Page 5 of 6 FirstFirst ... 3456 LastLast
Results 41 to 50 of 56

Thread: Aloittelijoita neuvotaan väärin

Teutateksen Salama

Quote Originally Posted by OmG View Post
    Speedil ne onki hyvät....
    Eivät ne eroa mitenkään normien roomalaisista.
    Samat edut eli hyvät puolustajat, tuplaraksaus, no tietysti niillä myös samat heikkoudet.

Mutta totta aloittelijalle ei pitäisi kaupata mitään heimoa vaan antaa päättää itse, jokaisella ne omat vahvuudet.
    ¤ Laiskanlinna / fix8

Nuijamies

Quote Originally Posted by -iTm View Post
    Eivät ne eroa mitenkään normien roomalaisista.
    Samat edut eli hyvät puolustajat, tuplaraksaus, no tietysti niillä myös samat heikkoudet.

Mutta totta aloittelijalle ei pitäisi kaupata mitään heimoa vaan antaa päättää itse, jokaisella ne omat vahvuudet.
    Samaa mieltä. (:
    Se on aivan oma valinta.

Quote Originally Posted by Jefester View Post
    Minun kaverillani on vain yksi kylä, 350 asukasta ja pultteja about 10 kpl jo...

Mutta kaveris onki evo...
    Foorumin suurin riidanhaastaja...

fix5 ZeiZei @ 404, fix 3 MBssä, s2 @ Genesis <3

Bannattu

Angry

Sori nyt vaan, mutta olen TÄYSIN eri mieltä sinun kanssasi Keydryer! Roomalaisilla itse kun aloitin niin vaikka itse sanonkin niin sain pelattua tosi hyvin! Juuri ennen Nataarien tuloa kylläkin rekkasin ekan kerran kun alotin pelaamaan, mutta sitten seuraavalla speedyllä +2k asukkaita, pari kertaa Senaattori yms. Siinä mielipiteeni!

Nuijamies Silverwing's Avatar

Ihan on totta. Galleilla on aloittelijalle paras. Ei todellakaan romput. Roomalaisillahan aloittelija joutuu aika äkkiin farmiks.
    Auta köyhää koiraa rekkaamalla sen kautta Travianiin! Resursseja ja suojelua.

Click! Auta minua Dark Thronessa

Tästä keskustelusta vois tehä semmosen yhteenvedon, että uusien pelaajien kannattaa tehä 3 accounttia aloitus vaiheessa. ._.

No yksi naapuri pelas speedin ja sai ekalla kerralla 5k sims

Quote Originally Posted by speed-hullu View Post
    Sori nyt vaan, mutta olen TÄYSIN eri mieltä sinun kanssasi Keydryer! Roomalaisilla itse kun aloitin niin vaikka itse sanonkin niin sain pelattua tosi hyvin! Juuri ennen Nataarien tuloa kylläkin rekkasin ekan kerran kun alotin pelaamaan, mutta sitten seuraavalla speedyllä +2k asukkaita, pari kertaa Senaattori yms. Siinä mielipiteeni!
    Fix3 @ Jansku Bansku
    Fix4 @ Teutoni
    Fix5 @ Abub
    Fix6 @ FireBird

Itse olen aina pelannut galleilla. Pari kertaa myös teutoneilla, mutten ikinä roomalaisilla, mutta olen seurannut miten niillä pelataan. Itse olen kauppias, Auttaja ja puolustaja, mutta farmaan ja hyökin myös. Muutenhan se olisi hankala menestyä.
    Mutta kaupankäynti on helppoa ja kannattavaa.
    Sanokaa minun sanoneen.

Kirvessoturi

Teutoneilla? Teutonit ovat jo vähän kokeneimmille pelaajille aloittelijoille on Gallialaiset. :F
    Fix4 Mosmus, s3 2.kierros:Kuno @ iLLu ,
    S2 Garfield72 @ [PP] Fix8 Ryökäle @ manboobs , eex Pyöveli @ FTU S4 Bojoing @ SOA Y
    Fi2 Green Day @ RRR Fi4 2015-2016 Löysä @Kiira Fix20 Löysä @ Kapina

Page 5 of 6 FirstFirst ... 3456 LastLast