Page 153 of 155 FirstFirst ... 53103143151152153154155 LastLast
Results 1,521 to 1,530 of 1550

Thread: Musiikki

Listaan nyt ne bändit, artistit ja biisit joita kuuntelen aina mielelläni.

Uniklubi - hyvää suomalaista musiikkia ja ne ovat hyvää kuunneltavaa, omat suosikkini ovat Näiden tähtien alla, Tuhka
    Krakan Tähdenlentoja. Tulee muistoja viime vuoden joululomasta jolloin kuuntelin tätä biisiä ikkunan äärellä katsellen ulos taivaaseen...
    Happoradiolla on paljon hyvänkuulloista musiikkia, itse ainakin tykkään kuunnella Che guevaraa, Pelastaja, Ahmat tulevat, Ihmisen pyörä
    Taio Cruz tekee aivan mahtavaa biisiä kans, näitäkin kuuntelee aivan mielellään!! Dynamite, Break your heart, Higher
    Pendulummin Witchcraft, fantastista kuunneltavaa
    Mohombin biisit, ovat ehkä vähän pervohkoja mutta kuulostavat hyviltä mun mielestä =) Bumpy ride, Dirty situation
    Jani Wickholmilla on muutamia biisei joita on jäänyt mieleen vuosien varrelta: Kuu, Kaveri
    Jore Marjarannan Mies, jäänyt mieleen vuosien varrelta kans...
    Discon Aurinko laski, samat sanat tällekki..
    Sit vielä muutamia joita nyt tuli mieleen: We no speak americano (diskomusiikkia ^^), Beds are burning, Where them girls at (melko uusi mulle, mutta on hyvää!)

On vielä aivan hitosti lemppareitaki, mutta tossa nyt muutama jotka jaksoin muistaa ja kirjoittaa...
    E: en lähes koskaan kuuntele kaameeta räppiä tai raskasta hevimusiikkia.
    Last edited by computer; 06-01-2011 at 06:04 PM.

Teutateksen Salama figu's Avatar

Heitetääns tänne vielä pari hyvää biisiä, jotka notkuu (tai tulee notkumaan) Last.fm acon viikon aikana kuunnelluimpien listalla.
    Notkea Rotta - Kuka muilutti nukkumatin, jepaa suomiräppiä.
    Paradise Lost - Erased (live), Goottimetallia tai jotain sen suuntaista YouTubesta löytyy vain live versiona.
    Raappana & Jukka Poika - Luotu ajamaan, rento kesäbiisi.
    Sepultura - Ambush, ja sitten kun tahtoo vähän raskaampaa musiikkia... Eli thrash/groove metallia brasiliasta. Jos yhtään kiinnostaa niin Roots -albumilta löytyy muitakin kovia biisejä.

E: Kuuntelussa Amorphiksen uusin levy (''The Beginning of Times''), tähän mennessä vaikuttaa aika tasaiselta lätyltä aiempiin levytyksiin verrattuna. Melko paljon folk -vaikutteita on huomattavissa, mutta niin oli myös ''Silent Watersilla''. Yhtään kappaletta ei ole vielä noussut yli toisten, mutta mainita voisin ainakin ''Battle for Light'' ja ''You I Need''.
    Voisin tähän vielä mainita, että Amorphis on tällä hetkellä yksi suosikeistani.
    Metallin lisäksi paljon suomiräppiä on tullu kuunneltua tällä viikolla. Esim. ''Monelt Ne Tulee II'' on todella kova alpumi. Näitten lisäksi Torakka (R.I.P.) -nimistä psytrance -artistia tulee kuunneltua ennen nukkumaan menoa. Rentouttavaa.
    Torakan Last.fm -sivut. . Ja mun. Addia saa, jos siltä tuntuu.
    Last edited by figu; 06-09-2011 at 04:53 PM.
    "This is going to hurt a lot, but on the bright side, you'll be dead soon."

