Page 3 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 21 to 30 of 42

Thread: "Hyvän" pelaajan luokittelu

Bannattu

Quote Originally Posted by shami View Post
    Oikeastaan se on pirun osuva heitto, vaikka perustelematon onkin. Joka ainoalla rundilla, jolla oon pelannu, raidaaminen on kiinnostanu piirun verran vähemmän kuin edellisellä. Pointti siis, että vain kokemattomia jaksaa kiinnostaa raidaaminen. Tietty voidaan huomioida ne kasvamaan jätetyt kylät, jotka sitten vallataan ajan koittaessa ja voitetaan "aikaa" suht. valmiilla kylillä. Tää peli on erittäin yksinkertainen, mutta mikään raidaaminen ei tee osaavaa pelaajaa, koska itse raidaaminen on niin naurettavan simppeliä, etten sitä edes oikeaksi taidoksi laskisi.

Mutta itse aiheeseen, joku alkaa maksamaan mulle tästä roskasta ja teillä on esimerkki hyvästä pelaajasta =). Btw, oon se simssari rommi s4:lla with 15c+150% capi & 15c+125% buusteri, oon kyl aikamoinen liittopelaaja <3.
    juu ei se raidi välttämätöntä oo mutta kyl siit silti apua on. Mut vain kokemattomia kiinnostaa raidi? öö okok
    kai se tim-anttiki on si aika kokematon tän pelin parissa ko ne sen raidienkan suomiscenes veti tiedä häntä si. Oon toki nähny noitaki tilejä jotka vetää ittensä siel top-5 raidaamatta koko servun ajan ja niilleki toki rispektiä annan. itteekään vois raidi vähempää kiinnostaa alun jälkee ko se on vaa nii ykstoikkost mutt alkuraidit <3

Equites Caesaris shami's Avatar

Quote Originally Posted by Rainbow trout View Post
    juu ei se raidi välttämätöntä oo mutta kyl siit silti apua on. Mut vain kokemattomia kiinnostaa raidi? öö okok
    kai se tim-anttiki on si aika kokematon tän pelin parissa ko ne sen raidienkan suomiscenes veti tiedä häntä si. Oon toki nähny noitaki tilejä jotka vetää ittensä siel top-5 raidaamatta koko servun ajan ja niilleki toki rispektiä annan. itteekään vois raidi vähempää kiinnostaa alun jälkee ko se on vaa nii ykstoikkost mutt alkuraidit <3
    Tollakin tilillä tais pääosan duunista tehdä jengi, joilla on vähemmän kokemusta tän pelin parissa kuin itselläni =). Nuo enkkatilit on muutenkin yleistysten ulkopuolella ja tässäkin ketjussa ehtona taisi olla yhden pelaajan tili, ei homokommuuni, kuten aivan jokainen enkkatili speedin puolella.
    Salis - Barbit/-/Påp @fix3, Nyoli! - Njah @fix4, Hunajamurnmeli - Lapset @fix5.
    Shami - Wolt @S5/1, Kaveli - Busters @S2/2, Beautiful Lies - PIT/BB @S1/3, Rebecca Black - NoMad @S4/4.
    Aaaaaah, after 250 days I`m free, it`s time to conquer forums!

Kirvessoturi Pallosalama's Avatar

Kyllä, ideana oli juurikin single/soolotileillä pelaavien taitojen erottelu.
    pallosalama@tc6(1)pallosalama@tc3(1)
    pallosalama@Quakenet

Kirvessoturi Rodi's Avatar

Quote Originally Posted by Killeri1 View Post
    Hyvän pelaajan luokittelu oli aihe. Olit miten tyhmä tahansa raidaaminen on osa sitä. Harvoin simssitileilt niit suurimpii nyrkkei ja osaavimpii pelaajii löytyny. Mikäli tosissaan lähteneet. JAksa sun kaa vääntää ku et tajua.

