Page 1 of 6 123 ... LastLast
Results 1 to 10 of 58

Thread: S1.com NW

Nuijamies

Exclamation S1.com NW

Hei,
    S1.travian.com jatkuu uudestaan 9 päivä tätä kuuta. Itse olen pelannut kyseisen serverin jo 2 kertaa. (1voitto ja 1 "voitto" liittolaisemme petti meidät tuntia ennen ihmeen valmistumista) Tarkoituksena olisi vielä lähteä kolmannen ja viimeisen kerran kyseiselle serverille. Tällä kertaa tarkoituksena olisi rakentaa Suomalainen liitto NW alueen perukoille eli rekisteröityä serverillä vasta kuun lopussa / ensi kuun alussa. Olen ollut parin vanhan tuttuni kanssa yhteyksissä ja heidän kanssaan olisi tarkoitus lähteä johtamaan liittoa, jossa on vain ja ainoastaan Suomalaisia pelaajia. Ongelmana on ollut porukan saaminen joten esitän yleistä kutsua varauksella kylläkin.
    Eli

Kuinka moni olisi lähdössä kyseiselle serverille kuun vaihteessa? Liiton johto koostunee vanhoista s1.fi serverin pelaajista jos saan kaikki tarvittavat houkuteltua mukaan. Tarkoituksena on tehdä vahva liitto ja näyttää, että kyllä täälläkin peliä osataan pelata. Liittoja on muodostettu jo valmiiksi vanhoihin tuttuihiin ( LF liitto esimerkkinä), joten diplomatiat voi jättää suoraan pois. Ainoat vaatimukset pelaajille on aktiivisuus ja suomalaisuus (ikää mieluusti 16vuotta vähintään). Tämän tarkoituksena on myös luoda myyrävapaa liittouma. Jos homma toimii kuten olemme miettineet olisimme lopussa top 20:ssä kahden osion voimin, jos vaan pelaajia riittää ja motivoituneita sellaisia. Opastusta tulee jokainen saamaan ja toiminta olisi samaa mitä se oli ensimmäisellä s1.fi kierroksella SavPr:ssä

Sanaa voi laittaa kiertämään ja katellaan kuun lopussa miten käy. Jos hanke ei toteudu niin NW alueessa on LF liitto jota johtaa suomalainen pelaaja, joten siihen liittoon pääsee kaikki aktiiviset ja osaavat pelaajat, mutta englannin kieli ja skype on silloin vaatimuksena.

Kysyttävää jos on niin tähän ketjuun vaan niin vastailen. Myöskin minut löytää avi215-_@IRCnet, että aktiivi henkilöitä tarvitaan vielä ja paljon.

Eli lähdetään pitämään hauskaa tyylillä ja oppimaan viimeiset niksit pelistä.

Mika Väisänen
    Last edited by avi215; 01-06-2009 at 12:36 PM. Reason: Väärä ilmansuunta aluksi
    1st S6.com avi215 / HN || 2nd S1.com avi215 / The Republic ||S1.fi avi215 / [I]
    S1.fi Bono - Kivi (with marski) || 3rd S1.com taranis / SWAT || 4th S1.com avi215 / 105
    5th S1.com Sleepwalker / MH || 5th tc6.com Keeperswall (with Jani & Khato) / WC
    Vuodesta 2005 -> 8 kierrosta -> 7 voittoa -> 5 Metan/liiton johtajana

Alululu
    Guest

Mukana tullaan, mutta nimi ei ole vielä tiedossa.

18-vuotias ja 21-vuotias dualtililtä, teutoneille kiusaamaan pikkufarmeja!

Asukas

Cool Voisihan sitä

Kai sitä kokeilemaan voisi tulla, jos menee päin vattuja niin ainakin resut saatte.
    (vaikka tosin, 8 kuukautta viel ennen "ikää")
    - Uusis
    Fat kid with a cake <3

Pharaohn
    Guest

Voishan sitä koitta (tää tietenkin riippuu mun ajasta, jos on niin pelaan, jos loppuu joku muu saa mun kylät).

heIkI
    Guest

Thumbs up

Mukana ollaan, luultavasti roomalaisilla.

Asukas KakeX's Avatar

Ehkäpä sitäkin kokeilla voisi.
    Sigini: <3<3

Legioonalainen cntrl's Avatar

I'm in. Teutoneilla mennään.

rekisteröityä serverillä vasta kuun lopussa / ensi kuun alussa.
    Mitä tuolla tarkoitat? Eli siis rekataan vasta tammikuun lopulla?

Kirvessoturi palezki's Avatar

mä ainaskin oon tulossa tänne pelailemaan, kattois nyt jos sais duelin sinne myös mukaan

Imperiaani Fu3L's Avatar

Teh mighty avi215 rekryää
    Älkööt kokemattomat pikkufarmit vaivautuko, tää sälli osaa pelata, ja varmasti vaatii myös liittolaisiltaan paljon.
    Itse en mukaan lähde tosiaankaan, normit on ihan kauheita
    http://forum.travian.fi/image.php?type=sigpic&userid=4203&dateline=1229140  090

Asukas

Quote Originally Posted by Fu3L View Post
    Teh mighty avi215 rekryää
    Älkööt kokemattomat pikkufarmit vaivautuko, tää sälli osaa pelata, ja varmasti vaatii myös liittolaisiltaan paljon.
    Itse en mukaan lähde tosiaankaan, normit on ihan kauheita
    Peliähän se vaan on, ainahan voi poistaa tilin, jos liitto ei pelaa.
    Fat kid with a cake <3

Page 1 of 6 123 ... LastLast