Page 3 of 118 FirstFirst 123451353103 ... LastLast
Results 21 to 30 of 1174

Thread: s4 Liitoumat

Kirvessoturi yaber's Avatar

No voihan sain koko jaffa koalition perääni XD Päivän parhaat naurut tästä:

Oliko nyt niin fiksua hyökätä liittouman kimppuun?
    Nyt sulle hyökitään 24/7 kunne lopetat

Sellasia 4 nuijan armeijoita tullut Kaikki tuhottu.
    Last edited by yaber; 12-15-2008 at 10:56 AM. Reason: edit

Legioonalainen Potaatti's Avatar

Quote Originally Posted by yaber View Post
    No voihan sain koko jaffa koalition perääni XD Päivän parhaat naurut tästä:

Oliko nyt niin fiksua hyökätä liittouman kimppuun?
    Nyt sulle hyökitään 24/7 kunne lopetat

Sellasia 4 nuijan armeijoita tullut Kaikki tuhottu.
    24/7 hyökkäämistä hyvin vaikuttavaa
    eSuomi kutsuu suomalaisia taisteleman pahaa vastaan eRepublik nimisessä selainpelissä!

*Hyötylinkit ovat kiellettyjä. -Ylläpito*

Kirvessoturi yaber's Avatar

Kyllähän se on. Pakitin vielä yhden noista 4 nuijan armeijoista nuijilla Tyhmä, kun olen
    Last edited by yaber; 12-15-2008 at 11:02 AM. Reason: ..

Equites Caesaris shami's Avatar

Quote Originally Posted by yaber View Post
    Kyllähän se on. Pakitin vielä yhden noista 4 nuijan armeijoista nuijilla Tyhmä, kun olen
    ;PELIÄLYBOB. Mun mielestä ihan söpön näköisiä viestejä tässä osiossa, onko serverillä edes 10:ntä tiliä, joista ei saisi farmia tekemälläkään? Yaberit & muut wnb-osaajat, ette kuulu etsittyyn ryhmään.

Ps. Itse löysin tälläisiä tilejä vähän päälle 5, näin nopealla otannalla .
    Salis - Barbit/-/Påp @fix3, Nyoli! - Njah @fix4, Hunajamurnmeli - Lapset @fix5.
    Shami - Wolt @S5/1, Kaveli - Busters @S2/2, Beautiful Lies - PIT/BB @S1/3, Rebecca Black - NoMad @S4/4.
    Aaaaaah, after 250 days I`m free, it`s time to conquer forums!

Quote Originally Posted by shami View Post
    ;PELIÄLYBOB. Mun mielestä ihan söpön näköisiä viestejä tässä osiossa, onko serverillä edes 10:ntä tiliä, joista ei saisi farmia tekemälläkään? Yaberit & muut wnb-osaajat, ette kuulu etsittyyn ryhmään.

Ps. Itse löysin tälläisiä tilejä vähän päälle 5, näin nopealla otannalla .
    Milläs tavalla tuonkin näet? Ei kai sitä vielä näe onko tällä servulla osaavia pelaajia.

Equites Caesaris shami's Avatar

Quote Originally Posted by make_da_manne View Post
    Milläs tavalla tuonkin näet? Ei kai sitä vielä näe onko tällä servulla osaavia pelaajia.
    Löysin viitisen osaavaa tiliä, noitahan löytää, kun tulkitsee profiili/tili/tilin pelaajat. En tosin millään uskoisi, että täällä +30:een oikeasti osaavaan tiliin päästäisiin, olkoonkin 10:n heitto aika varmasti alakanttiin. Myös tuntemus Suomen servuista yleensä auttaa, pystyy heittämään hypoteesejä, jotka osuu todennäköisesti aika lähelle totuutta .

Ps. Ensimmäistä kertaa pelaava ei pääse tuolle listalle, eikä Suomessa kauhean isoa rinkiä osaavia pelaajia ole.
    Salis - Barbit/-/Påp @fix3, Nyoli! - Njah @fix4, Hunajamurnmeli - Lapset @fix5.
    Shami - Wolt @S5/1, Kaveli - Busters @S2/2, Beautiful Lies - PIT/BB @S1/3, Rebecca Black - NoMad @S4/4.
    Aaaaaah, after 250 days I`m free, it`s time to conquer forums!

Quote Originally Posted by shami View Post
    Löysin viitisen osaavaa tiliä, noitahan löytää, kun tulkitsee profiili/tili/tilin pelaajat. En tosin millään uskoisi, että täällä +30:een oikeasti osaavaan tiliin päästäisiin, olkoonkin 10:n heitto aika varmasti alakanttiin. Myös tuntemus Suomen servuista yleensä auttaa, pystyy heittämään hypoteesejä, jotka osuu todennäköisesti aika lähelle totuutta .

Ps. Ensimmäistä kertaa pelaava ei pääse tuolle listalle, eikä Suomessa kauhean isoa rinkiä osaavia pelaajia ole.

Shami oletko itse mukana s4?
    Ja niistä osaavista pistätkö ne mulle privana?

Nuijamies Fizz's Avatar

Quote Originally Posted by Wintersun View Post
    Siispä olette tarkoituksella tyhmiä? Mitä hiton ideaa on perustaa liittouma ennen kuin noobisuojat lähteny? En ymmärrä miten vaikuttaa, että "Ihmemaa Oz perustettiin tarkoituksella aikaisin". Ihan yhtä tyhmää se silti on...

Yllätys, yllätys.

Jotka ovat täysiä noobeja? Tämäkin on yksi syy, miksi ei kannata perustaa liittoumaa ensimmäisen viikon aikana; kukaan ei voi tietää muista miten noobeja ovat, kun ei täällä vielä kenelläkään paljoa ole joukkoja.

Lyödäänkö vetoa? (:

Lyödään vetoa vaan....voit kertoa nickisi kyseiselle serverille, vai eikö oo pokkaa :O

Kovahan se täällä foorumilla on itkeä...

-Fizz (Paavo_Lipponen s4)
    S1 Zippå @-Sala-
    Fix5 Ojalaz @Lapset

Quote Originally Posted by Fizz View Post
    Lyödään vetoa vaan....voit kertoa nickisi kyseiselle serverille, vai eikö oo pokkaa :O

Kovahan se täällä foorumilla on itkeä...

-Fizz (Paavo_Lipponen s4)

Paavoa ei löydy mistään top 10

bEnt
    Guest

S4 serverillä oleva Ihmemaa Oz ei ole kopio, eikä jonossamme pelaajat ole täysin aloittelijoita, niin kuin joku väitti. Nykyiset ja tulevat pelaajamme koostuvat S3 iLLu jäsenistä, ja ensimmäisen kierroksen Oz jäsenistä.

Ihmemaa Oz ei ole meidän nimemme sen takia että se toisi kunnioitusta/arvoa, vaan me olemme aito ja oikea Ihmemaa Oz.

Page 3 of 118 FirstFirst 123451353103 ... LastLast