Page 4 of 4 FirstFirst ... 234
Results 31 to 35 of 35

Thread: Hakemukset liittoumiin

Asukas

liittouma olis hakusessa. itsellä on koilisessa vähän alle 150 roomalaisen kylä. olen päivittäin koneella, mutta en pääse aamupäivällä. on ensimmäinen kerta kun pelaan kyseistä peliä.

Kirvessoturi

Quote Originally Posted by shami View Post
    Suna tutkisin ko. tunnarin viestihistoriaa, sieltä alkupäästä, voit yllättyä .
    Kyllä, yllätyin, ellen mennyt shokkiin.
    TraVitusta jo vuodesta 2006
    s5,s2,s1.

jatta
    Guest

Haen (yllättäen) liittoumaan. Olen aktiivinen pelaaja ja jonkin verran on kokemusta, aloitin vuonna 2008 mutta tänä vuonna en ole juurikaan pelaillut. Minulla on 74asukkaan teutonikylä ja minulla on nyt 10nuijamiestä. Sijaintini on kaakossa.
    Tärkein asia mitä liittoumalta haen on tietysti suoja.

Haen liittoumaa, olen lähes aina koneella pelaamassa gallialaisilla. asukkaita 68 ja lisää tulee koko ajan, Nimim. Ristoreipas

Nuijamies kaikki's Avatar

Etsin liittoumaa 1. serveriltä! Ilman suunta on +l+ ja olen tällä hetkellä top 3 viikonnousijoissa. Ollut jo maanantaista asti. Nimimerkkini on kaikki. Lisää tietoa saa kysymällä.
    Kokemusta löytyy, ja tälläkin hetkellä speed serverin tililläni on liittouma, jolla on WW tasolla 19.
    Kiitos jos otatte johonkin.
    Hee! Menkääs kattoo mun foorumikirjotus tästä. Voitte jopa törmätä minuun siellä kun linkkejä napsauttelette

Page 4 of 4 FirstFirst ... 234