Results 1 to 9 of 9

Thread: Grafiikkapakkaus: Travian Midnight

Default Grafiikkapakkaus: Travian Midnight

Ajattelin tänne nyt laittaa tämän. En ole paljoakaan muuttanut kuvia, suurimmaksi osaksi tummennettu sekä taustoja muutettu siniseksi. Ja tietenkin CSS- tiedostoa muokattu.

Tässä linkki sivulle josta löytyy kuvia grafiikkapakkauksesta:KUVAT

Tässä linkki josta voitte ladata:http://www.mediafire.com/file/768k83...idnight_GP.rar

Tässä suora linkki, jonka voi laittaa grafiikkapakkauspoluksi:http://members.multimania.co.uk/blessed/gp/
    Tiedostot sijaitsee ilmaisella sivustolla, joten en tiedä kuinka nopeasti lataa kuvia...

Parannusehdotuksia otetaan vastaan ja koitan mahdollisuuksien mukaan parantaa tätä grafiikkapakkausta.
    En jaksanut vaihtaa rakennuksia ym. kun kuitenkin noin vuoden sisään tulee uudet rakennukset ym...

Tätä grafiikkapakkausta saa käyttää aivan vapaasti kunhan mainitsee julkaisun yhteydessä minun nimeni...

EDIT:
    Joukko kuvakkeita muokattu hieman siistimmiksi.
    Muutama kohta, jossa teksti näkyi mustana korjattu.
    Last edited by ][shadow][; 08-18-2010 at 07:06 PM. Reason: GP:tä päivitetty

Kun painaa tosta sun linkist mist pääsee noihin kuviin, niin kone ei näytä niit. lukee vaa tällee:

YLEISKATSAUS

KYLÄN KESKUSTA
    yms.
    Olen varma, että yllä olevasta tekstistä 99% on pelkkää spämmiä!

Imperiaani Devi's Avatar

Tiedostot sijaitsee ilmaisella sivustolla, joten en tiedä kuinka nopeasti lataa kuvia...
    Lähdetäänkö siitä, että jos grafiikkapakkaus hostataan, niin se hostataan palvelimelle, joka latautuu nopeasti. Tuo palvelin lataa todella hitaasti. Minuutin olen ladannut tässä nyt yhtä sivua, eikä näy kuin valkoista. Suoralinkitys ei toimi noin surkealla palvelimella. Ilman pakkausta lataus kestää alle sekunnin, eli jos tuota online-versioksi suunnittelisit, hostauksen nopeuteen on kiinnitettävä huomiota. Ilmaisia, mutta toimivia palveluitakin on olemassa.

Ja sitten, CSS:
    Kylät-listan otsikko mustana? Eikös se näyttäisi hienommalta muiden tavoin syaanina?
    Karttanäkymästä tuo ruudukko, jossa tiedot kylistä näkyvät on edelleen musta myös?
    Ja sitten kohta, jossa kusin aikoinani itsekin, raporteissa "Hyökkääjä"-teksti oli lilalla, taistelusimulaattorissa sitä ei oltu vaihdettu, eli siellä oli syaani.

Mutta juu, vaivaa olet nähnyt, CSS-koodin täydellinen muokkaaminen on perseestä, varsinkin kun sinne jää aina kohtia unohtumaan.

Quote Originally Posted by Devi View Post
    Lähdetäänkö siitä, että jos grafiikkapakkaus hostataan, niin se hostataan palvelimelle, joka latautuu nopeasti. Tuo palvelin lataa todella hitaasti. Minuutin olen ladannut tässä nyt yhtä sivua, eikä näy kuin valkoista. Suoralinkitys ei toimi noin surkealla palvelimella. Ilman pakkausta lataus kestää alle sekunnin, eli jos tuota online-versioksi suunnittelisit, hostauksen nopeuteen on kiinnitettävä huomiota. Ilmaisia, mutta toimivia palveluitakin on olemassa.

Ja sitten, CSS:
    Kylät-listan otsikko mustana? Eikös se näyttäisi hienommalta muiden tavoin syaanina?
    Karttanäkymästä tuo ruudukko, jossa tiedot kylistä näkyvät on edelleen musta myös?
    Ja sitten kohta, jossa kusin aikoinani itsekin, raporteissa "Hyökkääjä"-teksti oli lilalla, taistelusimulaattorissa sitä ei oltu vaihdettu, eli siellä oli syaani.

Mutta juu, vaivaa olet nähnyt, CSS-koodin täydellinen muokkaaminen on perseestä, varsinkin kun sinne jää aina kohtia unohtumaan.
    Tuo hostaus sivusto on vain väliaikainen. Ja syy miksi laitoin on se että voi katsoa miltä näyttää ilman että lataa paketin.

Kiitos ilmoituksesta, koitan mahdollisimman nopeasti korjata mainitsemasi virheet.
    Minulla oli testitunnuksella vain 1 kylä joten tuo kylä listaus juttua ei minulla ole vielä.

Nuijamies kaikki's Avatar

Quote Originally Posted by ][shadow][ View Post
    Tuo hostaus sivusto on vain väliaikainen. Ja syy miksi laitoin on se että voi katsoa miltä näyttää ilman että lataa paketin.

Kiitos ilmoituksesta, koitan mahdollisimman nopeasti korjata mainitsemasi virheet.
    Minulla oli testitunnuksella vain 1 kylä joten tuo kylä listaus juttua ei minulla ole vielä.
    Itselläni näkyi heti, kun linkin aukaisin. Aukaisin eilen 10 min julkaisun jälkeen.
    Hee! Menkääs kattoo mun foorumikirjotus tästä. Voitte jopa törmätä minuun siellä kun linkkejä napsauttelette

Minulla näkyi kyllä heti kun aukaisin. Ja nyt aukaisin, melko kivan näköinen pakkaus.

Nyt kohdat jossa teksti oli mustana kuten kylät -valikossa on nyt korjattu. Puuttui # merkki muutamasta kohdasta.

Legioonalainen

Mielestäni grafiikkapakkaus näytti melko hyvältä mutta nuo kylän yleiskatsaus,kylän keskusta, kartta, tilastot ja raportit ja viestit linkit voisivat olla saman näköiset kuin perus travianissa
    -xxl

tärkeintä ei ole voitto vaan kaksoisvoitto

Quote Originally Posted by xxl View Post
    Mielestäni grafiikkapakkaus näytti melko hyvältä mutta nuo kylän yleiskatsaus,kylän keskusta, kartta, tilastot ja raportit ja viestit linkit voisivat olla saman näköiset kuin perus travianissa

Samaa mieltä...