Tääl servul ei kyllä tapahdu just nyt mitään erikoista. 420 mielestäni painostavin liitoista, katsotaan selviääkö tuo vip tuolla kovin kauaa. luulen että tipahtaa jossain vaiheessa peliä pois.
Tääl servul ei kyllä tapahdu just nyt mitään erikoista. 420 mielestäni painostavin liitoista, katsotaan selviääkö tuo vip tuolla kovin kauaa. luulen että tipahtaa jossain vaiheessa peliä pois.
Katheon voittaa! (jos työ ootte pystyssä vielä)
[20:00:07] * Q changes topic to 'POIKA ON TULLUT KOTIIN!'
[20:00:43] * Redoverblack has joined #FIXINPRIVAKANNU
[20:01:12] <Redoverblack> mo
^^Servun suurin käänne tähän mennessä, josta vihut saavatkin viimein syyn pelata servun loppuun. 'Ihan sama mitä tapahtuu, kunhan Redo ei voita.'
Tällä hetkellä fixin liittokanta on komea. On runsaasti erilaisia liittoja, joista jokaisella on täydet mahdollisuudet selviytyä arteihin ja jopa ihmeisiin saakka. Maininnanarvoisia ovat nyt ainakin 420 ja =MS= - muista sitten paha sanoa, kun servulla on atm 6300 pelaajaa. Eiköhän arteihin mennessä iso osa jo karsiutunut pois.
[22:29:23] <Equardo> Nii. Oot kyl pahis kun bottaat ylläpidon servulla
Oon vissii kuollut
Yöpelaaminen tietty taas menestyksen kannalta tärkeässä asemassa ihan kuten seuraavan maalin merkitys lätkässä pelin loppuvaiheilla tasatilanteessa. 420 liitossa on nyt nähty vihreä pallo ja tästäkö se meidän alamäki alkaa. Viikonloppuisin ihan turha hakea liittoon kun humalassa emme oikein kykene vastaamaan saati sitten että ymmärtäisimme yhtään mitään viestien sisällöstä. Eli jos vastauksissa lukee tyyliin "oletko nähnyt kilpikonnaamme" tai "vilhou on söpö" ettehän loukkaannu?
Goggis
Fix1-3 Gogmagog 4:Ambiorix 5:Vercingetorix 6:Annihilator 7:Lillian Axe 8:Zillion 9:Tuomari 10:Brazen Abbot
11:Tuomari 12:Rautakansleri 13:Yhet Aamuset!! 14:SalamaSanteri 15:Gotcha 16:Chuck Norris 17:Armageddon
<Pingu-niso> käykääs muuten roskal siel faktaa pöydäs...
Mua kusetettiin, tääl mtn faktoja ollu. Eikä edes pöytää.
->
fix9 habeeb / Liitto | fix10 charliesheen / BRA | fix11 Coll Smack / 420 | fix12 Sivustakatsoja / Brim | fix13 Repomies / Aamuset | fix14 Happy / L7 | fix15 Vladimir Putin / Punainen(/Valio <3) | fix16 Barney Stinson / Heil |