Page 149 of 155 FirstFirst ... 4999139147148149150151 ... LastLast
Results 1,481 to 1,490 of 1550

Thread: Musiikki

Equites Caesaris Anti-K's Avatar

Kill The Romancelta tulossa uusi albumi (ennakkotilaus auki, itse pistänyt jo ennakkotilauksen ). Teaser antanut positiivista kuvaa, vaikka meno ei olekaan samanlaista kuin debyyttialbumissa. Ehkä miksaus on osasyyllisenä. Hieman "pehmoisemman" kuuloiseksi mennyt tjsp.
    Sitten tässä odotellaan Arch Enemyn uutta albumia, joka kantaa nimeä "Khaos Legions". Eikä Children Of Bodomin uuteen lättyynkään ole pitkä aika (pari päivää, ellen väärin muista).
    Ai niin, Ajattaran ystävät saivat myös uutta herkkua kuunneltavaksi helmikun alussa. Kun Noitumaa jätti kauhean karvaan maun suuhun, niin tämä uusi albumi, Murhat, antaa hieman paremman fiiliksen ^^ Vielä odotan, milloin Wintersunin ja Northerin uusien albumien julkaisupäivät vahvistettaisiin (Wintersunilla tosin hieman työstäminen kesken, Northerilla muistaakseni masterointi tehty jo).

Ja kuten figu jo sanoikin tuosta Omnium Gatherumin uudesta albumista, niin ihan mukavaa settiä. Hieman aluksi tuntu oudolta kuunnella, kun vokaalit tuntuu hieman liian "rajuilta" settiin nähden.

Juhannusgaalassa (2010) 2. paras nimi, RPG-osion Joulugaalassa paras lauluntekijä
    Anti-K Mikserissä | Anti-K YouTubessa | Punish My Heaven (Dark Tranquillity) | The Rain Of Fears
    <+Kadonnut> Anti-Kristuksen reinkarnaatio kuulostaa yllättävän realistiselta.

Imperiaani Di_Vi_Ne's Avatar

Wintersunin albumi tämän vuoden puolella? En oikeastaan itse usko, mutta toivon myös toki. Mutta joo, varmaan tulee taas reilusti hyviä albumeita tänäkin vuonna. Alkuvuosi taas hiljaisempaa, mutta kyllä syksyllä taas pukkaa varmasti satoa.

viime aikoina kuunnellut mm. näitä:

Dan Dankmeyer - http://www.youtube.com/watch?v=9Bbs_2eKu04
    Envy - http://www.youtube.com/watch?v=TNJP_moDkUA
    Haunted Shores - http://www.youtube.com/watch?v=RJSZUSBXH7E
    Sorizon - http://www.youtube.com/watch?v=Eg1sYmLHVZE

Equites Caesaris Anti-K's Avatar

Quote Originally Posted by Di_Vi_Ne View Post
    Wintersunin albumi tämän vuoden puolella? En oikeastaan itse usko, mutta toivon myös toki.
    Ainakin sitä ollaan hieman lupailtu(?) Wintersunin sivuilla (jos en nyt väärin muista lukeneeni, siitä on hieman aikaa). Ei ole kuin hieman kesken, mutta Mäenpäällä koneet sanomassa hieman sopimusta irti, koska kappaleiden "projektitiedostot" ovat niin suuria, että koneet meinaavat vallan seota. Muutaman keikan vetävät tässä (ellei ole jo vetänyt), jotta Mäenpää saisi hieman tukea (uusia laitteita) kumppaneiltaan, joka auttaisi hieman, että kappaleet saataisiin valmiiksi ja jonka jälkeen he pääsisivät masteroimaan kappaleet.
    Pari uutta kappalettakin soittavat/soittivat keikoillansa, mutta kuitenkin.. Se riippuu hieman Mäenpäästä itsestänsä, miten hänen vointi on (stressin yms kohdalla). Yksi lykkäyshän johtui pääosin Mäenpään stressistä ja osaksi myös uusista kuteista (jota bändi alkaisi käyttämään keikoillansa albumin valmistuttuta[?]). Innolla sitä albumia kuitenkin odotetaan, vaikka pitäähän sitä hieman kärsivällinen olla. ^^

Mutta jooh, tuli tässä pari päivää sitten törmättyä Mikserin sivuilla yhteen lopettaneeseen bändiin nimeltä "Beautiful Betrayal". Melodista metallia soittava bändi naislaulajalla.
    http://www.mikseri.net/artists/beaut...ayal.38403.php
    Tuossa linkki kiinnostuneille. =)

Quote Originally Posted by Kylis
    taas tulin mainostelemaan kavereiden tuotoksia: http://www.myspace.com/dropthepilotofficial
    Tämä oli aika mielenkiintoinen bändi. Hyvät vokaalit ja meno on omaan korvaan miellyttävää. =)

Juhannusgaalassa (2010) 2. paras nimi, RPG-osion Joulugaalassa paras lauluntekijä
    Anti-K Mikserissä | Anti-K YouTubessa | Punish My Heaven (Dark Tranquillity) | The Rain Of Fears
    <+Kadonnut> Anti-Kristuksen reinkarnaatio kuulostaa yllättävän realistiselta.

