Page 1 of 4 123 ... LastLast
Results 1 to 10 of 37

Thread: Jännin hetkesi travianissa?

Bannattu

Question Jännin hetkesi travianissa?

EN haulla löytänyt vastaavaa aihetta, joten päätin kysyä mikä on ollut jännittävin hetkesi travianissa? Hyökkäys, vahvistukset, sota?

Omani on ollut sellainen, että: Minulle on ollut tulossa 5 hyökkäystä pelaajalta, jolla oli 40k asukasta ja joukkoja valtavasti(kokemus aik.höökeistä) olin saamassa myös vahvareita naapureilta, olin kokematon ja jännitti, että miten käy..voitin.

Sellasta keskustelua sitten. Asiallista sittenkin
    Last edited by Mazzu; 07-07-2009 at 06:23 AM.

Bannattu

yksi jännistä hetkistä oli mulla kun hyökkäsin pahimpaan vastustajaa mutta hyvin se meni=) olin EKA

Asukas Shade's Avatar

Quote Originally Posted by speed-hullu View Post
    EN haulla löytänyt vastaavaa aihetta, joten päätin kysyä mikä on ollut jännittävin hetkesi travianissa? Hyökkäys, vahvistukset, sota?

Omani on ollut sellainen, että: Minulle on ollut tulossa 5 hyökkäystä pelaajalta, jolla oli 40k asukasta ja joukkoja valtavasti(kokemus aik.höökeistä) olin saamassa myös vahvareita naapureilta, olin kokematon ja jännitti, että miten käy..voitin.
    Voitit montahan asukasta sulla oli? jos saan kysyä

No mun jännittävin hetki oli varmaan se kun sain joskus aikoja sitten ensimmäisen toisen kyläni ^^

Kirvessoturi Stealther's Avatar

Travian on koko ajan se jännitävin hetki kunhan osaa nauttia sen pelaamisesta.
    (itselläni se oli varmaan se kun pakitin superheron pulttauksen "vahingossa" pari speediä sitten.
    <Ima_KomilFo> Toi bme o iha vitu hot
    <Ima_KomilFo> tunkee niit nauloja mulkkuu
    <Ima_KomilFo> melkee tekis mieli itelki

Nuijamies Topzu's Avatar

No kai ne WW-rallit aika jänniä ovat ..
    R.T @ Fix5

Offline @ Fix6
    Tuosta Tiliä Fixille

Legioonalainen

Quote Originally Posted by Topzu View Post
    No kai ne WW-rallit aika jänniä ovat ..
    Totta... 3 servuu ku pelailtii nii meni yllättävän hyvin.. maailmanihmettä pukkas

Kirvessoturi Oranki-Bumba's Avatar

Noh, pelasin s3 roomalaisilla ja mun lähel oli sellane jol oli jtn 4k asukkait (aika vähän) mut kuitenki se farmas mua, pisti sellaset +2k miekkoi ja 500+ salamoit aina ni joukot kuoli. Sit oli jännää ku se ei hyökänny pariin viikkoon ja odottelin, et milloin se hyökkäis taas, olin keränny jo 300+ pretoo ja 100+ imppii ja leegoo. Ja ku se hyökkäs ni kaikki meni taas meni tili deletee. Mut oli se jännää ku odotteli sitä hyökkii ^^

Olin muute alottelija

Quote Originally Posted by Smu View Post
    Samantapainen sivusto kuin tämä. http://forum.travian.fi/showthread.php?t=34885
    Näis ei oo mitn samaa lol
    Last edited by Oranki-Bumba; 07-06-2009 at 01:10 PM.

Bannattu

Quote Originally Posted by Smu View Post
    OFF: No eihän tuo ole edes lähellekkään samanlainen aihe. WNB-Admin failure

ON: Niin ja oma jännittävin hetki oli ruotsin speedillä, kun eräs top 20:n pelaaja valtasi yhden kylistäni jollakin 20 tuhannella nuijalla. En osanut odottaa sitä, mutta päätin kostaa ja lähetin muutama tuhatta haeduaania (kaikki mitä oli) ja luulin että tulee verilöyly itsellekkin, mutta eihän noita haeduaaneja kuollut kun 50.. (Tietenkin kun nuijilla on niin surkea puolustus)
    Sitten valtasin parin päivän jälkeen kylän takaisin ja kyllähän tuli itkua viestiä sieltä päin, kun sitä vitutti..
    Eipähän enää hyökkäillyt mun kimppuun, vaikka olisi kylläkin minut tuhonnut jos olisi kaiken voimavaran sijoittanut sinne.

Bannattu

Jännittävin hetkeni travianissa oli kun monia speed:ä taakkepäin MINUN TEKEMÄ liittouma voitti WW kisan Se oli niin mahtava tunne

E: Eikä sitten tartte tulla sanomaan mulle : Varmaa olit joo nii haist pas**!!

Page 1 of 4 123 ... LastLast