eJahan, The reality of your dreams
eJahan on selainpohjainen sosiaalinen strategiapeli. Pelissä sinulla on mahdollisuus nousta poliittiseksi dinosaurukseksi, kapitalistiseksi yrityspohataksi ja taisteluiden suurimmaksi sankariksi. Pelin versio on 1.7 tällä hetkellä. Peli muistuttaa pitkältä eRepublik V1 nimistä selainpeliä poiketen kuitenkin jonkun verran, hyvässä mielessä toki.
Presidentti, Kansanedustaja, Ministeri, Yrittäjä, Toimittaja, Armeijan ylipäällikkö, Lähettiläs, Rivisotilas. Nämä kaikki ja monet muut mielenkiintoiset hommat ovat mahdollisia, kaikki on kiinni siitä mitä itse haluat tehdä.
Itse peli ei vaadi aikaasi paljoa jos et sitä halua, muutamassa minuutissa pystyt suorittamaan pelin rutiinit kuten työt, treenauksen, kaivoksen tutkimisen ja ruuan ostamisen. Jos kuitenkin haluat niin peli pystyy tarjoamaan varsinkin yhteisöjen kautta tekemistä tuntikausiksi.
Pelistä löytyy lukuisia oikeita valtioita jotka kilpailevat alueista ja voitoista keskenään. Niin sanottu eSuomi löytyy jo pelistä mutta sitä on kohdannut vaikeat ajat. Puolalaiset ja Romanialaiset valloittajat ovat ryövänneet maamme ja vain Etelä-Suomen lääni on jäljellä. eSuomalaisia on vähän vielä ja siksi tarvitsemmekin paljon lisää kansalaisia että pystymme puskemaan valloittajat pois lääneiltämme. Isolla joukolla meillä on jopa mahdollisuus valloittaa uusia alueita. Rauhaa rakastaville peli tarjoaa myös diplomaattiset tiet eri maiden yhteisöjen välillä.
Liittoumat, sisäpoliittiset ja ulkopoliittiset keplottelut ovat tietenkin myös osa arkipäivää. Talouden notkahtelut ja Markan arvo ovat täysin pelaajien säädeltävissä. Sotapolitiikka voi olla niin kovaa kuin tahdomme.
Me tarvitsemme teitä! eSuomi tarvitsee teitä! Ajakaamme valloittajat yhdessä pois mailtamme!
Pelinimeltäni olen Mustanaamio ja otan kysymyksiä vastaan ilomielin. Kutsulinkkiä minulta voi kysyä ja sitä kautta liittymällä saan 5 Talaa.
Suosittelen kaikkia aloittamaan Etelä-Suomesta koska ainoa klinikkamme sijaitsee siellä ja lisäksi kaikki yritykset. Sijainti siis vaikuttaa mm. työnteossa tuotantoon. Jos sisäänkirjautumisessa on ongelmia niin tarkista että Remember me kohdassa on raksi, se on joillakin auttanut.
www.ejahan.com
#eJahan.fi @ Qnet