Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 18

Thread: Wanhat hakemukset FiX

Default Wanhat hakemukset FiX

Etsin perus liittoutumaa joka on luoteessa (-|+) minulla on 50 asukasta tällä hetkellä ja varmasti tulee oleman enemmän . nimeni on pelissä Pulperi

Legioonalainen Mr. Crowley's Avatar

etsin hyvää ja osaavaa liittoa luoteesta (jossa itsekin olen) asukkaita on 83 ja joukot voin kertoa sitten yv:nä, pääsen käymään useita kertoja päivässä. Kokemusta on pari vuotta, pelaan galleilla ja "pelityylini tyylini" on hyökkäävä ja kysymyksiä voitte laittaa yv:nä jos jotain oleellista jäi puuttumaan

..en tarvii enää
    Last edited by Mr. Crowley; 07-03-2009 at 06:35 PM.
    -Mr. Crowley/ED-ward
    Quote Originally Posted by Tabuu
    niin en ole suomalainen (oletpas -Sov), joten en mielellään ottaisi palautetta kielitaidoistani.
    http://www.gaminglagoon.com/refsig/762996.png

Nuijamies

Terve! Tässä etsiskelen liittoumaa, joka olisi aktiivinen ja auttava tarvittaessa. Veroja olen valmis maksamaan tarvittaessa.

Asukkaita olisi tällä hetkellä 43 ja kokemusta löytyy viime speediltä.
    Joukkoja on, mutta ei hirveästi.

Asukasluku kasvaa 2-10 per päivä ja joukot samoin.
    En ole vielä farmattu ja pelissä minun nimeni on PedoBear, joten sinne sitä YV:tä, jos pääsen liittoon.

Yleensä olen noin 6 tuntia päivässä Travianissa, mutta nyt olen ollut aika paljon matkoilla, joten en ole päässyt linjoille pitkään aikaan.

Edit: Olen Teutoni.

Hei haluaisin liittoumaan speedille. nimeni on sielä pac-man ja suunta on kakko ja asukkaita on 56. kerro liittouman nimi ja etsin sen.
    paina hyvä peli

Ilmastonmuutoksen puolesta.

Bannattu

TERVE!

Liittoa hakisin, ei tarvisi olla kuin top-100, mutta kunnon liitto saisi olla kuitenkin, olen tällä hetkellä toisessa liitossa mutta toiseen kaipaisin.

Aloitin myöhässä:

Asukkaat:47

Joukot:On

Ilmansuunta:Lounas

Heimo:Teutonit

EI ENÄÄ, kiitos.
    Last edited by speed-hullu; 07-09-2009 at 07:16 AM. Reason: Ei enää.

Bannattu

Terve

Mä hakisin liittoon jossa on vähintään 15 jäsentä.Itseltäni löytyy kokemusta kahdelta aikaisemmalta speediltä,asukkaita on tällä hetkellä +57.Oleen kaakosta ja toivon e.ttä liittoumasta joku muukin on sieltä.

YV pelaajalle Eräjorma55

nikcho
    Guest

Default joo

Hakisin liittoumaa ja tällä hetkellä asukkaita on 62 (oon pelannu nyt vasta pari päivää) kokemusta löytyy 3 speediltä jakylän sijainti ois (85| mua ei farmata ainakaan tällä hetkellä kun on tuo rauha vielä joten kutsua vaan tulemaan!!!

Asukas LaPPa's Avatar

Asukkaita on nyt 54, koko ajan nousee.... Olen Lounaassa noissa kooordinaateissa (-40
    |-121) !!!! Speedin nimi on lionking.

Tartteisin liittoa aika pian, ennen viikonloppua miellellään... Etsin sellaista liittoa joka on keskus oisi aika lähellä omaa kylääni! YV vaan tuleman jos löytyy sopivaa liittoo!!!

TOSTA MILLE VAAN SUOMEN SERVULLE, KIITOS TEHNEILLE!
    http://www.travian.fi/?uc=fix_18418

Etsisin hyvässä jamassa olevaa liittoumaa jossa kaikki pelaajat olisivat aktiivisia ja pelanneet ennenkin Traviania. Itse pelaan tilillä nimeltä Flamer. Kokemusta löytyy 2 vuoden ajalta normilta servulta sekä speediltä. Sijaitsen kaakossa.
    Pelisilmää löytyy ja ideoitakin tulee jos niitä tarvitaam. Aktiivisesti käyn väh. 3 kertaa päivässä.

Odottelen kutsuja.

Asukkaita on 193
    Last edited by rupper; 07-18-2009 at 08:58 PM.

Nuijamies

Etsin hyvää liittoumaa kaakosta, asukkaita vasta 82, koska alotin vast vähän aikaa sit, mut nousee koko ajan ku farmailen koko lähiseutua. Kokemustakin löytyy jonkin verran.

YV:llä jos on kiinnostunut.

Edit: En enään tarvitse liittoa.
    Last edited by imported_Themos; 07-09-2009 at 10:09 PM.
    Espoon Blues!!!

Page 1 of 2 12 LastLast