Page 19 of 20 FirstFirst ... 917181920 LastLast
Results 181 to 190 of 196

Thread: League of Legends - Uudelleensyntynyt DotA

Haeduaani Scapa's Avatar

Quote Originally Posted by Trupa View Post
    Jeejee lopultakin hyvitystä pvp.net ongelmista; 10 voiton IP boosti ^^
    Aika vähän, kun ottaa huomioon kauanko toi ongelma on ollut. IMHO se sais olla vähintään 20 peliä, ottaen huomioon että jotku oikeasti on maksanu tostaki pelistä niin maan perkeleesti.
    "Beware the Madman of Zaun. In his eyes, you are already dead."

Imperiaani Trupa's Avatar

Quote Originally Posted by Scapa View Post
    Aika vähän, kun ottaa huomioon kauanko toi ongelma on ollut. IMHO se sais olla vähintään 20 peliä, ottaen huomioon että jotku oikeasti on maksanu tostaki pelistä niin maan perkeleesti.
    On niitä 3 voiton boosteja tullut aikaisemmin useampaankin otteeseen...
    Meikäläinen travis pulttaa mestoi, kato must mallii mäki simssaan varastoi.
    Ei noit kersoi jaksa kukaan, Kuonal on verolana; Antautukaa!

Pikapeli ollimuksen ja sen kavereitten kans, vihutiimi pelkäs mua. Ehä mää ollu ku pieni kiltti jungle shaco...

Haeduaani Killeri1's Avatar

Jaahas. Jonossa numerona 708 ja aikaa pitäisi mennä tunti... No toivotaan, että tuohon login approxiin ei oo luottamista.
    Fix6@ Agama&Drago @ Pöhinä

Quote Originally Posted by Sad But True View Post
    Killeri on tyhmä -Kuona

Falangi Khing's Avatar

^Itsekkin oon pariin otteeseen joutunut jonoon sijalle n.1300 ja jonotusaika 2 tuntia, mutta yleensä on mennyt "vain" 20-30minuuttia.

Btw, tuli kennen ostettua tänään. Ihan hyvää vaihtelua, kun pääasiassa pelaillu dps/tank champeil(udyr, xin, irelia jne.).

Kirvessoturi Ang.'s Avatar

Ite oon nyt +10 peliä pelannu, pari Ashel, muut Tristanal. Hyvin on toiminu, parhaat 23tappoo 3 kuolemaa ja 10 assistii. Pelist löytyy nimel Henezzi.

Kirvessoturi Koegi's Avatar

Yleensä olen melko huono kokeilemaan uusia heroja mutta nyt reilu viikossa on 2 uutta champia ostettu ja kolmatta pelattu ekaa kertaa. GP, Gragas ja Trynda on nyt opettelemisen kohteena. Kunhan Jarvan tulee ilmaiseksi niin pitää kokeilla josko sen hankkisi, vissiin Lux on näistä "uusista" viimeisin minkä olen ostanut
    Koegi fix1/huli- fix2/bottit,SchizoEnkeli fix4/Kiukku fix5/Susanoo,Tsukuyomi fix7
    Boxxy fix8/GengaR fix9 Tila Tequila fix10/Shinigami fix11/Diiva fix12/Izanami fix17
    Gray Fox fix18/Daiki fix19/ enpachi fix20 Boxxy fix21/Neko fix22/Kuroko fix23

WNB
    Guest

Mitä nyt näitä kommentteja lukenut nii vaikuttaa aika dota/HoN eeem versiolta...

Quote Originally Posted by WNB View Post
    Mitä nyt näitä kommentteja lukenut nii vaikuttaa aika dota/HoN eeem versiolta...
    Aiheen otsikossa lukee "Uudelleen syntynyt DotA" niin eiköhän sekin jo aika pitkälti kerro asioita.

Nuijamies matelava's Avatar

Nojaa, Dota on kyllä paljon viihdyttävämpi ku lol, vaikka WC-pelimoottori nyt tökkii toisinaan

Page 19 of 20 FirstFirst ... 917181920 LastLast