Page 8 of 149 FirstFirst ... 6789101858108 ... LastLast
Results 71 to 80 of 1483

Thread: S1 Diplomatia

Kirvessoturi kekkonen-lll's Avatar

Quote Originally Posted by Elverage View Post
    Älä puhu tunareista ja Bassesta samassa lauseessa. Bassen raidit oli välil 11 kertaa suurempia mitä top-2 raidaajana..

Laittakaahan lisää mielipiteitä, onko servusta tulossa teidän mielestä hyvä vai ehkä hieman kuraa?
    Bassee en tuu ikinä arvostaan koska siellä pelas travianin ehdoton opsukuningas heti vilhoun ja "hämytyslistat syntymäkuukausien mukaan" Bloodcoversin jälkeen; Pörri. Kaikkihan tietää, että pörri paukutteli pulttihämyillä keitaita @ fix10

Mut mut, servust tulossa kura kun liitossakaa ei saa sanoo kaverii läpällä "turhaks" vaa heti tullaan "johdon" myötä privaan valittaan
    Fix4 - Fix14 SirNiko | -konna- | Pelimiehet Ry | Adduct | Ferb | Jumal-Urho | Q SET US | the Man | KUKASNYTNAURAA | Aika Smooth! | YOLOSWAG | Fi6/2 Justin Bieber | Fi2/jtn Nick Wooster
    [15:34:45] <Sovereign> Vittu pitääkö kaikki vääntää aina rautalangasta?

Bannattu

Quote Originally Posted by kekkonen-lll View Post
    Bassee en tuu ikinä arvostaan koska siellä pelas travianin ehdoton opsukuningas heti vilhoun ja "hämytyslistat syntymäkuukausien mukaan" Bloodcoversin jälkeen; Pörri. Kaikkihan tietää, että pörri paukutteli pulttihämyillä keitaita @ fix10

Mut mut, servust tulossa kura kun liitossakaa ei saa sanoo kaverii läpällä "turhaks" vaa heti tullaan "johdon" myötä privaan valittaan
    turhaan sä toisia dissaat ko omatki tilis on täyttä kuraa x)

Legioonalainen

Tämäkö on sitä OTP liidun omilleen mainostamaa Alistamista? "kerätään hirvee kasa "pakkiaccoja" ja multeillaan ja sit saadaan viel jäähyt tileille, joo ja näytetää siltä et osattas jotai"

"OTP pelaaja kirjoitti kaverinsa tililtä:

hei!
    Tämä pelaaja lopetti pelaamisen pari viikkoa sitten, mutta nyt kylällä on jälleen pelaaja. Aion käyttää kylää pakkijoukkojen luontiin jonka jälkeen lähetän ne omaan kylääni. Kätkön lunnolisesti olen jo tehnyt niin isoksi, etteivät edes teutonit voi viedä tästä kylästä resursseja (varaston ja viljasiilon kapasitetti on 1200 (on ja pysyy), kätköjen kapasiteetti on 1500). teutoneille vielä seuraava: ''kätköt piilottavat vain 80% kätkön koko kapasiteetista teutoneille''. kätköt tosissaan piilottaa sen 1500, ja 80% tuosta luvusta on 1200.

Eli, välttääksemme turhat yhteenotot resurssien takia, joita tästä kylästä ei voi viedä, toivon, että siirrytte farmaamaan muita kyliä."

Kyllä. kuulin sen ensimmäisenä Anselmilta. OTP vissii hajoo nyt näihi banniaaltoihi , johan ne 3 viikkoo kestiki
    Last edited by Anselmi; 10-11-2011 at 04:18 PM.
    Farmi jo vuodesta 2005.

Nuijamies

sääli että porukka lopettelee heti alkuunsa. Oliskohan tuolla kasvaneella rahamäärän menolla mitään tekemistä asian kanssa? kustannukset pikkuhiljaa kohtuuttomia vaikka kyllä mun lompakko kestää-. Tää on toki edelleen vaan mun mielipide. laskettiin tutun kanssa jolla oli palanut miltei 700 € onko pelistä sen verran maksaminen enää kiekkaa kohti kohtuullista. No kärsimme sitten pelaajien puutteesta.

Asukas KiVi's Avatar

Quote Originally Posted by SIBOX View Post
    sääli että porukka lopettelee heti alkuunsa. Oliskohan tuolla kasvaneella rahamäärän menolla mitään tekemistä asian kanssa? kustannukset pikkuhiljaa kohtuuttomia vaikka kyllä mun lompakko kestää-. Tää on toki edelleen vaan mun mielipide. laskettiin tutun kanssa jolla oli palanut miltei 700 € onko pelistä sen verran maksaminen enää kiekkaa kohti kohtuullista. No kärsimme sitten pelaajien puutteesta.
    Niinpää, munkin tuttu sano mulle että kiekkaa kohti menee helposti Etelän matkan verran rahaa.

Quote Originally Posted by KiVi View Post
    Niinpää, munkin tuttu sano mulle että kiekkaa kohti menee helposti Etelän matkan verran rahaa.
    Ai, nunnan tuttu sano mulle että ei mee.

Nuijamies anzabanza's Avatar

Eipä oo puhuttu täällä BB tai BoD nimisistä liitoista? Mitäs ootte näistä mieltä?
    nomnom

BoDin kuvauksesta jo huomaa että kyseessä on paras liittouma ikinä.BB tilastojen perusteella iham paska.

Legioonalainen

Quote Originally Posted by shaka View Post
    Ai, nunnan tuttu sano mulle että ei mee.
    Keskustelun taso nousi niin kovaks et roska hiljeni?

Herätys hei serveri täydes vauhdis ja saadaa jotain rundin näköstä viel kasaan tästä jos ensi saadaan roska hereille? Vai eiks OTP riveis osaa kukaan tehä forkkatunnarei?

"Turha koittaa Anselmi voittaa"
    Last edited by Anselmi; 10-19-2011 at 07:04 PM. Reason: typo+lisäys
    Farmi jo vuodesta 2005.

Quote Originally Posted by Anselmi View Post
    Keskustelun taso nousi niin kovaks et roska hiljeni?

Herätys hei serveri täydes vauhdis ja saadaa jotain rundin näköstä viel kasaan tästä jos ensi saadaan roska hereille? Vai eiks OTP riveis osaa kukaan tehä forkkatunnarei?

"Turha koittaa Anselmi voittaa"
    Taidat olla OTP:n farmi kun koko ajan itket täällä notta OTP sitä OTP tätä.Voi kyynel. Mutta kyllä se siitä Anselmi, kätköä ylös niin ei ilkeä teutoni naapurissasi vie resursseja =)

Ps. En pelaa OTP:ssa

Page 8 of 149 FirstFirst ... 6789101858108 ... LastLast