Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 11 to 19 of 19

Thread: Latvian speed

Legioonalainen

Quote Originally Posted by Rodi View Post
    Alotin päivän myöhässä ja nyt raidattu se 100k.
    off topic: mistä saa tietää ton paljonko ryöstäny
    on topic: en tuu oon jo suomen ja parissa muussa maassa

Nuijamies tikeri's Avatar

Quote Originally Posted by markus264 View Post
    off topic: mistä saa tietää ton paljonko ryöstäny
    Menet tilastoihin --> tilastosarakkeen oikeassa yläkulmassa on pokaalin kuva, jonka päälle kun laitat hiiren niin tulee teksti jossa lukee top10. Painat sitä --> Siellä menet oikeaassa alanurkassa sijaitsevaan viikon ryöstäjät kohtaan, jossa viimeisenä lukee paljonko sinä olet kyseisellä viikolla ryöstänyt.

Elikkä noin. Ois varmaan voinu lyhyemminki selittää, mutta tuli varmaan aika perusteellinen ohje...

On topic: Itse harkitsen eilen jonkin aikaa että lähdenkö vaiko enkö, mutta päädyin siihen että en lähde, koska sitä speediä jonkin aikaa menny niin kärkisijat on jo aika kaukana ja dualiikaan ei ollut siinä ihan heti valmiina.
    Last edited by tikeri; 05-25-2010 at 12:28 PM.

Bannattu

Quote Originally Posted by tikeri View Post
    On topic: Itse harkitsen eilen jonkin aikaa että lähdenkö vaiko enkö, mutta päädyin siihen että en lähde, koska sitä speediä jonkin aikaa menny niin kärkisijat on jo aika kaukana
    -.- ja taas tätä suomalaista tietämystä xD Nythän se just paras on alottaa koska pääsee tarpeeks kauas origosta Ei tartte väistellä höökei 24/7 ja puhtaammat farmit :P aka enemmän resoi =) ja jos vain pelata osaa ja koneella malttaa olla niin ei ne kärkisijat ole saavuttamattomissa

Itse voisin lähtä jolleki valmiille tilille koska en jaksa alkaa itse tiliä väsäämään =)

YV:llä lisätietoa minusta, mutta sen verran voin sanoa että aika kokenut konkari olen noin 2v kokemuksella terästettynä =)

Quote Originally Posted by Fertiliz3R View Post
    Muuten lähtisin mukaan, mutta se on sellaista säätöä kun kaikki tekstit on puolaksi. Paras vain pitäytyä supisuomalaisissa ja englannikielisissä servuissa
    Kieli on Latvia, eikä puola.

Imperiaani

Lähdin roomalaisilla lounaaseen

Default Latvian Speed

Kuinka moni oikeasti pelaa Latvian speedillä? Meneekö jollain erityisen hyvin?

Itse pelaan roomalaisilla parin muun henkilön kanssa ja hyvin menee.Raidit lähes 24/7 roomalaisilla.Nyt on sen 400k raidattu. Höökkipisteitä sen 300 ja puolustus 100.

Meidän tili kusahti, kaveri oli känni päissään unohtanu laittaa joukot liikkeelle, niin sieltähän tuli sitten joku caesar impeillä ja kaato kaikki joukot. Top-10 raidaajissa seikkailtiin vähän väliä, mutta...

Default =)

Positiivinen asia on että 3 suomalaisella menee hyvin.

Page 2 of 2 FirstFirst 12