Page 13 of 13 FirstFirst ... 3111213
Results 121 to 125 of 125

Thread: Keskustelu peleistä

Teutateksen Salama figu's Avatar

Oon hakannu viimoset pari viikkoa tunnin pari päivässä peliä nimeltä Red Dead Redemption. Viihdyttävä pläjäys Villin Lännen viimesiin päiviin sijoittuvasta, toiminta/seikkailu peli, jonka laajassa maailmassa riittää tekemistä vielä loistavan tarinankin jälkeen.
    Parhaimpia on kyl Marshtonin heitot:
    ''I guess West is still wild''
    ''I know two ways to argue with woman, and neither of 'em wont work''

Nyt on harkinnassa, että jaksaisko ostaa zombilisärin, joka on vähän kuin Simpsonien Halloween spessut.
    Last edited by figu; 07-29-2011 at 08:13 AM.
    "This is going to hurt a lot, but on the bright side, you'll be dead soon."

Oon pelaillu ny Battlefield Bad Company 2:sta, saa nähä tuleeko mustaki massamurhaaja tai mikälie.

http://northern-winds.net/

Ultima Onlinen täysin suomalainen shardi "Northern Winds" jatkuu jälleen kesätauolta 4.9 klo 18!! Uusia pelaajia odotetaan!

Northern Windsin sivuilta:

Northern Winds on voittoa tavoittelematon pelipalvelin, ja henkilökunta kehittää peliä pelkästä tekemisen riemusta. Shardi pyrkii tarjoamaan mahdollisimman rikkaan pelikokemuksen poikkeamalla tavanomaisista UO:n kaavoista, sekä tukien ja palkiten pelaajien oma-alotteisuutta. Jos haluat perustaa hierarkisen kirkkokunnan asettaen itsesi johtoon ja saaden tarpeeksi suuren kannattajajoukon, järjestämme rakennuksia ja tarpeen mukaan muovaamme järjestelmiä tavoitteen saavuttamiseksi. Maailma on kokoajan vaikutusaltis, tarjoten samat pelikortit jokaiselle pelaajalle joka uskaltaa mennä virran mukana. Henkilökunta uhraa vapaa-aikaansa täyttääkseen tämän tavoitteen.

Roolipeleille entuudestaan tuntemattomien kannattaa pitää mielessä ettei pelissä tapahtunutta pidä ottaa henkilökohtaisesti, tapahtumat ovat puhtaasti roolihahmojen välisiä. Reilulla ja rennolla asenteella, pilke silmäkulmassa tulet hyvin toimeen niin henkilö- kuin muun pelaajakunnan kanssa.

QuakeNetistä löydät shardin kanavan #NorthernWinds

Kokeilkaa!

Asukas Suzki's Avatar

Itse pelailen myöskin Battlefield: Bad Company 2:sta, ja todellakin ennakkotilaan BF3:sen! Pelaan myös Team Fortress 2:sta.

Ja jos ketään kiinnostaa, gamertagini on Xbox 360:lla Sukkahunter ja Steamissa sama juttu. Eli lisäilkää vaan, jos tahdotte.
    "Minähän vaan pyörin noilla keskustelupalstoilla vaan haastamassa riitaa. No minähän olen trolli. Minusta on vaan hauskaa ärsyttää ihmisiä. Sillonkun saa jonkun suuttumaan oikeen kunnolla, niin sehän on ihan saatanan hauskaa!"

Teutateksen Salama figu's Avatar

Jasho, viimoaikoina pelannu:
    Traviania kokoilin taas vaihteeks tossa vähän aikaa sitten. Turpaan tuli. Ei oikeen nappaa käydä tilil muutamaa kertaa päiväs--> lopetus alle viikos. Kaksoispiste ddd.
    Skyrim, nuoli perseessä ja 39 lvl Imperial -solttu ja 13 lvl High Elf -Illusion mage. Info.
    Jah.. frendi lainas L.A. Noiren koeviikolle . Noh, en mä ois kuitenkaan lukenu filosofiaa tai ruotsia.
    "This is going to hurt a lot, but on the bright side, you'll be dead soon."

Page 13 of 13 FirstFirst ... 3111213