Teutoniritari forumisti's Avatar

No eihän tuolta löydy tämän kauen aiempaan malliin oikein biisejä joissa vedetään kaikki voima irti instrumenteista ja Tomista, mutta reilusti kikkailevampi ja melodisempi. Vaatii vähän totuttelua, silti hyvä albumi.

Kaipa mäki voisin tänne pari kivaa biisii heittää:
    ABBA Waterloo Löysin ton videon ihan äsken, se on aika läppä kuvitus, taustal on se ABBAn Waterloo kappale, joka on mun meilest ihan kiva, on ne toki ne muutkin abban kappaleet.
    Mike Oldfieldiä Siinä ois Mike Oldfieldiä, tää levy tulee just mun radion kajareista, siis täs on vaan toi 1 osa, mut hei levyl on 3 biisii (taino biisii ja biisii) Nehän on aika paljon kytköksissä toisiinsa, mut tosta saa esimakua.
    Jarrea Niin täs ois Jarren Equinoxe part 4, ne kaikki partit on kyl yhteydes toisiinsa, mut halusin nyt vaan jonkun osan pistää, niin toi 4 on mun mielestä 1 parhaista, tosin en tiedä, ku en aina tiedä missä kappale loppuu ja missä toinen alkaa.
    Mikään ei yllätä enempää kuin yllätys silloin, kun sitä ei osaa odottaa ja sellainen saattaa yllättää aivan yllättävällä tavalla.

Quote Originally Posted by Piippis
    Jarrea Niin täs ois Jarren Equinoxe part 4, ne kaikki partit on kyl yhteydes toisiinsa, mut halusin nyt vaan jonkun osan pistää, niin toi 4 on mun mielestä 1 parhaista, tosin en tiedä, ku en aina tiedä missä kappale loppuu ja missä toinen alkaa.
    Ihme että täältä löytyy joku joka tietää Jarren. Itsekin kyllä aika vähän kuunnellut, lähinnä tuo Oxygene tuttu (part 4 on se tunnetuin Jarren biisi).

Falangi radioaktiivinen jänö's Avatar

Kuuntelen nykyään uudempia kappaleita enemmän kun klassikoita mutta pistetään muutama
    The Black Eyed Peas - Just Can't Get Enough Hyvää miksausta MINUN makuuni
    Britney Spears - Till the world Ends Jotenkin .... kiva (:
    LMFAO - Champagne Showers ft. Natalie Kills laulu alkaa jossain 2 min kohdalla nää on nää VEVO:n videot =S
    LMFAO - Party Rock Anthemn laulu alkaa 1:35

eipä nyt muuta(:

Kirvessoturi ~Dataman~'s Avatar
    Dataviidakon kätköissä, hylätyn sivuston raunioissa...

Onkohan kukaan kuunnellut tätä kappaletta?
    Leningradin leirit
    DeviantArt for pictures, Youtube for videos, Skype for chat!

Kynä on miekkaa mahtavampi, vaikka Word olisikin välikätenä!

Equites Caesaris Arctica's Avatar

Quote Originally Posted by jumbaa View Post
    http://www.youtube.com/watch?v=q2y9inP4CqEAdaddin Sane

Kilpailen vielä omituisesta musiikista. Kuunnelkaa koko kappale.
    Mielestäni Bowien musiikki oli vielä suhteellisen järjellistä. Mutta Devin Townsend Project alkaa jo oleen omituista.

Erppa
    Guest

Kuuntelen melkein kaikkea musiikkia, paitsi räppiä Tällä hetkellä rock on kuitenkin ylitse muiden! =) Bändejä jos haluaa sanoa niin Viikate, Maj Karma, Mokoma ja monet muut on hyviä

Tarinamaisteri jorre's Avatar

Mitä silmät ei nää - Minä

Eli uusi lauluvideoni, kuten selostekin sanoo, laulan Mitä silmät ei nää:n. Pyytäisin kommentteja ja arvosteluja.
    Kaivostyöläisen kolmas osa ilmestyy tällä viikolla.

Page 153 of 155 FirstFirst ... 53103143151152153154155 LastLast