Ja siinä vaihees ku teikä suunnittelee sitä kylää nii se raiditeuska saanu pultit ja kokeilee niit sun kätköjä alas(jos se on kerta naapuris). 2k nutei nii tulee joskus tyhjiinki heitettyy nuti kaks, etteivät pääse silmille hyppii.
    Mitä mun pitäis tajuta. Sun selittelys pohjalta kuinka raidaaaminen voittaa simssin?
    Et ole ilmeisesti tajunnut aiheen teemaa kovinkaan hyvi. Tässä ei nyt etitä parasta, parempaa...vaan hyvää pelaajaa.
    ootko sä kuinka monta kierrosta pelannu? Kiinnostaa vaan liittyen tuohon: "harvoin simssitileilt niit suurimpii nyrkkei ja osaavimpii pelaajii löytyny."
    Onko sulla jotain esimerkkejä? Noista tileist, jotka ns. raidannu omaa nyrkkiiään ja sellaisista, jotka ovat jättäneet simssauksen vähemmälle?

Sä siis tosiaan luulet, että kovasti raidaava teutoni vieressä on jotenki vaikeeta kasvaa vaikkei itse niin kovin raidaisikaan? Usein tollaset sun tapaset pelaajat (mikäli teutoni raidia koittavat) luovuttaa pelinsä ekan 2 viiko aikana kun juttu ei mennykää nii putkee.

Raidaamaton galli ei voi olla hyvä pelaaja? Siksi koska hän ei raidaa?

Tärkeintä varmaa se...jaksaa raidata tjsp
    Last edited by Rodi; 09-23-2011 at 01:09 PM.

Haeduaani Killeri1's Avatar

Quote Originally Posted by Rodi View Post
    Mitä mun pitäis tajuta. Sun selittelys pohjalta kuinka raidaaaminen voittaa simssin?
    Et ole ilmeisesti tajunnut aiheen teemaa kovinkaan hyvi. Tässä ei nyt etitä parasta, parempaa...vaan hyvää pelaajaa.
    ootko sä kuinka monta kierrosta pelannu? Kiinnostaa vaan liittyen tuohon: "harvoin simssitileilt niit suurimpii nyrkkei ja osaavimpii pelaajii löytyny."
    Onko sulla jotain esimerkkejä? Noista tileist, jotka ns. raidannu omaa nyrkkiiään ja sellaisista, jotka ovat jättäneet simssauksen vähemmälle?

Sä siis tosiaan luulet, että kovasti raidaava teutoni vieressä on jotenki vaikeeta kasvaa vaikkei itse niin kovin raidaisikaan? Usein tollaset sun tapaset pelaajat (mikäli teutoni raidia koittavat) luovuttaa pelinsä ekan 2 viiko aikana kun juttu ei mennykää nii putkee.

Raidaamaton galli ei voi olla hyvä pelaaja? Siksi koska hän ei raidaa?
    Jumalauta sun kanssas... Eli mun ehot sopii paremmalle, mutta ei hyvälle? juupajuu. En oikeesti jaksa vääntää sun kaa. EI mitään aavistusta montaa runia pelannu. Monta ja vähän päälle. Olen itse pelannut molemmilla. Raidaavalla ja simssaavalla tilillä. On jokunen kerta tullu heitettyy tili delee 2vk jälkee. Voin silti melko varmasti sanoo, että se 6x6 on silti kymmenen kertaa pienempiä pelaajia täynnä. 2vk speediä niin pultit jo löytyy. Sellasella top-3 raiditilillä kun pelaat niin käy oikeesti parin viikon jälkeen tylsäks, ku pitäs satoja raideja pitää kokoaja yllä. Juuri siihen perustuu se, että raidausinto on tärkee.

E: Idiootti mikä idiootti... -.- Ja kyllä väitän, koska tämä pelihän ei suuria älynlahjoja vaadi.

E2:
    Just tää on sen merkki kun pelaajat yleensä luulee olevansa koviaki pelaamaan, mutta sitten ei löydykkää, millä jatkaa. Hyvin tyypillinen esimerkki paskasta raidaajasta.
    HAluaisin nähdä ku Rodi pääse millää servul top-10 raideihi.
    Last edited by Killeri1; 09-23-2011 at 03:44 PM.
    Fix6@ Agama&Drago @ Pöhinä

Quote Originally Posted by Sad But True View Post
    Killeri on tyhmä -Kuona

Jumalauta sun kanssas... Eli mun ehot sopii paremmalle, mutta ei hyvälle? juupajuu. En oikeesti jaksa vääntää sun kaa. EI mitään aavistusta montaa runia pelannu. Monta ja vähän päälle. Olen itse pelannut molemmilla. Raidaavalla ja simssaavalla tilillä. On jokunen kerta tullu heitettyy tili delee 2vk jälkee. Voin silti melko varmasti sanoo, että se 6x6 on silti kymmenen kertaa pienempiä pelaajia täynnä. 2vk speediä niin pultit jo löytyy.
    Ei raidaaminen tee kenestäkään kyvytyöntä olemaan hyvä pelaaja. Se ei vain ole edellytys sille.