5 IKINÄ parasta Suomessa vaikutanutta bändiä/laulajaa:
    1. Yö
    2. Eppu Normaali
    3. Juice Leskinen
    4. Hurriganes
    5. Popeda

Nuijamies Secret~'s Avatar

Quote Originally Posted by OsAkki View Post
    5 IKINÄ parasta Suomessa vaikutanutta bändiä/laulajaa:
    1. Yö
    2. Eppu Normaali
    3. Juice Leskinen
    4. Hurriganes
    5. Popeda
    Hyvä huomata, että täälläkin joku pitää vanhasta suomalaisesta rock-musiikista. Itselläni mm. noita löytyy mp3:lta. Muita olisi Kolmas nainen, Hector yms. Myös uudemmat suomalaiset bändit Zen Café ja Happoradio ovat hyviä. Musiikkimakuni on laaja, mutta eniten kuuntelen juuri suomalaista pop/rockia.

Quote Originally Posted by Secret~ View Post
    Hyvä huomata, että täälläkin joku pitää vanhasta suomalaisesta rock-musiikista. Itselläni mm. noita löytyy mp3:lta. Muita olisi Kolmas nainen, Hector yms. Myös uudemmat suomalaiset bändit Zen Café ja Happoradio ovat hyviä. Musiikkimakuni on laaja, mutta eniten kuuntelen juuri suomalaista pop/rockia.
    Nimenomaan, paitsi, että Zen cafe:sta en itse hirveästi pidä, mutta Hector, Kolmas nainen listaa voisi jatkaa vaikka kuinka pitkään! Suomalaisia hyviä bändejä löytyy vaikka millä mitalla.

Nuijamies Secret~'s Avatar

Ei pidä unohtaa Leevi and the Leavingseja! Kuuntelussa parhaimmillaan. Suomalaisia hyviä nimiä on paljon, mutta silti suuri osa nuorisosta (ja vanhemmistakin) kääntää katseensa ulkomaille, en aina ymmärrä että miksi.

Haeduaani

Quote Originally Posted by Secret~ View Post
    Ei pidä unohtaa Leevi and the Leavingseja! Kuuntelussa parhaimmillaan. Suomalaisia hyviä nimiä on paljon, mutta silti suuri osa nuorisosta (ja vanhemmistakin) kääntää katseensa ulkomaille, en aina ymmärrä että miksi.
    Itse ainakin kuuntelen paljon suomalaista musiikkia, mutta tosin metallipuolelta. En usko että ihmiset oikeesti kattoo mistä maasta se hyvä musiikki tulee, kunhan valitsee mikä omaan korvaan sopii Sil perusteel mä oon ainaki täs elelly.

13 päivän päästä kuulema pitäs pakkahuoneelle mennä tampereelle ja sit sinne bäkkäril chillaa. Itelle musiikki on elämäntapa, teistä muista en sit tiedä :P

Teutateksen Salama figu's Avatar

Quote Originally Posted by Donari View Post
    Itse ainakin kuuntelen paljon suomalaista musiikkia, mutta tosin metallipuolelta. En usko että ihmiset oikeesti kattoo mistä maasta se hyvä musiikki tulee, kunhan valitsee mikä omaan korvaan sopii Sil perusteel mä oon ainaki täs elelly.
    Suomalainen (vittu, meinasin kirjottaa Somalialainen >.<) metalli on hyvää ja tunnettua muualla maailmassa, siis ainakin metallipiireissä, mutta osaattekos sanoa suomalaisia ei metallia soittavia artisteja tai -yhtyeitä, jotka olisivat tunnettuja muualla maapallolla?
    "This is going to hurt a lot, but on the bright side, you'll be dead soon."

Legioonalainen Morini's Avatar

Quote Originally Posted by figu View Post
    Suomalainen (vittu, meinasin kirjottaa Somalialainen >.<) metalli on hyvää ja tunnettua muualla maailmassa, siis ainakin metallipiireissä, mutta osaattekos sanoa suomalaisia ei metallia soittavia artisteja tai -yhtyeitä, jotka olisivat tunnettuja muualla maapallolla?
    No onhan niitä joitakin, esimerkiksi vaikkapa Sunrise Avenue, no.. nyt muisti pätkii -.-' (joku parempi muistisempi voi keksiä lisää), no kyllä mä lukisin vielä jollain tapaa myös Asteen ja Petri Nygårdin.. Mutta pakko myöntää, että aluksi muistui vain mieleen Nightwish jne.

Page 149 of 155 FirstFirst ... 4999139147148149150151 ... LastLast