Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 10 of 27

Thread: Mitä mieltä olette foorumin uudesta rakenteesta?

Eläköitynyt CM

Default Mitä mieltä olette foorumin uudesta rakenteesta?

Foorumi muutti tänään ulkomuotoaan radikaalisti. Onko muutos hyvästä, vai ahdistaako vanhan, tutun ja turvallisen muuttuminen uudeksi ja pelottavaksi?

Kertokaa mielipiteenne, keskustelkaa ja kommentoikaa!

Name:  muna 5.png
Views: 105
Size:  6.7 KB
    Last edited by Samisu; 04-13-2017 at 10:01 AM.

No ei todellakaan ahdista ;D mulle jäänyt ihan huomaamatta nää uudistukset. Ihan ok juttu vaikken välitäkkään... Mitä mieltä itse jezebel olet muutoksesta =) ?

Haeduaani Minixmix's Avatar

Kyllähän muutokset haittaa, kun oli jo tottunut vanhaan. Hetken jo harkitsin paluuta foorumi-subbaukseen ja usercp:n käyttöön. Mutta eiköhän tähän totu muutamassa viikossa.
    http://i7.aijaa.com/b/00542/8208047.png
    [22:29:23] <Equardo> Nii. Oot kyl pahis kun bottaat ylläpidon servulla
    Oon vissii kuollut

Haeduaani Killeri1's Avatar

Olen aina erittäin uudistusvastainen. Roska ja itse pelikin paljon parempia vuos sitte. Tosin jos aiheuden muutoksesta puhuit ei itseeni vaikuta sillä tuo puhu ja pelaa ei tainnut muuttua. Muuttuiko muka ulkoasukin tänään?

E: Satuin vahingossa lukemaan noita nimiä. Luovat tuotokset? RPG oli iha törkeesti parempi. Vai nimesikö saksa nuokin suoraan käännettäväksi?
    Last edited by Killeri1; 07-28-2011 at 03:38 PM.
    Fix6@ Agama&Drago @ Pöhinä

Quote Originally Posted by Sad But True View Post
    Killeri on tyhmä -Kuona

Legioonalainen Schmeisser's Avatar

No jopas. Enpä tiedä, vanhat aiheiden nimet minusta paremmat. Kyllähän me Travian Gamesin huorina tähän totuutellaan : ) Periaatteessa tämän keskustelun olisi voinut avata tuon tiedoituksen lomassa.

The Walrus Equardo's Avatar
    Viemäri Tämä on roskakori. Kaikki asiaan kuulumaton tai spämmi siirtyy tänne.

Foorumipretojen laari näyttäisi taas vaihteeksi olevan tuolla rumentamassa viemärini ulkoasua. Mosquito voi ehtiessään pistää sen taas meiltä näkymättömiin, kun tämä ulkoasumuutos kaiken sotki.

Ja jos minulta saa ulkoasusta kysyä, niin se vanha oli parempi. Tosin minun valitukseni ovat yhtä hyödyllisiä kuin norsun kaatamisen yrittäminen hernepyssyllä, joten samapa tuo. Jos linkityssysteemi ei muuttunut ja foorumien linkit vaihtuneen, niin ei suoraan sanottuna kiinnosta.

Ja RPG-Foorumin saa nimetä RPG-Foorumiksi.
    [16:34] <@JesseOM> Parrakas tukeva mies joka osaa runoilla

(kuvasta painamalla pääsee FR-kokoelma-aiheeseen)

Eläköitynyt CM

Itse tykkään uudistuksesta jopa, vaikka minäkin tavallisesti olen uudistusvastainen. Minusta tämä nykyinen rakenne on selkeämpi kuin vanha.

Ja tämä kysely koski siis ainoastaan kategorioiden uudelleenjärjestelyjä, ei niinkään ulkoasua, vaikka toki sitäkin saa kommentoida jos niin tahtoo. Uusi ulkoasuhan on täällä ollut jo jonkin aikaa.

Keskustelua ei voinut avata tiedotteisiin, koska tiedotteisiin voivat kirjoitella saksalaisten pyhän määräyksen vuoksi ainoastaan ylläpidon edustajat.

Kyllähän järjestys ja nimet on paremmat, ulkoasu ihan hirveä omaan silmään ;S Onneks saa ton perus foorumi tyylin valittua.

E: Ois hyvä jos Travian fluid blackin sais ilman noit kaameita hentai hirviöitä. Taitaa olla toi teutonien "sankari", joka näyttää omaan silmään enemmän raiskaajalta?
    Last edited by Winha; 07-28-2011 at 12:20 AM.

Imperiaani Devi's Avatar

Ihmettelin vähän mitä toi Info tekee Travian-osiossa. Siellä näyttää olevan sekaisin vanhoja peliohjeita, ja jotain virallista infoa, kuin myös Tiedotteissa. Serveri-info näyttää ainakin löytyvän jatkossa yhdestä paikasta. Hienoa.

Palauteosaston ja Bugien ero vaikuttaa toistaiseksi vähän häilyvältä. Molemmista löytyy valitusta ja bugia. Onko noi jaettu vanhasta valitus-osastosta kahteen foorumiin? o_O

Ideat on myös laitettu samaan paikkaan projektien ja lähetystöjen kanssa, mutta kysymykset on sitten kuitenkin laitettu eri osioon, samaan näiden bugien ja protestien kanssa. Jännää myös, että lähetystöt on irrotettu itsenäisyydestään, ja lisätty näiden muiden jatkoksi. Ne olis mun puolesta saaneet olla omillaan, ja noi muut travianit ja yhteisöt voisi yhdistää samaan.

Ei kuitenkaan ollenkaan niin mahdoton, kuin mitä muiden viime aikaisten uudistusten perusteella olisi pahimmillaan voinut odottaa. Kaipa noi ajan kanssa selventyvät. Ainakaan speedi ei enään oo alkamassa 19.4. (:

P.S. Kunniamainintaa suomen foorumin ylläpitäjäjälle, joka on jättänyt meille mahdollisuuden käyttää vBulletinin oletusulkoasua, nää "hentai-hirviöt" kun ei oikein muhunkaan iske. Järkytys oli oikeesti syvä kun ensimmäisen kerran uuden foorumin avasin. Comin foorumin pikavalinnassa kun ei ole sitä vaihtoehtoa ole ollenkaan.

En oo oppinu käyttämään vanhojakaan vielä. Vuoden 2007 foorumi oli tarpeeks yksinkertanen mulle.

Page 1 of 3 123 LastLast