Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 11 to 20 of 35

Thread: Hakemukset liittoumiin

Kirvessoturi

22 | -38 läheisyydeltä etsin liittoutumaa

en ole farmi
    Olen kokenut
    Farmaan
    Olen gallialaiset eli pakitan
    asukkaita on nytten 72 (kasvaa sitten kun saan resursseja)
    ikää on 14.
    IRC en käytä koska sitä ei ole nytten koneellani mutta kyllä hankin sen jos tarve vaatii.

Liittoutumalta vaadin:
    1.ei muita palloja kuin vihreitä & Sinisiä.
    2. Ei ole farmeja
    3.Johto osaa hommansa.
    4.pelaajia tiedotetaan ALLY viesteillä.
    5.foorumi on asiallinen
    6.ei ole monesta eri ilmansuunnasta pelaajia.

Laita Morgan pelaajalle viestiä tai minulle täällä YV-viestiä.
    Fix4 Mosmus, s3 2.kierros:Kuno @ iLLu ,
    S2 Garfield72 @ [PP] Fix8 Ryökäle @ manboobs , eex Pyöveli @ FTU S4 Bojoing @ SOA Y
    Fi2 Green Day @ RRR Fi4 2015-2016 Löysä @Kiira Fix20 Löysä @ Kapina

seeker
    Guest

Thumbs up

Quote Originally Posted by TheAncient View Post
    Foorumin sujuvuuden takia laitetaan vain yksi aihe, jonne voi pistää hakemuksensa.

Hakemukseen kannattaa kertoa enemmänkin tietoa, kuin että ollaan hakemassa liittoa. Tiedon määrän saat itse valita. Normaaleja tietoja ovat asukasluku, sijainti kartalla(tarkkaa ei välttämättä tarvitse sanoa), aktiivisuus pelissä ja mahdollinen sotilaiden määrä.

Ja liitot eivät saa mainostaa tässä ketjussa!!! Liitot ottavat privaviestinä yhteyttä jos kyseisen henkilön hakemus kiinnostaa.

Eli tähän alle hakemukset.
    Yeas.Täs tarvis vähä apui.-14/JOTAI Sodoma meinataa tuhoo ennenku kerkeen alottaa.Asukkaita nyt 49 muutama legionaalilaine löytyy.

make
    Guest

Default Liittouma lounaasta

Pikku gallialaiskylä hakee liittoumaa lounaasta.

Ensimmäistä kertaa pelailen Traviania. 118 asukasta ja muutama falangi ja lisää tulossa kovaa vauhtia.

Jediitta
    Guest

Aktiivinen pelaaja hakee liittoumaan. Koordinaatit ovat noin 80|80. Kylässä on 50 asukasta, mutta luku kasvaa koko ajan. Aloitin pelaamisen hiljattain, eikä kylääni ole vielä hyökätty uuden pelaajan suojan vuoksi.

TaikaJIM
    Guest

Hakisin liitton asustelen lounaassa koordinaatit siinä: -54 -88, olen tosi aktiivinen, asukkaita on vasta 35 mutta lisää tulee huimaa vauhtia rekkasin eilis iltana, toka servu meneillään. Oon 14 jos jotain kiinnostaa... Pelaan Roomalaisilla.
    Last edited by TaikaJIM; 07-16-2009 at 10:44 AM.

Kusmariini
    Guest

Default 128 as, Galli

Juu eli 128 asukasta kerännyt gallialaine ettii liittoumaa. Oon -100 -3 alueella kokemusta löytyy entisestä suome 3 servusta. Farmaamaan aion ja kutsut voi pistää Kusmariini nimiselle pelaajalle. Kiitos! =D

taru
    Guest

Default liittoumaaaa

Eli liittoumaa vailla...

Kylä on 29/140

Asukkaita on joku reiska 250, paljon on kaikkee..

Pelailen joka päivä enempi tai vähempi.

Markir
    Guest

Haen liittoutumaa.

Kyläsä on tällä hetkellä 73 asukasta.
    Alueella 107/27
    Nousee suhteellisen nopeasti.
    Pelaan galleilla. Olen linjoilla päivittäin

Habazuki
    Guest

Asukkaita on mulla kylässä 89 ja aika aktiivinen olen vaikka en kauaa pelaillut (noin kerran päivässä). koordinaattini ovat 79|89. Toivottavasti kelpaan! ps. Mun kylän nimi on Alin paratiisi ja pelaan roomalaisil

jjasu
    Guest

Default Liittoumaa?

Juuh eli hakisin liittoumaa on yks kylä ja asukasluku 192 ja kylä suunnillee 30 | -100
    Pelailen päivittäin ja iältä päälle 15. Joukkoihin en oo panostanu koska koko peli ajan joku heppu on farmannu vaa nii ei oo oikee mitää hyötyy joukoist.

Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast