Page 5 of 37 FirstFirst ... 3456715 ... LastLast
Results 41 to 50 of 361

Thread: [tietokone] rautakeskustelu/kysely

Equites Caesaris Perkele's Avatar

Itselläni on HP Pavilion DV9540 (tai joku sellainen 95-sarjalainen kumminkin), joka puolisentoista vuotta sitten maksoi reilun tonnin joidenkin lisähärpäkkeiden kanssa. Muuten ihan kelvollinen vehje, paitsi että joku kontaktipinta poltti itsensä irti 13kk ostamisen jälkeen. HP:n asiakaspalvelussa olivat ymmärtäväisellä päällä ja pistivät takuun piikkiin. Eli HP:n asiakaspalvelu on toiminut kun sitä on tarvittu, saat sitten itse päättää, vaivaako sama ongelma muita Pavilion-sarjan koneita vai ei.

http://fin.afterdawn.com/ tuolta saa hyviä neuvoja. Osaavaa porukkaa, jotka tietävät paljon koneista. Myös täältäkin voi saada apua; http://murobbs.plaza.fi/.

Kirvessoturi Raakku's Avatar

Oletteko muuten huomanneet,että HP:n laitteet hajoavat heti takuun loputtua?
    Eipä ollut mukavaa kun 900€ läppäri hajosi ja takuu meni edellispäivänä.
    Protestina T3.6-päivitykselle olen laittanut kaikki tilini poistoon travianista.
    Saatan täällä käväistä joskus harvoin.
    Irkistä minut kuitenkin tavoittaa nickillä Raakku @Quakenet network

Quote Originally Posted by Makkarapoju View Post
    Oletteko muuten huomanneet,että HP:n laitteet hajoavat heti takuun loputtua?
    Eipä ollut mukavaa kun 900€ läppäri hajosi ja takuu meni edellispäivänä.
    Eipä ole kaverin kone hajonnut, ostettu vuonna 2001 ja vielä toimii, jokseenkin hitaasti ja paksasti. Oli siinä jotain ongelmaakin mutta onneksi takuun sisällä. D

Ja oma kone hankinnassa, luotan koneeseen mutta porukalla ongelmia vistan kanssa. Osaako joku kertoa miksi minun ei kannata vistaan koskea vaikka se tulee koneen yhteydessä?
    Foorumin suurin riidanhaastaja...

fix5 ZeiZei @ 404, fix 3 MBssä, s2 @ Genesis <3

Kirvessoturi Raakku's Avatar

Quote Originally Posted by Läppäri View Post
    Ja oma kone hankinnassa, luotan koneeseen mutta porukalla ongelmia vistan kanssa. Osaako joku kertoa miksi minun ei kannata vistaan koskea vaikka se tulee koneen yhteydessä?
    Koska se on windows vista, hanki joku linux-distro tai xp.
    Protestina T3.6-päivitykselle olen laittanut kaikki tilini poistoon travianista.
    Saatan täällä käväistä joskus harvoin.
    Irkistä minut kuitenkin tavoittaa nickillä Raakku @Quakenet network

Teutoniritari TheMan's Avatar

Osaako joku kertoa miksi minun ei kannata vistaan koskea vaikka se tulee koneen yhteydessä?
    Odota puoli vuotta, niin ilmestyy Windows 7. Ennakkotietojen perusteella vaikuttaa ihan lupaavalta.

Ei nyt oikeen voi odottaa puolta vuotta. Paljonkohan tuo asennuslevy maksaa sitte joskus? Tai jos forkkais koneen ja asentais sitte...?

Ja onko 2.3 GHz prossu pieni? Ja onko prossu kauheen vaikee vaihtaa? mietin et ku takuu menee umpee nii jos ylikellottais hiukkasen.. Vähä vettä sitte konee päälle nii ei ylikuumene, nii ois LAN sauna. =)

Ja onko 2.3 GHz prossu pieni? Ja onko prossu kauheen vaikee vaihtaa? mietin et ku takuu menee umpee nii jos ylikellottais hiukkasen.. Vähä vettä sitte konee päälle nii ei ylikuumene, nii ois LAN sauna. =)

Riippuu mihin sitä konetta käyttää. Nettisurffailuun ja muuhun kevyeen tuo 2.3GHz riittää vallan mainiosti. Prossun vaihtaminen ensikertalaiselle voi olla hieman hankalaa jos ei tiedä mitä tekee. Läppärin prossun vaihtaminen onkin isompi operaatio kun pitää ruveta tosissaan purkamaan läppäriä

Equites Caesaris Sove's Avatar

Noissa prossuissa on kyllä alettu käyttämään tekniikkaa jonka avulla se prossu pystyy sen yhden kellojakson aikana laskemaan enemmän jolloin kellotaajuutta on voitu pienentää. Eli kyllä tuolla prossulla pystyy mahdollisesti parempaankin

Page 5 of 37 FirstFirst ... 3456715 ... LastLast

Tags for this Thread