Results 1 to 6 of 6

Thread: tarvitsen apua...

Default tarvitsen apua...

Koneeni on vähän sekaisin ja tarvitsen apua. Yhtenä aamuna ennen kouluun lähtöä yritin kirjautua windows puolelleni. Sitten se tietokone junttasi siihen "ladataan henkilökohtaisia asetuksia" kohtaan eikä mennyt eteenpäin.Sitten kokeilin uudestaan ja sitten se kirjautui sisälle mutta työpöydän taustakuva oli pelkkä sininen neliö. Olen koittanut vaihtaa sitä mutta ei se vain vaihdu. Olen koittanut avastilla ja malwarebytesillä etsiä viiruksia mutta ei löydy.Ja kun yritän poistaa puoltani se vain jää siihen eikä mene eteenpäin. Mitä minun pitäisi tehdä? En halua viedä tätä millekkään kalliille korjaajille...

Empä tiädä mikä muu auttaisi kouin viedä korjaajalle se koska tuskin ketään halpaa löytyy jollei kaverina ole?

Quote Originally Posted by SixtyNine View Post
    Empä tiädä mikä muu auttaisi kouin viedä korjaajalle se koska tuskin ketään halpaa löytyy jollei kaverina ole?
    No ei satu olemaan.. ja viimeksi kun vein korjaajalle perivät 70 € ja kuitenkin oli sama vika mikä oli ollut kun vein sinne.

No sitten ei auta muuta kuin valmistajalle lähettää viestiä oma koneeni on ollut monta kertaa reissussa ja se tuli takaisin tossa noin 1kk sitten 4kk reissulta et silleen

Kirvessoturi Vermenas's Avatar

Ootko täräytellä sitä konetta jotenkii, nimittäin jos potkuvoimalla pyörii niin suosittelen uutta konetta

~ver
    "BLAZING GITAR RIIFF!!!" *Screek!* "WHAT TEH FCK WAS THAT?" "NOTHING MOM!"

Tälläisille kysymyksille on jo olemassa aiheet. Suosittelisin windowsin uudelleen asentamista. Sen pystyy tekemään itsekkin ilman kalliita asentajia jos löytyy asennuslevyt ja taidot napata omat tärkeät tiedot talteen.