Todistustaakka ei ole minulla, sillä alunperin c-mo esitti positiivisen väitteen, mutta ei ole antanut sille mitään tukea. Alkuperäisellä väitteellä ei ole nyt mitään muuta tukea, kuin "omat kokemukset", ja minulla on siihen vastaväitteenä "omat kokemukset", joten todistustaakka pysyy yhä c-molla.
valitettavasti poltan... menee aika vaihtelevasti välillä pari savuketta joskus pari askia(vain silloin kun on viihteellä).
Ruotsalaisen tutkimuksen mukaan joka toinen kuolee tupakkaan?? Entäs loput heistä?
viina hyvästä vai pahasta... Yhdysvaltalaisen tutkimuksen mukaan absolutistit elää pidempää kuin juopot, mutta ihmiset jotka juo puolikaan tai kokonaisen drinkin elää pisimpää. Elikkä kaikkea kohtuudella... No ei nyt ihan kaikkea XD.
Tossa maanantaina taisin ottaa elämäni ensimmäisen tupakan selvänä.
Siis jumalauta sitä tunnetta.. Kolmannen imaisun jälkeen tuntui, kuin maailmani olisi juuri laajentunut maagisesti. Aivan niinkuin aivoistani olisi lähteny jokin rajoitin hetkeksi pois päältä.
Jonkinlainen nirvana tuli saavutettua siinäkin. Valaistuminen.
"Beware the Madman of Zaun. In his eyes, you are already dead."
^^Juu onnea vaan sinnekin.
"This is going to hurt a lot, but on the bright side, you'll be dead soon."
Scapa taisi kaveri tehdä källin ja pistää vähän erilaista tupakkaa mukaan?
Ihan Smartin punainen oli kyseessä, juuri avatusta askista.
Huomaa toki, etten ole aiemmin polttanut. Kys. fiilis kuulemma katoaa pikkuhiljaa ja lopulta sitä saa vain silloin tällöin aamun ensimmäisestä röökistä.
Noh en tiedä, ainakin vielä olen saavuttanut kyseisen fiiliksen.
"Beware the Madman of Zaun. In his eyes, you are already dead."
Kumma homma. Itelle ei tullut mitään fiilistä tuosta tupakasta aikoinaan, mitä nyt semmonen vähän sekava olo, mutta mistään "valaistumisesta" ei voi puhua.