Page 1 of 4 123 ... LastLast
Results 1 to 10 of 34

Thread: Teutonit

Default Teutonit

Minä tässä olen ihmetellyt että mikä teutoneissa on niin hyvä? Minun mielestäni teutonit ovat vain aluksi hyviä ja lopuksi huonoimpia. Teutonit eivät pysty tekemään mielestäni mitään hyvää ryöstö sotilasta. Kun taas roomalaiset pystyy tekemään Equites Imperatoriksiä ja gallialaiset Teutateen Salamoita jotka ovat hyviä ryöstämään. Teutoneilla ei ole hyökkäysvoimaakaan paljon sillä roomalaisilla on tehokkaimmat joukot. Teutonit ovat myös huonoja puolustamaan verrattuna muihin heimoihin. Teutoneilla on myös huonoimmat kaupankäynti mahdollisuudet. Teutoneilla on myös hitaat joukot. Minun mielestäni teutoneilla on vain halvat joukot. Eli mikä on siis teutoneissa niin hyvä?

se just koska niillä on halvat joukot niin niitä saa enemmän nopeammin. määrä korvaa laadun.

Imperiaani Marttyyri's Avatar

Nuijat jyrää alussa, ja niillä resuilla kasvetaan alussa muita nopeammin, jolloin saadaan iso armeija, kun joukot on halpoja.

Onhan tietty kepit, ja palat, jos pakittaa haluut.
    Ja sekä skoutit syö vaan 1 pullaa, ku ne muut vetää 2.

Muut kertoo varmaan muita hyviä puolia että..

Ja tietysti ne ovat lopussa huonompia, kuin alussa.
    Fix13 - Louis / Aamuset

Bannattu

Mun mielestä ei mitän. Ne on huonja puolustaan, niin niistä tulee helposti farmeja.

Asukas

Roomalaiset on hyvä valinta aloittelijoille. Katsoppas vaikka speedillä niin ainaki top 20 pelkkiä teutoni heimoja täynnä. Se johtuu halvoista ja hyökkäysvoittoisista joukoista. Jos vertaat vaikka legioonaliasta nuijamieheen niin kyllähän sen heti näkee, että se on halvempi

Equites Caesaris Hyttinen's Avatar

Teutonit ovat parhaita hyökkäys/hinta/laatu -suhteessa. Sen takia kaikki valitsevat ne aluksi.

siis teutonit jyrää vaa sen takii et ne pääsee alus johtoo?

ajattelisin et ko rooma tai gallut sais tehtyy yhenki heppasotilaan ni sit ne voittais jo teutonien nuijat.

ja sitte eik gallut pääsis alus johtoo ko ne kehittäis kätköö?

Why always me?
    Guest

Siel on kyll top20 kolmantena Mad_dog sill on Roomalaiset heimona. Eikä pelkkiä teutoneita.

entä jos menisin nyt vaikka speedille pelaa niin mikä heimo olis paras ko peli on jo alkanu aikoi sit

Nuijamies

Itseni mielestä teutonit ovat hyviä alussa koska heillä on todella halvat joukot. Toisin kuin esim leego joka kallis joukko näin aluksi kehittää,ja leego ei kannakkaan mitenkään hyvin resoja. Nuijissa sen sijaan se on huonoa että heillä on huono puolustuskyky.
    Itse tykkään pelata eniten teutoneilla joten mikäs siinä

- Haisuli kuittaa

Page 1 of 4 123 ... LastLast