Results 1 to 9 of 9

Thread: Hakemukset liittoumiin

Eläköitynyt CM

Default Hakemukset liittoumiin

Foorumin sujuvuuden takia laitetaan vain yksi aihe, jonne voi pistää hakemuksensa.

Hakemukseen kannattaa kertoa enemmänkin tietoa kuin että ollaan hakemassa liittoa. Tiedon määrän saat itse valita. Normaaleja tietoja ovat asukasluku, sijainti kartalla (tarkkaa ei välttämättä tarvitse sanoa), aktiivisuus pelissä ja mahdollinen sotilaiden määrä.

Ja liitot eivät saa mainostaa tässä ketjussa!!! Liitot ottavat privaviestinä yhteyttä, jos hakijan hakemus kiinnostaa.

Tähän alle hakemukset.

Asukas

Default haluaisin liittoumaan

kyläni koordinaatit: -144|-90, asukasluku 78, heimo: roomalaiset, sotilaat: 40 legioonalaista.
    pelaan joka päivä joskus tulee ehkä viikon taukoja jos kyllästyttää... en rupee selittään mitään paskaa musta tai mun elämästä koska se ei kuulu kenellekkään ja tää kuitenki on vaan peli. ja en halu mihkää rauha liittoon vaan sotilaalliseen.

Julo
    Guest

Moi. Etsin lounaasta taistelukykyistä liittoumaa, joka siis pystyy tarvittaessa suojelemaan jäseniään. Itsekin asustelen lounaassa, lähellä kartan keskustaa.

Oma pelityylini on enemmänkin puolustava, mutta tarvittaessa hyökkäysintoakin löytyy varmasti tarpeeksi (liittoumankin puolesta). Pelaan aktiivisesti, joten haluaisin liittoumankin olevan ainakin suht aktiivinen.

Sotilaita ei alle 40 kokoisessa kylässäni ole vielä tässä vaiheessa. Oon Gallialainen.
    Last edited by Julo; 03-01-2012 at 07:03 AM.

sitruuna1976
    Guest

Heips! Kaakosta etsisin jotain sopivaa liittoumaa. Juuri aloittanut, mutta riittävän kokenut selvitäkseni.

Voitto v&h:ssa 2008 ja toimin liittoumassa pakittajana, mieluiten jatkaisin roolissa täälläkin. Lisätietoja saa yv:llä jos kiinnostaa ottaa kyytiin.

Huutelempas tänne kun ei pistäny silmään parempaakhaan paikkaa asiaani kirjoittaa. Elikkäs ihan vaan kyselisin onko porukkaa lähössä pelaamaan tuonne s4:lle kun se uudelleen pyörähtää käyntiin ja onko joitain ennalta kasattuja porukoita sinne menossa? Vastauksia kipeästi kaipaillen

Arch Enemy, Parhaitan itse pelissä tunnettu nimellä Chev viimeksi Murus liittoumaa voittoon viemässä 2010.

etsin liitoutumaa

Etsisin liitoutumaa -/+ alueelta tarkemmat koordinaatit saa privaatti viestinä. Olen aktiivinen ja kokemusta on. Ilmoitan jos tulee este pelaamiseen. Asukas luku on 92 ja nousuun päin menossa. Heimoni on gallialaiset, joukkoja rupean kouluttamaan ihan kohta. Kultaa on 250. Jos unohdin jotain kysykää ihmeessä.

Vanha konkari etsii liittoumaa Lounaan suunnasta. Gallialainen Hukkahalla ilmoittautuu palvelukseen. Ottakaa yhteyttä.

Asukas

Default liitto

noh kokeillaan jos tärppäis...
    haen liittoutumaa -/+ alueelta (luode?)
    asukkaita on 260
    olen aktiivinen
    vähän aikaa on siitä ku viimeksi pelasin :/
    helou.