Väität siis todellakin vieläkin näin :
    Tärkeintä varmaa se...jaksaa raidata tjsp
    Sellasella top-3 raiditilillä kun pelaat niin käy oikeesti parin viikon jälkeen tylsäks, ku pitäs satoja raideja pitää kokoaja yllä.
    Just tää on sen merkki kun pelaajat yleensä luulee olevansa koviaki pelaamaan, mutta sitten ei löydykkää, millä jatkaa. Hyvin tyypillinen esimerkki paskasta raidaajasta.
    Last edited by Rodi; 09-23-2011 at 07:50 PM.

Haeduaani Minixmix's Avatar

Ei raidaaminen tee kenestäkään kyvytyöntä olemaan hyvä pelaaja. Se ei vain ole edellytys sille.
    Jokaisella on oma mielepiteensä hyvästä pelaajasta. Toiset ei kunnioita ketään suomen servuilta löytyvää, kun taas toiset ihmettelee kuinka loistava pelaaja on jos on top100 sisäl simssis. Toisten mielestä tärkeintä on se että jaksaa raidata, toisten mielestä tärkeempää osata pelin salat.

Eli oikeestaa tässä on kyse siitä, kumpaa arvostaa enemmän, taitoa vai intoa. Joten pelaan "hyvyys" riippuu katsojasta.
    http://i7.aijaa.com/b/00542/8208047.png
    [22:29:23] <Equardo> Nii. Oot kyl pahis kun bottaat ylläpidon servulla
    Oon vissii kuollut

Falangi radioaktiivinen jänö's Avatar

Noojaaa, avaan sanaista arkkuani nyt pitkästä aikaa(muutama viikkoo!) ... Ite pidän raidista alusta, erityisesti salamoilla, ko niillä ne nutit saa kaadeltua, mutta pelin edetessä raidaamisen merkitys pienenee ja pienenee, simssillä saa jo niin kovia resumääriä siel artejen kohalla, että ei sitä raidia oikeestaan tarvi..

hyvän pelaajan määrittelee into pelata, ei se kuinka paljon tilillä on kultaa, tai kuinka aktiivinen on.. (toki pienestä kokemuksesta voi olla apuja )

E: Idiootti mikä idiootti... -.-

Hupaisaa kun pieni, nuori Killeri1 koittaa...
    Ja kyllä väitän, koska tämä pelihän ei suuria älynlahjoja vaadi.
    Ja kuinka tämä liittyy asiaan?

Juu, saatan tähän pyrkiä, mikäli joskus kentille taas palaan .
    Mukavaa kun kokenut raidaaja (teutonit) (raidaus 12-13vuotiaana aloitettu) (jopa 2v raidauskokemusta takana) haluaa nähdä minut raid top-10

Kirvessoturi Koegi's Avatar

Quote Originally Posted by radioaktiivinen jänö View Post
    mutta pelin edetessä raidaamisen merkitys pienenee ja pienenee, simssillä saa jo niin kovia resumääriä siel artejen kohalla, että ei sitä raidia oikeestaan tarvi..
    Vaikka ite raidaankin melkeinpä vain pakosta, niin on oltava eri mieltä ton kanssa että raidi menettää arvonsa servun loppua kohden. Servun loppupuolella sulla on lana tai useampia, yleensä pelkät tuotot menee joko joukkojen ruokkimiseen tai jonojen ylläpitämiseen joten joudut jostain kaivamaan sitä resoa ylläpitoon. Toki voit tunkea joukot syömään muualle jos joku suostuu ne ruokkimaan.
    Koegi fix1/huli- fix2/bottit,SchizoEnkeli fix4/Kiukku fix5/Susanoo,Tsukuyomi fix7
    Boxxy fix8/GengaR fix9 Tila Tequila fix10/Shinigami fix11/Diiva fix12/Izanami fix17
    Gray Fox fix18/Daiki fix19/ enpachi fix20 Boxxy fix21/Neko fix22/Kuroko fix23

Page 3 of 5 FirstFirst 12345 LastLast