Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 21 to 30 of 31

Thread: eJahan - Selainpeli

Nuijamies Pitka_Masa's Avatar

Olen pelannut nyt lähemmäs viikon, ja hyvältä vaikuttaa. Suomella on tässä pelissä mahduja tehdä vaikka mitä, jos saadaan niinkin paljon väkeä liikkeelle kuin eRepublikissa. Muissa maissa on vähän porukkaa ja mikä parasta, Ruotsia ei vielä ole... >: )
    Kauniit sanat ovat hyvä asia, mutta tykit, lentokoneet, konekiväärit ja sotalaivat ovat vielä parempi asia.

Pitka_Masa:
    Sehän olisi hyvä että Ruotsi lisättäisiin, että voitaisiin käydä se valloittamassa! Eikö siellä ollut joku kirje admineille asiasta? Käydään kaikki laittamassa nimet, niin sitten ne lisää Ruotsin ja myö vallotetaan se!

Teutoniritari edverkka's Avatar

Meni hetki tajuta koko peliä.. Rekkasin sitten Isoon-Britanniaan, mutta siellä ei tietenkään ollut asiat hyvin. Edes ruokaa ei ollut myynnissä, harmitti niin paljon että lopetin heti ensimmäisen päivän jälkeen.
    Rekkasin joku viikko sitten. Ei ole minun juttu.
    http://img229.imageshack.us/img229/8499/bombah.jpg
    I hope that there really is light, in end of the tunnel..
    <@LeFt> tälläse niitä vaikka aamustondiksella koulun alkaessa

Aina voi tehdä uutta hahmoa. Suomessa on tilanne tällä hetkellä hyvä. Experiencessä 12. ja Populationissa 8. maailmalla. Länsi-Suomi vapautettu. For teh Karjala next!

Asukas Age Of Users's Avatar

Olen niiiin vaivalla miettinyt miten jänniä nää pelit on.

En vaan pääse rekkaamaan.
    Muuten olisi niin jännä peli.

Rekkaamisen pitäisi onnistua. Joillakin saattaa kirjautumisessa olla ongelmia, pitää vain muistaa aina laittaa se REMEMBER ME kohta. Rekisteröidy Etelä-Suomeen niin sairaala on käytettävissä ja tuotat paremmin töissä kun ei tarvitse eri läänistä töihin taapertaa

Haeduaani Scapa's Avatar

Halpa eRepublik kopio. En ole kiinnostunut, pahoitteluni. Menetätte paljon. (köhköh, itsekehu)

Perusteluina muuten ihan toi yleinen ulkonäkö, jonka mä miellän halvaksi ja tylsäksi verrattuna eRepublikiin.
    "Beware the Madman of Zaun. In his eyes, you are already dead."

Scapa, se on juuri muuttumassa.

eJahaniin ollaan tekemässä päivitystä (Version 1.. Tämän päivityksen mukana muuttuu moni asia. Esim. taistelussa alueista on nyt enemmän merkitystä, kun joillakin niillä on vaikutusta esim. sotimiseen ja talouteen. Lisäksi talous-moduulia uudistetaan ja lisätään uusia aloja. Koko teema on muuttumassa fantasia-keskiaikaiseen suuntaan, ja nimestäkin on laitettu pystyyn pienimuotoinen kilpailu!

Pesäeroa siis tehdään. Ja tälläkin hetkellä erot ovat suuret eRepublikin uusimman version myötä. Nykyinen eRebuglik tekee kuolemaa mahdottomuudessaan ja kasvava yhteisömme eJahanissa tarvitsee uutta verta.

Tervetuloa siis vielä kerran! Muista reisteröityä Etelä-Suomeen, koska sieltä löytyy Suomen tällä hetkellä ainoa sairaala.

Legioonalainen L3AF's Avatar

Post Sekava..

Minä en ainakaan saanut pelistä mitään tolkkua, mistä edes rekisteröidytään. Eli tältä osin jäi peli testaamatta kun aloitussivukin nin sekava Kai se jonkunmielestä voi hyvä olla mutta minä en mitenkään peliin rakastunut :S Jo sen etusivun takia
    <>< Takki auki täältä tulee Pinkkikala !

L3AF se on harmi mutta eihän kirjaakaan kannata tuomita kannen perusteella. Kuitenkin selvää ulkoasun muutosta on odotettavissa v. 1.8:aan siirryttäessä

Page 3 of 4 FirstFirst 1234 LastLast