Page 146 of 155 FirstFirst ... 4696136144145146147148 ... LastLast
Results 1,451 to 1,460 of 1550

Thread: Musiikki

Teutoniritari

Hyi helvetti, oksettava video... Mitä muuta Filthiltä voikaan odottaa? Onneksi ei tarvitse naamoja katella levyjä kuunnellassa

Lilith Immaculate kuulostaa kieltämättä parhaalta CoFilta sitten Midianin, pitänee kokeilla levyä kun jaksaa.
    Jos joku tönii mua, niin se vittu tönii mua, mitä vittua?! Vahva rikostausta ja varttihullun paperit, ei kantsi vittuilla! Vihaan poliisia ne on vihollisia, vihaan myös hippejä, eikä yhdenkään vitun kristityn tarvii tulla piipittään!
    Haastan riitaa kännissä, koska Saatana sanoo niin! Kannan ristini väärinpäin, koska Saatana sanoo niin!

Omia entisiä musamieltymyksiä muistellen kirjotin tänne, enkä nyt niin vakavalla mielellä. Kauheen kireä kuva ainakin nykyään tulee nyt näistä tietynlaisen musiikin ystävistä, jotka ottavat rakkaan musiikkinsa niin raskaasti ettei kenenkään pitäisi sanoa mitään.

Vitutustasi lieventämään voin sanoa itse kuunnelleeni kaikenlaista raskasta musiikkia lähinnä ketutukseen ym., sitten taas reggaetonia ihan omaksi riemukseni. En mitään absoluuttisia totuuksia ja genrenussimista oikein jaksaisi harrastaa.

Quote Originally Posted by Eiskalt View Post
    Ja tietenkään metalli tai rocki varsinkaan ei voi olla ilosta? Eikä reggae yhtään angstista? Metallistit, rokkarit, ym. ovat tunnetusti joka välissä hyppimässä junan alle aukiviilletyin rantein ja palvovat saanaa sillä välin, kun reggaemiehet ja hipit ovat iloisia ja rakastavat kaikkea.

AAARG, KUOLKAA KAIKKI, MAAILMA ON PERSEESTÄ ANGST, SAATANAAAAH ÖRIÖRIÖRIÖRRR SATAN IS MY MASTER666!!!!!

Asukas Twilight's Avatar

kiinostaisi tietää onkohan täällä kuin paljon ihmisiä jotka tykkää dubstepistä ja drum and bassesta??? itse nimittäin en muuta paljoa kuuntele.
    Ruotsalaisen tutkimuksen mukaan joka toinen kuolee tupakkaan?? Entäs loput heistä?
    viina hyvästä vai pahasta... Yhdysvaltalaisen tutkimuksen mukaan absolutistit elää pidempää kuin juopot, mutta ihmiset jotka juo puolikaan tai kokonaisen drinkin elää pisimpää. Elikkä kaikkea kohtuudella... No ei nyt ihan kaikkea XD.

Kirvessoturi Puheenjohtaja's Avatar

Ens vuoden puolellea tiedossa ainakin Sauna Open Air jossa soittaa ainakin Ozzy Osbourne, Judas Priest, Helloween ja Saxon. Sitte ehkä Maidenin keikalle jos sais liput vielä jostai :P Saunaan liput tulee myyntiin tänä perjantaina.
    Suicide Solution

Teutateksen Salama figu's Avatar

Quote Originally Posted by Twilight View Post
    kiinostaisi tietää onkohan täällä kuin paljon ihmisiä jotka tykkää dubstepistä ja drum and bassesta??? itse nimittäin en muuta paljoa kuuntele.
    Pendulum on oikeastaan ainoa, joka tulee heti mieleen. Itse pidän suht. paljon genrestä, mutta ei noin yleisesti tule kuunneltua oikeastaan ollenkaan. Kaveri kuuntelee jatkuvasti just tollasta musiikkia, niin sen kautta on hiukan tullu kuunneltua.

Viime aikoina ollu lievähkö power metal ''-kausi'' päällä. Eli esim. Dominen, Stormwindin ja Excalionin kaltaisia yhtyeitä on tullut kuunneltua:

Domine-Ride of Valkyries
    Excalion-Ivory Tower
    Stormwind-War of Troy.
    "This is going to hurt a lot, but on the bright side, you'll be dead soon."

Asukas Twilight's Avatar

Pendulum on varmaankin tunnetuimpia DnB artisteja...
    Tuli mieleen osa ei varmaankaan koskaa ole kuunellut dubsteppiä tai DnB. Tossa olisi pari biisiä, omasta mielestä aika rentoja?

Imogen Heap - 2-1 (Murdok Dubstep Remix)
    Mt Eden DnB (HD) - Hektic Harly Harl Remix: Over Dose
    Ruotsalaisen tutkimuksen mukaan joka toinen kuolee tupakkaan?? Entäs loput heistä?
    viina hyvästä vai pahasta... Yhdysvaltalaisen tutkimuksen mukaan absolutistit elää pidempää kuin juopot, mutta ihmiset jotka juo puolikaan tai kokonaisen drinkin elää pisimpää. Elikkä kaikkea kohtuudella... No ei nyt ihan kaikkea XD.

Teutoniritari edverkka's Avatar

hooh..

Iron Maidenin keikalle sitten 2011, vaikka sitä en pahemmin kuuntelekkaan.. Onneks ei tarvii lipuistakaan maksaa tai mitään ja hyvin pääsen silti kuuntelemaan, vaikkei nappaiskaan niin täysin. Toivotaan parasta.
    http://img229.imageshack.us/img229/8499/bombah.jpg
    I hope that there really is light, in end of the tunnel..
    <@LeFt> tälläse niitä vaikka aamustondiksella koulun alkaessa

Onko muuten totta että Alice Cooper on Iron Maidenin lämppärinä tuolla sitten? SE Alice Cooper??? IRON MAIDENIN LÄMPPÄRINÄ?

Tää on vähä ku Jumala lämppäis Jeesusta...
    ♫ ♪ ♫

Haeduaani Scapa's Avatar

Quote Originally Posted by Trash View Post
    Onko muuten totta että Alice Cooper on Iron Maidenin lämppärinä tuolla sitten? SE Alice Cooper??? IRON MAIDENIN LÄMPPÄRINÄ?

Tää on vähä ku Jumala lämppäis Jeesusta...
    Nojaa, molemmat ovat ison skaalan esiintyjiä. Enpä näe siinä itse mitään tyrmistyttävää. Minä näen hyvän shown.
    "Beware the Madman of Zaun. In his eyes, you are already dead."

http://www.youtube.com/watch?v=CaBzi4T6h78

Yllättävän hyvä Lady Gaga cover. Alkaa n. 1min kohdalta.
    Proud member of NoDe @ s1.travian.com

Page 146 of 155 FirstFirst ... 4696136144145146147148 ... LastLast