Bruno.Reporting.Of.Sexy.Stones
http://www.youtube.com/watch?v=q7dgTIJxF-Q
Bruno.Reporting.Of.Sexy.Stones
http://www.youtube.com/watch?v=q7dgTIJxF-Q
hah. onhan se jo huomattu se LL liittojen taso. ainakin usvalan![]()
St.:n puollustuksia ensin ww kylässä:
*Poistettu*
Jonkin ajan kuluttua unohtui tiedusteliat ww kylästä:
*Poistettu*
Last edited by ryde; 01-10-2009 at 05:53 PM. Reason: No names
jaaha rapsat poistettiin. pitäskö mun lukee noi säännöt uudestaan vai?
^ Niinpä. Ja eikös Zattar ole viellä KILPI-liiton sotapäällikkö? Mullakin on enemmän offupisteitä ja mä olen vaan joku random farmi.
Herrasir @ Qnet
Winner of s7.fi Round1 @ EF F
Selitystä enemmän kuin laki sallii:
Mistä lähtien minä olen ollut joku sotapäällikkö? Kyllä minä ihan KILPI-liiton I-pomo olen. (En koalition pomo) Punatulkku taas on koko koalition pomo ja 2006 KILPI liittouman perustaja.
Muistaakseni meillä ei ole sellaista arvonimeä kuin "sotapäällikkö" Ja jos olisi niin eikö tämä laatisi ne suunnitelmat ja semmoset hilpetöörit.... Kyllä ne suunnitelmat meillä laaditaan, mutta niitä ei mikään sotapäällikkö laadi! Vai väitätkö sinä, että sotapäällikkö hyökkää aina itse ensimmäisenä ja muut lähettää pultit perässä? Jaano kyllä sitä on monenlaisia sotapäälliköitä varmaan, mutta KILPI- liittoumalla ei sellaista arvonimeä ole.
Tässä on olut vähän kaikenlaisia mutkia matkan varrella. Kuten eräät nimeltä mainitsemattomat kiven pelaajat servun alku kuukausinamutta voin luvata, että ensi serverillä niitä kyliä ja "offupisteitä" on enemmän!
Niin ja kyllä minulla on niitä usvalan hyökkäysten rapsoja tallessa...
ps. Minua ei kannata suututtaa täällä foorumilla. Saatan ruveta kiroilemaanhaha...
Last edited by zattar1; 01-13-2009 at 12:27 PM.
^ Jaa. Jostain olin kuullut ton sotapäällikkö jutun. Vai liekö sitten ollut unta :S.
Herrasir @ Qnet
Winner of s7.fi Round1 @ EF F
Tuosta hyökkäyksestä vastaan minä (!). Jos olet valmis TUOSTA hyökkäyksestä arvostelemaan olet pahasti pielessä. Tuossa hyökkäyksessäkin oli syy, jokseenkin heppoinen, mutta syy silti (jos haluat syyn, laitas yksityisviestiä. Saat syyn). Minullakin on raportteja kaameista [Sala]n (kaamean hurjista) veronyrkeistä, mutten silti lyö niitä tänne yleisen pilkan kohteiksi.
Last edited by shangunn; 01-13-2009 at 04:36 PM.
Jimi Hendrix, The Beatles, Dio, Rainbow, Pink Floyd, Thin Lizzy, Deep Purple, Led Zeppelin, Scorpions, The Rolling Stones, Eric Clapton, Dire Straits, Whitesnake, Black Sabbath, Queen, Uriah Heep, ZZ top, Frank Zappa, Lynyrd Skynyrd...
Sitä oikeaa musiikkia.