Page 6 of 9 FirstFirst ... 45678 ... LastLast
Results 51 to 60 of 86

Thread: Keskustelu uudesta bottitunnistusjärjestelmästä

The Walrus Equardo's Avatar
    Viemäri Tämä on roskakori. Kaikki asiaan kuulumaton tai spämmi siirtyy tänne.

Quote Originally Posted by Koegi View Post
    Ainakin keskiviikkona oli top 10. raidaajista peräti viisi eli puolet jäissä joista pari taitaa olla edelleen.
    Siellä on tällä hetkellä kaksi tiliä jäissä.

Keskiviikkona oli maksimissaan 4, mikäli muistan oikein.
    [16:34] <@JesseOM> Parrakas tukeva mies joka osaa runoilla

(kuvasta painamalla pääsee FR-kokoelma-aiheeseen)

Kirvessoturi Koegi's Avatar

Quote Originally Posted by Equardo View Post
    Siellä on tällä hetkellä kaksi tiliä jäissä.

Keskiviikkona oli maksimissaan 4, mikäli muistan oikein.
    Ehti käydä viidessä ennenkuin yksi aukaistiin iltapäivällä. Ei ole mitään sisäpiirin tietoa noista jäähyjen syistä niin en saa sanoa sitten että pitäisikö alkaa luottamaan sen systeemin toimivuuteen
    Koegi fix1/huli- fix2/bottit,SchizoEnkeli fix4/Kiukku fix5/Susanoo,Tsukuyomi fix7
    Boxxy fix8/GengaR fix9 Tila Tequila fix10/Shinigami fix11/Diiva fix12/Izanami fix17
    Gray Fox fix18/Daiki fix19/ enpachi fix20 Boxxy fix21/Neko fix22/Kuroko fix23

Tälläkin hetkellä top4-raidaajista kolmen tilit jäissä. Sattumaako vai ei?

Imperiaani Devi's Avatar

Tämä touhuhan alkaa olla jo mukavaa ajanvietettä seurailtavaksi Eikös noi järjestelmät nimittäin jätä bannimatta jos sen capthan läpäisee? Eli onko noi oikeita bottaajia, vai kuseeko systeemi? Tai sitten noi top10:t vaan tahtoo lähetellä agressiivisia kiristysviestejä farmeille tavallista useammin, kaikki muu alkaakin olla kohta automaattisesti estetty

jos laitan joukot uudestaan hyökkäämään ku ne ovat juuri palanneet kotiin eli joukot ovat kylässä vaan n. kymmenesosasekunnin ku hyökki lähtee taas, oonks mä järjestelmän mukaan botti sillon? ;o

Imperiaani

Quote Originally Posted by yoshri View Post
    jos laitan joukot uudestaan hyökkäämään ku ne ovat juuri palanneet kotiin eli joukot ovat kylässä vaan n. kymmenesosasekunnin ku hyökki lähtee taas, oonks mä järjestelmän mukaan botti sillon? ;o
    Et? Mutta luulen jos toistat tota 24/7 aina samoilla joukoillo samoihin kyliin

Bannattu

Quote Originally Posted by yoshri View Post
    toi ei taida olla edes mahollista käsin

Legioonalainen

Quote Originally Posted by nobofarmi View Post
    toi ei taida olla edes mahollista käsin
    joo ei taida sitten splittauskaan olla mahdollista, mutta kyllä on todella epätodenäköistä saada lähetettyä noin pienellä aikavälillä

Sehvu
    Guest

On toi jännä tää botintunnistusjärjestelmä.
    Itselleni tulee tällainen kun lähettelen joukkoja vlilehti farmauksella menemään -,-

CAPTCHA-tarkkailu on aktiivinen.

CAPTCHA on näkyvissä, koska olet käyttänyt bottia.

Teksti:

Pääset jatkamaan pelaamista, kun olet syöttänyt oheisen tekstin tekstikenttään. Pääset jatkamaan pelaamista, kun olet syöttänyt kuulemasi numerot tekstikenttään.
    Pyydä uusi CAPTCHA.
    Ääni-CAPTCHA
    Kuva-CAPTCHA

lähetä

Ja tosiaan olen farmannut ja ainoastaan farmannut tuolla välilehtifarmauksella joten järjestelmä luulee nyt sit meittiä botiksi -,-
    Ärsyttää vaan jos poistaa joukot tai tekee jotain muuta tavis farmauksen takia..
    Niitäkää ei vissi saa sit takas vaikka valittelisi kuinka multeille tai tuelle -,- hitto :/

Vihdoin. Olen aina toivonut että bottaajat pois kun aina joku johtaa raidaajissa kun kone päällä 24/7 ja vielä botin kanssa.

Page 6 of 9 FirstFirst ... 45678 ... LastLast