituvat kommunisteiksi Dumle-karkkien avulla sekä päätyvät monen kansainvälisen salaliiton pääkallonpaikoille. He voivat pelastaa koko maailman, ja lisäksi Marsin, mikäli pystyvät mahdottomiin ponnistuksiin. Lisäksi he löytävät syyn {ERROR {ENTER PASSCODE TO CONTINUE}. Kuka on vaarallinen n'Ginx? Ja missä hän on? Arvioitu kirjoittamisaika noin viikko osaa kohti.
Helisevä
Runomainen scifitarina, joka kertoo kolmesta pojasta jotka uhmaavat Suljetun kaupungin lakeja. Arvioitu kirjoittamisaika noin kuukausi.
Valinta
on
omasi!
![]()