Page 2 of 149 FirstFirst 12341252102 ... LastLast
Results 11 to 20 of 1483

Thread: S1 Diplomatia

Bannattu

Quote Originally Posted by leXXo View Post
    Servun "ykkös"liittoumalla jo 2 siipeä. Juuri näin!
    Hoodrats ja KSoturit näyttää parhaalle tällähetkellä, liian aikaista kumminkaan sanoa mitään.
    Veikkaan että molemmat hajoaa seuraavan kahden viikon sisällä tai viimestään sitten kun pultit alakaa heilumaan...

Tyypillisiä alkuservun raidiliittoja.

-Pugi

Nuijamies

mä otan veikan vastaan. mitäs pistetään panokseksi? vaikkapa loppuservun tuntituotannot? Vai pelkästään tuuli heilutti sormia? veikkaan että jompi kumpi noista pysyy kasassa loppuun asti. Kait sä sanas pidät?

hoodratsi ainakaan ei näe loppuservua, johdossa alottelijoita, kuhan opsut alkaa nii rotat lähtee. ksoturit sentään vanha liitto joka on pystyssä loppuun asti

Bannattu

Quote Originally Posted by SIBOX View Post
    mä otan veikan vastaan. mitäs pistetään panokseksi? vaikkapa loppuservun tuntituotannot? Vai pelkästään tuuli heilutti sormia? veikkaan että jompi kumpi noista pysyy kasassa loppuun asti. Kait sä sanas pidät?

En harrasta vedonlyöntiä...

Veikkaus ja vedonlyönti on BTW kaks eri asiaa ja jos vetoa lyö niin sitähän voi vaikka sattua ja mä en ole väkivaltaan taipuvainen luonne...

-Pugi

Nuijamies

Meillä taas ne on sama asia... Niin se suomen kieli on erilainen eri paikkakunnilla. ja aina jotain uutta oppii... Pahus mulla kun on tunne että jompi kumpi noista pysyy kasassa loppuun asti. Toivottavasti tulis edes hauska servu ja edes jonkin verran täälläkin sanasotaa...

Bannattu

Meillä taas ne on sama asia... Niin se suomen kieli on erilainen eri paikkakunnilla. ja aina jotain uutta oppii... Pahus mulla kun on tunne että jompi kumpi noista pysyy kasassa loppuun asti. Toivottavasti tulis edes hauska servu ja edes jonkin verran täälläkin sanasotaa...
    Niin no sehän ei ole mun vika jos teilläpäin ei ole kielioppi hallussa kun meilläpäin puhutaan kyllä ihan äidinkielen tunneilta opittua suomea.

-Pugi

Nuijamies

en mä nyt niin varma olis. Tiedä kun suomessa on jo niin monta jotka puhuu ihan eri äidinkieltä.

Bannattu

en mä nyt niin varma olis. Tiedä kun suomessa on jo niin monta jotka puhuu ihan eri äidinkieltä.
    Niinpä niin...

Mutta ettei nyt menis taas ihan offtopiciksi tämä jutustelu niin palataampas tähän aiheeseen eli mitä tulee nykyisiin liittoihin niin sanoisin että TOP 10:stä ei löydy montaakaan liittoa mihin oikeen jaksaisin uskoa...

Ennemminkin ne vakavasti otettavat liitot löytyy tuolta TOP 20 puolelta hyvänä esimerkkinä IB jossa on paljon kokenutta porukkaa mm. juuri loppuneelta s2:lta...

En nyt tässä rupea kummemmin erittelemään mutta allekirjoittanut ainakin tunnistaa muutamia melkosen tuttuja nimiä ko. liiton riveistä.

Tosin muitakin pienempiä porukoita löytyy tuolta kun lähtee katselemaan hiukan listaa alemmaksi... Liekkö tarkoituksena pitää matalaa profiilia tämä alkuservu ja kasailla nyrkkejä jotta voi sitten kun pultit tulee servulle iskeä voimalla näihin kaikenmaailman simssariliittoihin mitä tuolla näkyy kärkisijoilla roikkuvan.

Kuten edellä mainitsin niin arvaukseni on että parin viikon sisällä alkaa näillä hoodratseilla, kårpisotureilla sun muilla "kärkiliitoilla" rytisemään kun raidaushuumassaan ajelevat joukkojaan farmien pakkeihin ja unohtavat oleellisen eli pulttien nopean raksaamisen jolla saa sitten ihan oikeaa tuhoa aikaiseksi.

-Pugi

Nuijamies

Juu mennään vaan aiheeseen. alunperinhän se koski nimenomaan noita kärkiliittoja. Taidettiin siihen KS ja OTP nimetä. Toisesta noista tunnistan kyllä tuttuja vanhoilta servuilta. Lisäksi Anon jossa on useampia tuttuja. Tää Hoorats tai mikä olikaan on ilmeisesti ihan hyvä pohja opetella asioita. Ja pugi kyllä mä sutkin tunnistan jos oikein muistan... Mutta niin vanhana toi muisti ei enää toimi kunnolla. Itse veikkaan mahdollisuuksiin säilyä ehjänä on toi Anon. Toi Ib on kait pikkuporukaksi tarkoitettu. Heitä en kyllä tunnista mutta en ihmettelis vaikka sieltä joku mut tunnistais. Mitkä tässä vaiheessa on loppupeleissä on loppujen lopuksi vaikea sanoa. Ehkäpä se voimakkain on vasta tulossa.... edelleen omien sanojeni takana olen. OTP ja KS jompi kumpi on pystyssa edelleen ennustamasi kahden viikon päästä. Ja lupaan tulla silloin kysymään täällä asiaa. siihen on enää 13 päivää aikaa... vai 12? Vanhus kun ei enää muista vähennyslaskua...

Bannattu

Quote Originally Posted by Pugistara View Post
    Kuten edellä mainitsin niin arvaukseni on että parin viikon sisällä alkaa näillä hoodratseilla, kårpisotureilla sun muilla "kärkiliitoilla" rytisemään kun raidaushuumassaan ajelevat joukkojaan farmien pakkeihin ja unohtavat oleellisen eli pulttien nopean raksaamisen jolla saa sitten ihan oikeaa tuhoa aikaiseksi.

-Pugi

sori ei voi ko: nauraa

Page 2 of 149 FirstFirst 12341252102 ... LastLast