Page 16 of 20 FirstFirst ... 61415161718 ... LastLast
Results 151 to 160 of 195

Thread: Kuinka moni jättää tehtävät pelaamatta?

Bannattu

Teen aina, saa resuja ja hyödylisiä rakennuksia

Bannattu

Teen tehtävät siihen asti kunnes tulee se missä pitää lähettää viljaa tehtävänantajalle ja lähetän ne sitten teen päärakennuksen ja kasarmin ja sotilaita ja aloitan raidauksen.

Quote Originally Posted by JUSTLIVE View Post
    aika moni jättää mut ei siin kyl mitää järkee oo
    sä et taidat raidauksessa viestis perusteella olla aino ottavana osapuolena, jotn mä voin vähän valaista sua tehtävien tekemättömyyden hirmuisista eduista.
    Ensinnäkin alussa ei kannata(varsinkaan teutonilla)parantaa resukenttiä, vaan kannattaa käyttää resut joukkoihin.
    Toiseksi kätkö on täysin turha, jos on aktiivinen
    kolmanneksi joukkoja kannattaa tehdä heti, kun aktivoi tilin(ainaski teutskoilla)

Mä teen, koska siinä tehään asioita joita tekisin alussa muutenkin, ja esim. rauhankyyhkyn laittaminen kuvaukseen on helppo ja siitä saa kauheet palkkiot!

Tarinamaisteri jorre's Avatar

Ite en enään nykyään pelaa tehtäviä, syystä en ole ihan varma, mutta aina ne tulee jätettyä pois...

Teutateksen Salama figu's Avatar

Itse teen yleensä... ainakin nyt teen kun aloitin taas vuoden tauon jälkeen suomen nelosella. Eli tehtävät teen siten, että valitsen kaupankäynnin ja siinä rakenna kasarmit+joukot...

Tosin tuo sopii vain minun verkkaiseen, yhdenmiehen pelityyliin: Aloitetaan servu, kun sitä on pelattu n. 1kk--> ja sitten vaan simssataan ja/tai raiditaan... eli meininki on suht rentoa. Muttajoo kys. pelityyliä en suosittele kenellekkään joka aikoo ottaa osaa WW-taisteluihin...
    "This is going to hurt a lot, but on the bright side, you'll be dead soon."

Imperiaani

Quote Originally Posted by The STAEDTLER View Post
    sä et taidat raidauksessa viestis perusteella olla aino ottavana osapuolena, jotn mä voin vähän valaista sua tehtävien tekemättömyyden hirmuisista eduista.
    Ensinnäkin alussa ei kannata(varsinkaan teutonilla)parantaa resukenttiä, vaan kannattaa käyttää resut joukkoihin.
    Toiseksi kätkö on täysin turha, jos on aktiivinen
    kolmanneksi joukkoja kannattaa tehdä heti, kun aktivoi tilin(ainaski teutskoilla)

Ei saanu kyl mtn selvää tost ekas lauseest >.<
    Ja miten kätköjen tekö edes liittyy aktiivisuuteen? Aktiivisetkin pelaajat käyttävät kätköä yleensä, jos joutuvat farmatuksi
    Ja, jos pelaisi tehtävät niin saisi silloinkin joukkoja yhtä nopeasti kuin jättäisi pelaamatta, koska ensimmäisen resulähetyksen saa vasta yli kolmentunnin kuluttua.

Kirvessoturi esku's Avatar

Se vähän riippuu. Jos olen teutoni niin jätän tehtävät tekemättä ja jos olen galli tai roomalainen niin teen ne. Poikkeuksiakin on ollut.
    Koetan tämän vuoden puolella saada 400 viestiä täyteen. Tuskin onnistuu.

Asukas Mr. A.A's Avatar

En pelaa tehtäviä pääasiassa siksi että osaan jo pelata aikasmoisen hyvin traviania, enkä tarvitse aloittelija ohjeita enää, kaiken lisäksi tehtävät ovat ärsyttäviä.

PS. Myös se ******** ruttorotta ärsyttää
    [20:49] <houhou> olavi virta
    [20:49] <@slaagiman> WTF
    [20:49] <@slaagiman> kuka se on
    [20:49] <@slaagiman> O__o

Teen tehtävät yleensä varsinkin silloin kun pelaan galleilla.
    Tehtävissä esiintyvät rakennuspyynnöt joutuisi tekemään kuitenkin jossain vaiheessa,
    joten turha niitä on jättää tekemättä.

Tehtävistä saa myös ne resuavustukset (tulisivat tosin muutenkin) mutta tekemällä tehtävät
    saa ne nopeammin.

Page 16 of 20 FirstFirst ... 61415161718 ... LastLast