Results 1 to 9 of 9

Thread: Hakemukset liittoumiin!

Equites Caesaris Sove's Avatar

Default Hakemukset liittoumiin!

Foorumin sujuvuuden takia laitetaan vain yksi aihe, jonne voi pistää hakemuksensa.

Hakemukseen kannattaa kertoa enemmänkin tietoa, kuin että ollaan hakemassa liittoa. Tiedon määrän saat itse valita. Normaaleja tietoja ovat asukasluku, sijainti kartalla(tarkkaa ei välttämättä tarvitse sanoa), aktiivisuus pelissä ja mahdollinen sotilaiden määrä.

Ja liitot eivät saa mainostaa tässä ketjussa!!! Liitot ottavat privaviestinä yhteyttä jos kyseisen henkilön hakemus kiinnostaa.

Eli tähän alle hakemukset.
    Last edited by Sove; 06-29-2009 at 09:18 AM.

Kirvessoturi

Jos uudelta alkaneelta serveriltä löytyy tuttuja, saa olla yhteyksissä. Voisin, ehkäpä olla kiinnostunut lähteä säätämään jollekkin tilille. En tosin halua 110% sitoutumista touhuun. Olkaapa yhteyksissä, vaikka IRC:ssä.

Omaa tiliä en ajatellut aloittaa.
    s1.fi r1 - [I] / SavPr [vain osan serveriä]; s2.fi r1 - KOALITIO / PSYL [Diplomaatti]
    fix r3 - HV! [membu]; s1.fi r2 - St. / Kivi [Johdon jäsen, vain osan serveriä]; s5.fi r2 - M&M [Diplomaatti]
    "Matematiikka on kaunista!"

Hei!
    Etsin liittoumaa. Asukkaita on nyt 65. joukkojen koulutuksen olen juuri aloittanut, niitä on muutamia kymmeniä. Pelaan päivittäin. Sijaintini on 27/-31

Moro! Liittouma hakusessa. Aloitin eilen 26.12 ja asukkaita 59. Pelaan aggressiivista teutonia aktiivisesti ja kokemusta on aiemmista peleistä. Erittäin aktiivinen ja avulias pelaaja, löytyy koordinaateista -50|-44

Etsin liittoumaa. Asukasluku: 143, Heimo: Gallialaiset, Sijainti: -38|-74. Pyrin olemaan aktiivinen ja yritän päivitellä ja tehdä heimostani parempaa, mutta jatkuvat hyökkäykset vaikeuttavat asiaa ja kaikki joukkoni tuhotaan jatkuvasti.

Mmoi

Etsin liittoumaa jossa ollaan meiningillä kaikki auttaa kaikkia. Tällä hetkellä asukkaita 111, sijainti -1|77 Gallialaiset.

Minulla on ollut paljon kokemusta aikaisemmin travianista ja olen suht aktiivinen pelaaja.

Pelin uudelleenlöytänyt etsii liittoumaa, oli parin vuoden tauko. 45|-67. Roomalaisilla pelaan. Asukkaita 58 tällä hetkellä

Aktiivinen liittouma haussa, aloitin +/+ alueella ja nyt olisi kiva päästä hyvään liittoumaan. Pelaan galleillla

Tervehdys

Suomalainen pelaaja ja halukas suomalaiseen liittoutumaan. Pelaan päivittäin ja kasassa on pääkylä ja kaksi sateliittia. Kylän nimi Kuortane, väkiluku 548.

t.ET