Page 2 of 37 FirstFirst 123412 ... LastLast
Results 11 to 20 of 361

Thread: [tietokone] rautakeskustelu/kysely

Nuijamies

Quote Originally Posted by Jonzku92
    Quote Originally Posted by Mosquito
    Quote Originally Posted by .5R.
    Itse olen hommaamassa uutta konetta, ja ajattelin:

HD4870
    Q9550
    P5Q PRO
    WD 640GB
    Antec 182B
    Chieftec Superseries 560W
    A-Data 4GB
    Vista Home Premium

+2 kpl Noctuan tuulettimia. Jotain saattoi unohtua, mutta tuo setti hankinnassa
    Ja ehkä kannattaisi ostaa 600W poweri antecilta tai vastaavalta "merkiltä" vaikka se saattaakin olla vähän kalliimpi niin onpahan ainakin luotettavampi. En sillä että olisin skeptinen tuon powerin suhteen.
    Itse suosittelen Anteckin koteloa, jossa kiinni EarhPower -virtalähde (500W).
    Hinta/laatu suhde kohillaan. Itselläni tämä käytössä ja tyytyväinen olen ollut. Hiljainen ja tyylikäs ulkoapäin. Ehkä vähän ahdas, jos vaadit koneelta todella paljon.
    Antec Sonata III
    Itse harkitsin kyllä, mutta hieman ahdas ja ei saa tarpeeksi tuulettimia kiinni, ja Vista tulee koneeseen, Linuxilla ei voi pelata ja XP:tä en hommaa enää. Ja meinasin Corsairin ja Chieftecin virtiksiä, ja tuo Chieftec on kyllä ihan laatua, ja tuota WD kovoa on jokapaikassa suositeltu...

Mutta kiitos vinkeistä

EDIT: Juu, lankku Asus.

Imperiaani

Mistäs näitä tuunaus osia voi ostaa?

Nyt tarvis hyviä käyttöehdotuksia 4v vanhalle läppärille.

Itse miettiny pääni puhki mitä hauskaa sillä vois tehdä, mutta ei ole vielä saanut kunnon ideaa päähän.

itsellä on pääkone + alle 6kk vanha läppäri eli ns. "hupi"/tunauskäyttöön jääpi ylimääräiseksi tuo vanha läppäri.

Ehdotuksia?

Imperiaani

Noh voit valova foorumeita toisella ja traviania pelata toisella ^^

Quote Originally Posted by Kabnip
    Muute iha jees :D mut en pelaa traviania ja pääkoneessa on tarpeeks näyttöjä multitaskaamiseen ;3

Nuijamies Fizz's Avatar

Quote Originally Posted by TheAncient
    Quote Originally Posted by Kabnip
    Muute iha jees mut en pelaa traviania ja pääkoneessa on tarpeeks näyttöjä multitaskaamiseen ;3
    No myy ihmeessä se kone

Mää ostan \o -Kaito Kid
    S1 Zippå @-Sala-
    Fix5 Ojalaz @Lapset

Onha seki vaihtoehto, mut ei vanhoista koneista hirveen paljo rahaa saa irti.

Teutoniritari edverkka's Avatar

Teet siitä projektin. Pikku hiljaa säästät rahaa ja laitat sitä parempaan kuntoon ja lisäilet sinne sitä tätä. Teet siitä lani koneen, jolla sitten (mahd.)kaverisi voivat vaikka lanittaa kanssasi.

Mutta jos olet uhrannut koneeseesi aikaa ja kärsimyksiä, niin polta se ja naura makeasti. Pääsit siitä vihdoin eroon.
    http://img229.imageshack.us/img229/8499/bombah.jpg
    I hope that there really is light, in end of the tunnel..
    <@LeFt> tälläse niitä vaikka aamustondiksella koulun alkaessa

lanikoneena on tuo uudempi läppäri. sillä jopa pelaakin jotain. Ei olisi hirveästi järkeä pistää lisää rahaa vanhaan läppäriin jossa on integroitunäyttis :/ jonkun kivan projektin tuosta voisi muuten tehdä.

Itsellä käynyt villejä ideoita modata tuo läppäri vessaan tai vastaavaa :D mutta enpä ole silti lähtenyt ajamaan tuota ideaa sen pidemmälle. Autoonkin voisi laittaa sen, mutta se on vähän turhan iso minun pieneen autoon :<

Eli lisää ideoita kiitos ;3

Imperiaani

No voisit vaikka antaa sille uuden hienon värityksen ja viedä sen vaikka makuuhuoneeseen tai avstaavaa..

Tai revit kaikki osat irti ja kokoot uuestaa nii pystyt kokoo konei vaikka itte

No tota lataa netistä joku kuva piirrä simmoselle kalvolle ja sitte veittenkaa vedät ne jäljet sillee...

Page 2 of 37 FirstFirst 123412 ... LastLast

Tags for this Thread